menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bus uitstap

Ga naar meest recente reactie

Lucl

Tekst aangepast

Lucl

Op zaterdag 26 Mei zou ik een bus uitstap willen organiseren naar enkele grote serres in Nederland.

Nu zullen jullie mischien zeggen dat dit nog vroeg is , maar eeen bus diend tiidig gereserveerd te worden.
Er zijn bussen vanaf 36 personen.

Zo om enig idee te krijgen in hoeveel mensen geintreseerd zouden zijn in zo een uitstap zou ik graag hebben dat jullie je naam opgeven indien geintreseerd. Vermeld er ook de naam van jullie echtgenoot bij als deze zou mee komen wat zeker geen bezwaar is.

De prijs van deze uitstap zal afhangen van het aantal deelnemers.

Groetjes Luc

Lijst deelnemers

Luc
Dirk - Marijke + 1
Andre - Rita
Sonja - Warke
Ferdinand - Mauricette
Willy N. - en zijn vrouwtje
Pieter
Marc - Regine
Carl en zijn vrouwtje
Dieter
Parodia
Ghünter ( onder voorbehoud)
Danny
Lucia
Tania met man
Joris
Alain FSD
Tim en Sophie
maandag 4 december 2006 - 18:28
cactelders

Cactelders

Ja 2 plaatsen voor mij ,op het ogenblik slaap ik naast iemand die Marijke Panneels noemt wat het op 2 juni zal zijn weet ik niet!!!
maandag 4 december 2006 - 18:36
Ferdinand

Tekst aangepast

Ferdinand

Luc,
Voor veel liefhebbers in West Vlaanderen is deze data zeer slecht gekozen, daar die dat weekend opendeurdagen houden. Tevens op dat weekend is zijn er eveneens opendeurdagen in het Antwerpse bij Eduard Van Hoofdstadt.
Indien mogelijk gelieve uw data aan te passen zodat er veel mensen kunnen meegaan.
Fernand
maandag 4 december 2006 - 19:41
Angus

Angus

voor de schoolgaanden onder ons (IKKE ) is begin juni ook niet zo ideaal hé
maandag 4 december 2006 - 20:08
Lucl

Lucl

ok voor mij is 26 Mei ook goed
maandag 4 december 2006 - 20:18
AndreV

AndreV

26 mei is voor Rita en mij goed hoor. 'kZal't alvast op den almanak zetten
maandag 4 december 2006 - 20:28
cactelders

Cactelders

Voor mij is alles goed hé ,ge weet het!
maandag 4 december 2006 - 20:33
Ferdinand

Ferdinand

Wij zullen de 26-05 vast zetten, zodanig dat we niet dubbel boeken.
Fernand
maandag 4 december 2006 - 20:49
kurt

Kurt

Ik zal deze reis alleszins "indien jullie daarmee akkoord zijn", ook aankondigen in de nieuwsbrief. Uiteraard vanaf het moment dat de dagindeling volledig is uitgewerkt. Dat zal wellicht nog niet voor de eerste maand zijn, maar we hebben nog tijd he.

De kans ik groot dat ik er dat weekend niet bij zal kunnen zijn (staat al iets op die data), maar als het enigszins toch zou kunnen schrijf ik me zeker in.

Mvg,
Kurt

[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 4 december 2006 - 23:06
stekeltje

Stekeltje

en wij gaan ook mee met 2 personen
dinsdag 5 december 2006 - 00:30
Lucia

Lucia

Is er dan misschien ook een mogelijkheid voor de nederlanders om ergens onderweg in te stappen?
Want dan wil ik ook misschien wel mee. Dan moet ik nl. gewoon zorgen dat ik vrij ben.
dinsdag 5 december 2006 - 08:47
WillyN

WillyN

Reken mij er bij Luc voor twee personen
dinsdag 5 december 2006 - 08:54
Pieter

Pieter

En op mij kan je ook rekenen om mee te gaan. Schrijf maar op
dinsdag 5 december 2006 - 15:10
Wardje

Tekst aangepast

Wardje

Ja, ook wij hebben op de kalender 26/05 gereserveerd voor een uitstap richting NL. 2 personen (Marc en Regine)
dinsdag 5 december 2006 - 17:08
Lucl

Lucl

Lucia dit is op dit ogenblik moeilijk te zeggen , hangt er ook een beetje vanaf waar je woont in Nederland.
dinsdag 5 december 2006 - 17:35
CarlVE

CarlVE

Luc,

een heel mooi initiatief...tof !
mijn vrouw en ik willen heel graag mee gaan.
dinsdag 5 december 2006 - 18:13
Lucia

Lucia

Hoi Luc,
In woon in Papendrecht. Als jullie via de A16 nederland binnen komen kan ik zorgen dat ik daar bij een afgesproken parkeerplaats of tankstation sta natuurlijk. Is voor mij makkelijk te bereiken. Gaan jullie via een andere weg. Ja dan wordt het moeilijk. Vandaar de vraag.
woensdag 6 december 2006 - 11:10
cactelders

Cactelders

Moet te doen zijn hé!!!!
woensdag 6 december 2006 - 11:19
DieTerXz

DieTerXz

Ik ga ook zeker mee .
vrijdag 8 december 2006 - 14:11
Lucia

Lucia

Nou als het teregelen valt dat ik onderweg instap. Mag je mij ook opschrijven op de presentie lijst.
Dat worden drukke weekeinden. 26 mei cactus uitstapje. 2 juni reunie. En er staat nog veel meer in de planing.
vrijdag 8 december 2006 - 20:37
Dany

Dany

Als Cok Grootscholten bezocht wordt , dan ga ik ook mee
dinsdag 12 december 2006 - 22:04
cactelders

Cactelders

Dan zullen we dat wel doen zeker , ik heb er schone mensen op de foto gezien ,wie weet wil hij mijne foto ook?
dinsdag 12 december 2006 - 22:46
AlainFSD

AlainFSD

Op zaterdag 26 Mei zou ik een bus uitstap willen organiseren naar enkele grote serres in Nederland.

Nu zullen jullie mischien zeggen dat dit nog vroeg is , maar eeen bus diend tiidig gereserveerd te worden.
Er zijn bussen vanaf 36 personen.

Zo om enig idee te krijgen in hoeveel mensen geintreseerd zouden zijn in zo een uitstap zou ik graag hebben dat jullie je naam opgeven indien geintreseerd. Vermeld er ook de naam van jullie echtgenoot bij als deze zou mee komen wat zeker geen bezwaar is.

De prijs van deze uitstap zal afhangen van het aantal deelnemers.

Groetjes Luc

Lijst deelnemers

Luc - Sonia - Johnatan
Dirk - Marijke
Andre - Rita
Sonja - Warke
Ferdinand - Mauricette
Willy N. - en zijn vrouwtje
Pieter
Marc - Regine
Carl en zijn vrouwtje
Dieter
Parodia
Ghünter ( onder voorbehoud)
Danny
Lucia


Luc,
klinkt schitterend, alleen moet je U realiseren dat zo'n uitstsap een aantal 'beperkte' opstapplaatsen dient te hebben om uw autocar vol te krijgen. En hiermee bedoel ik niet alleen
het Brusselse SPL waar jij woont. M.a.w. tegen dat die bus overal is geweest moesten we al
terug zijn, neen ?
Je kunt toch moeilijk verwachten dat alle West-Vlamingen uit deze groep om 5 uur op de grote markt van Brussel staan te wachten op het busje ?

Oplossing ?

Alain
maandag 18 december 2006 - 00:48
WillyN

WillyN

Alain,
Voorstel:
Gebruik de parkings van de autostrade als verzamelpunt.
Er zullen er wel een aantal te vinden zijn waar iedereen kan opstappen zonder daarom zelf twee uur te moeten rijden.
Maar dit is werk voor de stuurgroep !!!!
maandag 18 december 2006 - 10:37
Ferdinand

Ferdinand

Willy,

Op 13 januari komt de stuurgroep voor het eerst bijeen. Het is inderdaad een positief voorstel dat U doet, om enkele parkings van de autostrade te gebruiken als opstapplaats.

Het zou ook voor de stuurgroep intersant zijn om de woonplaats te kennen van ieder deelnemer van de uitstap voor de eerste bijeenkomst.

Fernand

maandag 18 december 2006 - 10:58
Dany

Dany

Hallo
Dany: woonplaats Melle
maandag 18 december 2006 - 18:19
stekeltje

Stekeltje

sonja & warken: Aalst (ajoinenstad)
maandag 18 december 2006 - 21:08
cactelders

Cactelders

Vrouw van het moment en Dirk uit Gent.
maandag 18 december 2006 - 21:33
WillyN

WillyN

de WillyN woont in Haacht
dinsdag 19 december 2006 - 10:39
AndreV

AndreV

Rita & Andre uit Gent
dinsdag 19 december 2006 - 12:37
Angus

Angus

Günther uit Tienen,

tzelfde voor Michiel
dinsdag 19 december 2006 - 17:10
Lucl

Tekst aangepast

Lucl

We zullen eerst en vooral moeten kijken met welke bus maatschapij we zullen toeren. En het is helemaal niet de bedoeling om de bus in SPL te laten vertrekken .
Maar sommige mensen zullen inderdaad eerst met de wagen tot aan een vertrekpunt moeten rijden.
Ik denk dat het onmogelijk is iedereen aan zijn deur op te halen
dinsdag 19 december 2006 - 18:10
stekeltje

Stekeltje

ik heb het ervoor over om eens halfnacht op te staan, er zal wel een gulden middenweg gevonden worden
dinsdag 19 december 2006 - 18:59
Ferdinand

Ferdinand

De bedoeling van het vragen naar de woonplaats, is om voor ongeveer iedereen de eventuele meest geschikte opstap plaats te vinden. Zodaning dat de stuurgroep een idee heeft vanwaar iedereen komt en voor hen de beste plaats is om op te stappen. Het inderdaad onmogelijk om iedereen aan huis op te halen.
Groetjes
Fernand
dinsdag 19 december 2006 - 21:11
cactelders

Cactelders

Mijns inzien zijn er maar 2 mogelijkheden , in de veronderstelling dat het een maatschapij uit het Brusselse is:
A: Route direct naar A'pen ,iedereen komt naar een punt in het Antwerpse om de Brusselaars te vervoegen.
B: Route langs Gent naar A'pen , waar de mensen van O-enW- Vlaanderen opstappen ,een A'pens opstappunt en dan zo naar Nederland waar op een afgesproken punt de Nederlanders kunnen opstappen, wat voor mogelijkheid A uiteraard ook van toepassing is!
dinsdag 19 december 2006 - 22:23
Lucl

Lucl

Lijkt mij zeer logisch Dirk . We bekijken dit op 13/1/7 met de werkgroep .
woensdag 20 december 2006 - 18:39
Dany

Dany

Hallo,
Indien de bus zou vertrekken uit Gent kan je evengoed een busmaatschappij uit het Gentse aanspreken, ik weet ook dat Lophophora(cactusclub Gent) ook ieder jaar een busreis maakt voor de leden en dat ze uit ervaring(goedkoopst) opteren voor Begoniareizen uit Lochristi. Als dan Oost- en West-Vlaanderen samenkomt in Lochristi dan staan we al een stuk op de autostrade richting Antwerpen waar we de andere mensen eventueel kunnen oppikken.
donderdag 21 december 2006 - 18:37
Bowie

Bowie

Is er nog plaats voor nog 2 personen?
woensdag 10 januari 2007 - 09:08
Lucl

Lucl

Zeker Tania geen probleem
woensdag 10 januari 2007 - 17:49
cactelders

Cactelders

NAAST EEN GEZELLIGE BABBEL ZIJN WE AFGELOPEN ZATERDAG TOT DIT VOORLOPIG RESULTAAT GEKOMEN DAT NOG ZAL AANGEPAST WORDEN NADAT WE DE REIS TER PLAATSE VOORBEREID HEBBEN:


EERSTE RESULTATEN STUURGROEP FORUMUITSTAP NEDERLAND ZATERDAG 26 MEI


• HET VERTREK WORDT VOORZIEN OM 06 00 UUR AAN DE PARK &RIDE TE GENTBRUGGE .Afrit E17 nr10 er is voldoende parking.
• STOP VOORZIEN VOOR OPSTAPPERS ROND ANTWERPEN. Juiste plaats nog te bepalen.
• SANITAIRE STOP VOORZIEN net voor de NEDERLANDSE GRENS WAAR NEDERLANDERS KUNNEN OPSTAPPEN. MAX.30 MIN.
• VOLGENDE KWEKERS WORDEN ZEKER BEZOCHT : Cok Grootscholten succulenten & cactussen, Aad Vijverberg & Jan Westeyn cactussen en Paul & Marie Hoogvliet succulenten en cactussen
• PER SERRE WORDT ER EEN BEZOEKTIJD VAN ANDERHALF UUR VOORZIEN.
• ROND DE MIDDAG WORDT ER EEN EETPAUZE GEHOUDEN VAN ANDERHALF UUR .
• VOORLOPIGE RICHTPRIJS IS 25€ PP zonder middagmaal.
• DE STUURGROEP MAAKT DE REIS VOORAF OM TER PLAATSE AF TE SPREKEN EN EEN RESTAURANTJE TE ZOEKEN ( richtprijs voor het middagmaal 12€)
• LEDEN VAN AL DE AFDELINGEN VAN ONS FORUM KUNNEN INSCHRIJVEN TOT EIND FEBRUARI. Men is pas ingeschreven na storting op het rekeningnummer die later zal worden vrijgegeven door de schatbewaarder.
• VANAF 1 MAART KUNNEN NIET-FORUMLEDEN ZICH INSCHRIJVEN OM EEN VOLLE BUS TE BEKOMEN EN DE ALGEMENE PRIJS NOG TE DRUKKEN.
• DISIPLINE QUA BEZOEKUREN WORDT VERLANGD, ER WORDT NIET GEWACHT.
maandag 15 januari 2007 - 08:41
stekeltje

Stekeltje

dit lijkt zeker haalbaar,
geen overladen programma,
na het praktisch werkbezoek kunnen er eventueel nog aanpassingen gebeuren, in verband met de voorziene tijden per kwekerij, enz
puik werk!!!
maandag 15 januari 2007 - 12:29
Dany

Tekst aangepast

Dany

Ik vind dit zeer goed en zoals Sonja zegt kunnen er na het werkbezoek nog aanpassingen gebeuren
maandag 15 januari 2007 - 17:32
jorisvandeuren

Jorisvandeuren

Ok ik wil ook wel mee, ik noteer het in mijn agenda...

Eens kijken hoe onze noorder buren hun cactusjes kweken

Greets

Joris
maandag 15 januari 2007 - 22:20
cactelders

Cactelders

Ha de Joris ,welkom op onze cactusstek!! Den Pieter zit hier ook op!
maandag 15 januari 2007 - 22:31
jorisvandeuren

Jorisvandeuren

Mss nog even vlug mezelf voorstellen aan de groep

Ik ben Joris, heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt... ik werk dus op een cactuskwekerij...
En ben vooral bezig met het zoeken naar de winterharde succulenten

Ik was al eens eerder lid van dit forum, maar vind mijn account niet meer terug...

Tot binnenkort
maandag 15 januari 2007 - 22:38
Pieter

Pieter

ah de Joris, Welcome back!
dinsdag 16 januari 2007 - 11:18
stekeltje

Stekeltje

Joris, ook van mij welkom op het forum, een oude bekende voor sommigen begrijp ik, kunnen er alleen maar baat bij hebben, en nog een gelukzak ook, als je van je hobby je beroep kan maken
dinsdag 16 januari 2007 - 12:13
AlainFSD

AlainFSD

NAAST EEN GEZELLIGE BABBEL ZIJN WE AFGELOPEN ZATERDAG TOT DIT VOORLOPIG RESULTAAT GEKOMEN DAT NOG ZAL AANGEPAST WORDEN NADAT WE DE REIS TER PLAATSE VOORBEREID HEBBEN:


EERSTE RESULTATEN STUURGROEP FORUMUITSTAP NEDERLAND ZATERDAG 26 MEI


• HET VERTREK WORDT VOORZIEN OM 06 00 UUR AAN DE PARK &RIDE TE GENTBRUGGE .Afrit E17 nr10 er is voldoende parking.
• STOP VOORZIEN VOOR OPSTAPPERS ROND ANTWERPEN. Juiste plaats nog te bepalen.
• SANITAIRE STOP VOORZIEN net voor de NEDERLANDSE GRENS WAAR NEDERLANDERS KUNNEN OPSTAPPEN. MAX.30 MIN.
• VOLGENDE KWEKERS WORDEN ZEKER BEZOCHT : Cok Grootscholten succulenten & cactussen, Aad Vijverberg & Jan Westeyn cactussen en Paul & Marie Hoogvliet succulenten en cactussen
• PER SERRE WORDT ER EEN BEZOEKTIJD VAN ANDERHALF UUR VOORZIEN.
• ROND DE MIDDAG WORDT ER EEN EETPAUZE GEHOUDEN VAN ANDERHALF UUR .
• VOORLOPIGE RICHTPRIJS IS 25€ PP zonder middagmaal.
• DE STUURGROEP MAAKT DE REIS VOORAF OM TER PLAATSE AF TE SPREKEN EN EEN RESTAURANTJE TE ZOEKEN ( richtprijs voor het middagmaal 12€)
• LEDEN VAN AL DE AFDELINGEN VAN ONS FORUM KUNNEN INSCHRIJVEN TOT EIND FEBRUARI. Men is pas ingeschreven na storting op het rekeningnummer die later zal worden vrijgegeven door de schatbewaarder.
• VANAF 1 MAART KUNNEN NIET-FORUMLEDEN ZICH INSCHRIJVEN OM EEN VOLLE BUS TE BEKOMEN EN DE ALGEMENE PRIJS NOG TE DRUKKEN.
• DISIPLINE QUA BEZOEKUREN WORDT VERLANGD, ER WORDT NIET GEWACHT.


Veelbelovend programma, vooral een bezoek aan Cok Grootscholten lijkt mij een buitenkans.
Onder voorbehoud dat ik verlof kan krijgen wil ik mezelf graag inschrijven voor deze busreis.
Nogmaals een prachtig initiatief jongens !

Alain
dinsdag 16 januari 2007 - 16:50
cactelders

Cactelders

Alain , je vergeet Veurne toch niet hé, dat zal er waarschijnlijk nog voor komen niet?
dinsdag 16 januari 2007 - 16:58
AlainFSD

AlainFSD

Neen ik vergeet Veurne zeker niet,
alleen zit ik dus vollop in de verhuis
en zijn min plantjes en aanverwante
onderwerpen momenteel vooral een
ver van mijn bed show, helaas,
drie-werf helaas

Alain
dinsdag 16 januari 2007 - 17:03
cactelders

Cactelders

Wij zullen met 3 zijn ipv met 2: schrijf er Marie-Antoinette maar bij!
dinsdag 16 januari 2007 - 17:04
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

Wij zullen met 3 zijn ipv met 2: schrijf er Marie-Antoinette maar bij!

mis ik hier iets?Veurne?
dinsdag 16 januari 2007 - 17:57
cactelders

Cactelders

nee Holland !
dinsdag 16 januari 2007 - 22:28
AlainFSD

AlainFSD

CITAAT:
">#666666;'>
Wij zullen met 3 zijn ipv met 2: schrijf er Marie-Antoinette maar bij!

mis ik hier iets?Veurne?


Bwa, niet echt, ik heb maanden geleden (HIER) voorgesteld om eventueel een winteruitstap naar Decoster in Veurne in te richten maar die vogel werd onmiddellijk afgeschoten door Luk die meldde die afpraak ergens in april op zijn agenda te plaatsen terwijl het er mij precies om ging om eens te onderzoeken hoe een commerciële kweker met de winter omgaat om zijn planten :

1. verkoopbaar te houden zonder al te veel winterschade en/of sterfgevallen

2. Dit alles met het oog op en steeds hoger oplopende verwarmingsrekening voor zowel liefhebber als
handelaar.

Om heel eerlijk te zijn heeft gezien de verschillende uitgangspunten tussen Luc en mezelf deze trip weinig zin in nadat het groeiseizoen reeds volop is gestart. Ik ben dan ook maar een occasinele poster met vreselijk veel tijdsgebrek...

Met alle respect voor een ander zijn mening,

Alain
woensdag 17 januari 2007 - 03:19
stekeltje

Stekeltje

dat kan voor de geinteresseerden toch ingelast worden
donderdag 18 januari 2007 - 08:13
Lucl

Lucl

Alain toen jij veurne voorstelde was Meise reeds gepland en dit eveneens op aanvraag.
Ik kan moeilijk iedere maand een uitstap organiseren het geen rap tot overdaad zou leiden .
Het staat natuurlijk aan iedereen vrij om zelf iets te organiseren.

donderdag 18 januari 2007 - 18:31
Dany

Dany

Veurne kan nog altijd jongens binnen 12 maanden is het al terug januari, uitstel is nog geen afstel.
donderdag 18 januari 2007 - 18:40
AlainFSD

AlainFSD

Och laat ook maar , iedereen is toch in dromenland
zaterdag 20 januari 2007 - 03:00
Tim

Tim

Zijn er nog 2 plaatsjes vrij op de bus?
Sophie en ik zouden graag mee een stapje in de cactus/succulenten-wereld willen zetten.
woensdag 7 februari 2007 - 16:51
Lucl

Lucl

Geen probleem Tim
woensdag 7 februari 2007 - 18:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon