menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Beest in mijn PC.

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

OPGELET IEDEREEN. Gisteravond 2 uur werk gehad om beuzak uit mijn PC. te krijgen ,weet niet zeker of hij al naar de pieren is. Ik gebruik AVAST anti-virussysteem.
woensdag 21 juni 2006 - 06:56
stekeltje

Stekeltje

das zoals wolluizen die krijg je ook zonder vragen,
doe een online virusscan en instaleer ewido- malware
woensdag 21 juni 2006 - 10:11
WillyN

WillyN

Gebruik reeds sinds zolang ik het me kan herinneren de "Norton Internet Security", heb nog nooit problememen gehad met virussen of dergelijke beesten.
Kost wel +/- 80 Euro voor het eerste jaar.
En daarna een jaarlijks abonnement van ??? ik weet het niet meer, zal dat moeten nazien.
woensdag 21 juni 2006 - 11:13
Bowie

Bowie

Gebruik ik ook, nog nooit mee problemen gehad.
woensdag 21 juni 2006 - 11:25
hugo

Hugo

Willy, ik betaal daarvoor als ik het goed voorheb 27€ per jaar, nooit last van wat dan ook

groetjes
woensdag 21 juni 2006 - 11:31
stekeltje

Stekeltje

ik heb AVG anti virus(gratis) en hèèl zelden problemen,verder staat er ook ad-aware enspybot search & destroy op ,
een goede site voor dergelijke problemen is op msn : community feedback.nl is ook zo een forum op basis van vrijwilligers, waar je met alle pc problemen terecht kan ,echt een aanrader
woensdag 21 juni 2006 - 13:36
AndreV

Tekst aangepast

AndreV

Dirk,
Download eens Hitman Pro van het INet. Doe na de installatie eens een volledige scan van uw systeem, en je zal al een heeel stuk geruster zijn. (Doe de scan wel op een ogenblik dat je de Pc niet nodig hebt voor een uurtje, want dat programma laat verschillende Ad-aware en spy-ware programma's op je pc los, dus dat duurt een tijdje)
As je Windows XP gebruikt, Fire-Wall activeren!
En laat uwe mail binnenkomen via een prgramma als Mailwasher o.i.d., zo kan je de mails bekijken op de server van uw provider vooralleer ze binnen gehaald worden op uw machine. Je kan er via "friends-blacklist trouwens al het grootste deel uitfilteren
Succes
Andre
woensdag 21 juni 2006 - 13:49
cactelders

Cactelders

Kom net terug met pc. en nu is het alarm er weer zal morgen moeten teruggaan.De anti-virussystemen kunnen de boosdoener niet bereiken,was verwittigd door de handelaar, nu zal het centen kosten.Had iets gedaan????? als vriendendienst.
woensdag 21 juni 2006 - 20:17
cactelders

Cactelders

Kan niets meer downloaden val gewoon uit.Het is de derde maal dat ik dit ptobeer te schrijven.
woensdag 21 juni 2006 - 23:27
cactelders

Cactelders

Als ik te lang schrijf val hij ook uit.
woensdag 21 juni 2006 - 23:28
cactelders

Cactelders

Zoek morgen andere pc. is me beu.Bekijk hier alles wel hoor, maar fotos meesturen gaat ook niet.
woensdag 21 juni 2006 - 23:30
cactelders

Cactelders

Voila P.C. heeft in de luizenchampoo gezeten en de beesten zouden bij Martin moeten zitten.Ga nu fotos laden om jullie te verbazen met mijn stommiteiten.
vrijdag 23 juni 2006 - 21:13
Limoncello

Tekst aangepast

Limoncello

Bon uw specialiteit is flora die van mij is informatica

Daarom ga ik u een gouden raad geven. Het beste wat je kan hebben is een hardwarematige firewall en niet zo 1 dat je installeert. (softwarematig). Als je geen hardware firewall hebt installeer dan Comodo Firewall. Je kent het niet? Normaal er wordt heel weinig reclame gemaakt hierover in de Benelux. Beter dan de firewall van XP (wie installeert dat nu nog???). Niets beter dan dat. Zelfs niet Zone Alarm, Norton of anderen brol.

Wat betreft de Anti-Virus raadt ik je NOD32 aan. Enkele hebben Norton Anti-virus geïnstalleerd heb ik gelezen. Afgrijselijk zeg ik, dat er nog mensen zijn die dat installeren. Onder IT-ers heeft Norton een bijnaam gekregen en dat is 'ZEEF'. NOD32 werkt heel snel en doeltreffend en neemt niet alle ressources in beslag waardoor je pc sneller gaat.

Van Anti-spyware gebruik ik Spybot-Search and Destroy maar Hitman Pro bevat die ook. Vindt het zwaar de Hitman Pro maar efficiënt. Had een veel betere gevonden maar ben de naam effe kwijt.

EDIT: Nog effe aan toevoegen dat sommige zeggen, ik heb dat geïnstalleerd en werkt echt goed, nooit problemen gehad. Wel ik antwoord hierop; normaal dat je nooit problemen hebt gehad, als de anti-virus het niet ontdekt ga je geen problemen hebben Enkel voor 'slapende virussen', niet voor bootvirussen of crashvirussen,...
zondag 3 juni 2007 - 04:04
Limoncello

Limoncello

Sorry had niet naar de datum gekeken. Wou enkel maar helpen. Zal het niet meer doen

PS. Ben hier nieuw
zondag 3 juni 2007 - 04:29
Ferdinand

Ferdinand

Iedereen is welkom hier, zo helpen wij elkaar. Daar is het toch om te doen.
Fernand
zondag 3 juni 2007 - 05:40

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon