menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

CACTUSETIKETTEN SCHRIJFMACHIENTJES

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Tekst aangepast

Cactelders

Vandaag dus ,weer een gans verhaal, om een labeler geweest.Gisteravond kocht ik op E-Bay een voedindswarenlabeler van P-touch . Ik dacht bij mezelf ,voedingswaren moeten in de diepvries kunnen indien nodig ,dus zal wel goed spul zijn. Deze morgen erom geweest, allemaal een beetje hektisch ,zoals ik ben, niet naar dat spul gekeken. Toen ik onderweg wat moest wachten voor een winkel bekeek ik gans het klerezooitje eens en kwam ik tot de vaststelling dat er geen letters of cijfers opstonden maar kiekens, preien,tomaten .... Allemaal ikoontjes ,dus dat zou geworden zijn :Mammillaria staat voor prei enz. IK RAZEND OM MIJN ZOVEELSTE HAASTIGE STOMMITEIT ;den boel in een vuilbak naast een bushokje ,10€ ,nooit gebruikt , tuurlijk niet welke idioot gebruikt ikoontjes met kiekens erop als er in een transparante plasticzak al kiekens zitten ,welke idioot koopt zoiets.....................IKKE.
maandag 30 oktober 2006 - 21:54
Pieter

Pieter

Da meende niet
maandag 30 oktober 2006 - 21:59
Pieter

Pieter

Dirk, konde da nie aan mij geven? Dan moestek gene kado meer kopen voor m'n moeder haren kerst.
maandag 30 oktober 2006 - 22:09
stekeltje

Stekeltje

men is nooit te oud om te leren
maandag 30 oktober 2006 - 22:14
cactelders

Cactelders

Meen ik wel,ik doe verder nu ik moest ervan p...............daarna ben ik naar nen echte winkel geweest op de Zwijnaardse stw. bij mijn naamgenoot. Man daar bestaat wat van die spullen en echte dinges geen prutsen om kiekens mee op kiekens te plakken hé. P-TOUCH van Brother is wel hét merk hoor ,mijn voorkeur gaat naar de modellen:2420PC en PT1950VP met als verschil dat de laatste de goedkoopste is en ook de enige mobiele van de twee. De andere is schermloos en moet PC-gekoppeld blijven . Ik ga er nu nog wat op herkauwen en dan waarschijnlijk de slechtste oplossing kiezen. Maar ja jullie kennen me hé we hebben hier al tranen zitten lachen, echt ge moest dat ding gezien hebben ,net een fruitkraam anex beenhouwerij anex viswinkel.
DE LINK: http://www.brother.be/products/title.cfm?title=ptouch
maandag 30 oktober 2006 - 22:15
stekeltje

Stekeltje

Meen ik wel,ik doe verder nu ik moest ervan p...............daarna ben ik naar nen echte winkel geweest op de Zwijnaardse stw. bij mijn naamgenoot. Man daar bestaat wat van die spullen en echte dinges geen prutsen om kiekens mee op kiekens te plakken hé. P-TOUCH van Brother is wel hét merk hoor ,mijn voorkeur gaat naar de modellen:2420PC en PT1950VP met als verschil dat de laatste de goedkoopste is en ook de enige mobiele van de twee. De andere is schermloos en moet PC-gekoppeld blijven . Ik ga er nu nog wat op herkauwen en dan waarschijnlijk de slechtste oplossing kiezen. Maar ja jullie kennen me hé we hebben hier al tranen zitten lachen, echt ge moest dat ding gezien hebben ,net een fruitkraam anex beenhouwerij anex viswinkel.
DE LINK: http://www.brother.be/products/title.cfm?title=ptouch

sorry hoor, maar ik kreeg hier in mijn eentje al de slappe lach, ge zijt toch een vedette zelle
maandag 30 oktober 2006 - 22:26
kurt

Kurt

[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]

Fantastisch goed gelachen
Inderdaad, stand-up comedian van het forum en blijkbaar ook in real live.

Mvg,
Kurt
maandag 30 oktober 2006 - 22:53
Alain1

Alain1

Dirk,

schrijf eens een heel dik boek met als titel: "De Flaters van NONKEL DIRK".
Een bestseller zal dit worden!
maandag 30 oktober 2006 - 23:34
stekeltje

Stekeltje

een beter titel e biblioteek van mijn flaters noemt ervaring
maandag 30 oktober 2006 - 23:47
cactelders

Cactelders

Ge zoudt mij beter helpen kiezen i p v mij hiere te betsjiepen.
maandag 30 oktober 2006 - 23:54
Alain1

Tekst aangepast

Alain1

Ik zie Dirk al staan in zijn serre: Mijn "kiekens" (=Mammillaria's) hebben wolluizen, mijn "zwijnen" (Opuntia's) zijn wat verbrand van de zon en mijn "konijnen" (Noto's) hebben wortelrot. Laat ons dan zwijgen over zijn "kalkoenen", "lookworsten" en "rundstongen" ...
maandag 30 oktober 2006 - 23:58
cactelders

Cactelders

Ik vind het prachtig ,meer dan zijn geld waard, en ikke rap weg met mijn koopje!!!!! mens als Marijke maar naar mij kijkt schiet ze al in een lach .
dinsdag 31 oktober 2006 - 00:02
stekeltje

Stekeltje

en dan vragen ze hier soms :wat zit je zolang aan dienen computer te doen; ze weten niet wat ze missen
dinsdag 31 oktober 2006 - 00:05
stekeltje

Stekeltje

Ik vind het prachtig ,meer dan zijn geld waard, en ikke rap weg met mijn koopje!!!!! mens als Marijke maar naar mij kijkt schiet ze al in een lach .

ge zoudt al voor minder
dinsdag 31 oktober 2006 - 00:07
ines
dinsdag 31 oktober 2006 - 00:10
cactelders

Cactelders

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 31 oktober 2006 - 00:16
stekeltje

Stekeltje

nu ben ik sprakeloos
dinsdag 31 oktober 2006 - 00:23
cactelders

Cactelders

Ja een kat in een zak gekocht , btw die foto stond op mijn pc hoor !!!
dinsdag 31 oktober 2006 - 00:25
stekeltje

Stekeltje

Ja een kat in een zak gekocht , btw die foto stond op mijn pc hoor !!!

weeral goed gevonden
dinsdag 31 oktober 2006 - 00:33
ines

Ines

ik moet dringend gaan slapen....
dinsdag 31 oktober 2006 - 00:36
Bowie

Bowie

Laat ze maar lachen Dirk, de anderen durven hun fouten niet laten zien.


Wij zullen zeker en vast van jouw fouten leren.
dinsdag 31 oktober 2006 - 06:45
WillyN

WillyN

Na al de lol hier boven een klein beetje serieues
Die P-touch 2420 kunt ge niet aan miskopen.
Neem dan wel het model P-touch 2420PC.
Hiermee kan je rechstreekst uit de computer us etiketten maken.
Gebruik het syteem al een paar jaar en ben er zeer tevreden over.
Opgelet de lintjes zijn tamelijk duur ???
dinsdag 31 oktober 2006 - 08:38
corrielat

Corrielat

Ik vind het prachtig ,meer dan zijn geld waard, en ikke rap weg met mijn koopje!!!!! mens als Marijke maar naar mij kijkt schiet ze al in een lach .


jou Marijke mag zich gelukkig prijzen met zo een ventje, ik ken er als die hun man zien niet in een lachbui schieten, maar in een depressie raken, ik moet ook vaak om mijn manneke zijn flaters lachen, en zoals je weet, LACHEN IS GEZOND ,
dinsdag 31 oktober 2006 - 08:48
DieTerXz

DieTerXz

Ja Dirk je besteedt wel veel geld aan je moppen zeg :P.
dinsdag 31 oktober 2006 - 10:50
Dany

Dany

hallo, ik gebruik nog altijd een goed potlood, gemakkellijk en etiketten blijven herbruikbaar, ik heb ook al andere manieren geprobeerd zoals speciale stiften en weerbestendige bandjes van Dymo maar na tijdje wordt dat ook onleesbaar.
dinsdag 31 oktober 2006 - 16:59
DieTerXz

DieTerXz

Ik ook, en een potlood kost niet zoveel geld. Nadeel is natuurlijk dat je een leesbaar handschrift nodig hebt als je planten wil weggeven of verkopen.
dinsdag 31 oktober 2006 - 17:33
Dany

Dany

of je laat iemand met een mooi handschrift uw etiketten schrijven( je vrouw of lief)
dinsdag 31 oktober 2006 - 18:24
cactelders

Cactelders

Het is eigenlijk begonnen door het zien van het" koopje" op E-Bay en zo had ik de smaak, maar ik heb er nog geen hoor, schrijf voorlopig ook nog met potlood.
dinsdag 31 oktober 2006 - 18:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon