menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Fotos niet te zien

Ga naar meest recente reactie

Wardje

Wardje

heeft er soms iemand een idee hoe ik volgend probleem kan oplossen , als het al op te lossen is ?

Door de lange hete (?) zomer was ik serieus achterop met het doornemen van de topics. Het ergert me een beetje dat ik veel fotos gewoon niet meer zie. Kan ik daar iets aan verhelpen of is er iets 'gebeurd' ?
Bedankt voor eventuele info.

Marc
zondag 5 september 2010 - 23:04
cactelders

Cactelders

Ik vermoed dat bepaalde hosting-company's de foto's maar kort ( een paar maand) bijhouden en dat de fotos bijgevolg verloren zijn voor het forum . Tenzij ze opnieuw opgeladen worden door de maker van de topic is er daar niets aan te doen . Zelf gebruik ik Image-Shack en die houden wél de foto's heel lang bij .
zondag 5 september 2010 - 23:31
Paronoto

Paronoto

Het ergert me een beetje dat ik veel fotos gewoon niet meer zie.

Had je die fotos nog nodig? Stonden ze niet meer op uw PC? Welke "belangrijke" fotos waren dat? Kun je ze niet "opsnorren" in de forumingewanden?

Ik vind van u nog fotos terug van juni 2006.... Was ist da loss? Proberen via ZOEKEN .
De P.
maandag 6 september 2010 - 09:44
Wardje

Wardje

bedankt voor de info.
@ Paul : het zijn berichten van de laatste 2 maanden ongeveer die ik eerder nog niet zag, ik zou niet weten wat ik anders kan doen, of ... ben ik niet goed bij de les ?

Marc
maandag 6 september 2010 - 21:03
Paronoto

Paronoto

Weet ge nog onder welke titel die fotos stonden, welke maand?
maandag 6 september 2010 - 21:45
Wiebe

Wiebe

Ik denk dat Dirk en Willy het antwoord op je probleem hebben aangegeven.

Wiebe
maandag 6 september 2010 - 23:25

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon