menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nogmaals Superthrive

Ga naar meest recente reactie

stekeltje

Stekeltje

ik heb antwoord gekregen op de e-mail naar die bewuste site van Superthrive in Nederland,hieronder de kopie


Hallo,
Superthrive kan ik ook opsturen naar Belgie.
Ik heb flesjes van 120ml.
Er zitten er 24 in een doos.
Per stuk 12,70 excl.BTW.
Heeft U een bedrijf met BTW nummer dan hoeft U de BTW niet te betalen.
Verzendkosten zijn voor mij.
Levering geschied na betaling via bank.
Mvg.Peter van der Elst.
maandag 25 september 2006 - 16:20
cactelders

Cactelders

Ja hoor 2x voor mij.
maandag 25 september 2006 - 21:47
ines

Ines

Wil ook een bestellen...langs deze weg, als het mogelijk is natuurlijk.
Groetjes,ines.
maandag 25 september 2006 - 23:33
Lucl

Lucl

Ik doe ook mee geen probleem
dinsdag 26 september 2006 - 18:07
AndreV

AndreV

Bij de volgende samenkomst doosje met flesjes meebrengen, is zo gepiept. Er zullen altijd wel liefhebbers voor te vinden zijn
dinsdag 26 september 2006 - 19:32
stekeltje

Stekeltje

ja Andre maar eerst moet die 24x12,50 + BTW opgehoest worden anders is er denk ik geendoos met flesjes
Of maken we eerst ne pot ?

ik heb daarstraks nog een mail gedaan om het BTW bedrag te vragen ,laten we dat antwoord nog afwachten dan kunnen we verder werken, er zullen nog wel mensen op reageren
dinsdag 26 september 2006 - 21:40
Marco

Marco

Hier ze, de Marc zou ook wel een flesje lusten.
dinsdag 26 september 2006 - 22:37
stekeltje

Stekeltje

Hier ze, de Marc zou ook wel een flesje lusten.

oke,genoteerd
dinsdag 26 september 2006 - 22:41
Ben

Ben

mij mag je ook opschrijven
ik kan me evenwel niet herinneren of ik me ook bij paul aanmeldde voor zo een flesje - ik ben in elk geval niet op het elk geraakt, dus geen idee of er nog een flesje over was ... ach ja, teveel zal het ook wel niet zijn, he... dat komt altijd van pas.
dinsdag 26 september 2006 - 23:08
stekeltje

Stekeltje

mij mag je ook opschrijven
ik kan me evenwel niet herinneren of ik me ook bij paul aanmeldde voor zo een flesje - ik ben in elk geval niet op het elk geraakt, dus geen idee of er nog een flesje over was ... ach ja, teveel zal het ook wel niet zijn, he... dat komt altijd van pas.

en het word niet slecht ook
dinsdag 26 september 2006 - 23:27
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

het antwoord op vraag van BTW bedrag

Hallo,
De BTW in Nederland is 19%.
Mischien is het verstandiger om een gallon te kopen?
Dit is een fles met de inhoud van bijna 4 liter(33 kleine flesjes).
Deze kost 225 excl.BTW.
Veel vereningen kopen deze,en schudden deze dan zelf om in kleine hoeveelheden voor hun leden.
Mvg.Peter van der Elst.
woensdag 27 september 2006 - 09:18
stekeltje

Stekeltje

CITAAT:
">#666666;'>
ja Andre maar eerst moet die 24x12,50 + BTW opgehoest worden anders is er denk ik geendoos met flesjes
Of maken we eerst ne pot ?

ik heb daarstraks nog een mail gedaan om het BTW bedrag te vragen ,laten we dat antwoord nog afwachten dan kunnen we verder werken, er zullen nog wel mensen op reageren

het antwoord op vraag van BTW bedrag

Hallo,
De BTW in Nederland is 19%.
Mischien is het verstandiger om een gallon te kopen?
Dit is een fles met de inhoud van bijna 4 liter(33 kleine flesjes).
Deze kost 225 excl.BTW.
Veel vereningen kopen deze,en schudden deze dan zelf om in kleine hoeveelheden voor hun leden.
Mvg.Peter van der Elst.
woensdag 27 september 2006 - 10:11
AndreV

AndreV

Sonja,
Da"s idd een goedkopere oplossing. Ik ben altijd bereid om een pot te maken met de forumleden (en evtl anderen) en dat zo te verdelen. Ik denk wel dat er nog zijn die het zo willen fiksen. Laat maar iets horen.
woensdag 27 september 2006 - 10:20
AndreV

AndreV

Willy,
We kunnen toch allicht allemaal aan één donker flesje van pakweg 200 ml o.id. geraken hé? (al was't maar een goed gereinigd flesje van hoestsiroop of zoiets )
Zaak is hoe krijgen we het bij de liefhebbers zonder ons blauw te betalen aan verzendkosten?
Misschien een beetje centraliseren, en de bewuste US Gallon verdelen per regio, en van daaruit verder verdelen in persoonlijke gewenste hoeveelheden, zodat die kunnen afgehaald worden bij de regiomanager . Zo blijft het werk in het land, en varen we er allemaal wel bij.
woensdag 27 september 2006 - 11:46
stekeltje

Stekeltje

ik vind ook dat we niet perse die flesjes van 120ml moeten hebben het is zoals andre zegt in hoestsiroop flessen lukt het ook, dat is makkelijker te verdelen
woensdag 27 september 2006 - 12:26
AndreV

AndreV

Oesje Willy,
Zouden we niet beter Superthrive USA contacteren en proberen om alleenverdeler te worden voor Begië.......... en randgemeenten?
ik konhet nie laten
woensdag 27 september 2006 - 14:30
stekeltje

Stekeltje

da zijn hier geen simpele op dat forum hè
woensdag 27 september 2006 - 14:33
stekeltje

Stekeltje

allez nu LOL .. 400 ml op nen hele gallon da's maar iets over 10% !

das niet te veel er is nog genoeg hè
woensdag 27 september 2006 - 15:47
WillyN

WillyN

Ik wil ook nog een beetje van dat spul, 100 ml 400 ml ne liter, jullie zien maar.
Ook akkoord om de opstartpot mee te financieren, geef maar een seintje hoe we dat regelen
woensdag 27 september 2006 - 16:11
Marco

Marco

Ik wil ook nog een beetje van dat spul, 100 ml 400 ml ne liter, jullie zien maar.
Ook akkoord om de opstartpot mee te financieren, geef maar een seintje hoe we dat regelen


De Marc hier ook akkoord om in de pot te leggen voor de aankoop. Laat maar gerust iets weten, via forum, e-mail.
woensdag 27 september 2006 - 17:16
Marco

Marco

Ik wil ook nog een beetje van dat spul, 100 ml 400 ml ne liter, jullie zien maar.
Ook akkoord om de opstartpot mee te financieren, geef maar een seintje hoe we dat regelen


De Marc hier ook akkoord om in de pot te leggen voor de aankoop. Laat maar gerust iets weten, via forum, e-mail.
woensdag 27 september 2006 - 17:19
cactelders

Cactelders

Allez das goe jong Marco doet tweemaal mee.
woensdag 27 september 2006 - 19:54
Marco

Marco

Allez das goe jong Marco doet tweemaal mee.


De dubbele reply is te wijten aan een kuur van het forum, een schlecht werkend QWERTZU tweedehands moffenklavier, een oververhitte processor, een kapotte voeding, spyware & virussen allerhande op het OS (Windhoos), een overdosis pijnstillers, een verstoorde motoriek in de rechterhand tgv. een polsbreuk, een ambetante muis van Micro$oft, stekels van cactussen in de vingertoppen, een zenuwtoeval nabij, overdadig en explosief rookgedrag, ect... alléé ge mag zelf verder aanvullen.

Bij deze wil ik dan toch graag twee flesjes ofte flacons van de befaamde SuperThrive aanschaffen, en nog steeds te vinden om de pot te spijzen.
woensdag 27 september 2006 - 20:14
cactelders

Cactelders

Vergeet Uw keel niet te gorgelen met Chinosol.
woensdag 27 september 2006 - 20:19
ines

Ines

Doe natuurlijk mee met de pot!
spul plus btw, flesje plus werk eraan...



woensdag 27 september 2006 - 23:15
Lucl

Lucl

Geen probleem ik doe ook mee voor 400ml, skol
donderdag 28 september 2006 - 06:30
mamiere

Mamiere

Hey , ik wil ook wel zo'n flesje , alleen ,hoe betalen en hoe komt het bij mij terecht? Ik woon in leffinge(ant zéétje) maar ik werk in Gent, wie weet een oplossing?Grtjs, mamiere
zondag 8 oktober 2006 - 17:08
cactelders

Cactelders

Ik zie Stekel als haar man niet thuis is, ik bedoel wij zijn in dezelfde club. Het is voor mij geen probleem om het aan haar te betalen en het eens op Uw werk binnen te steken of je komt eropm , allez het is dan toch al in Gent hé. In de wintermaanden heb ik zowieso weinig te doen en zo kan ik mij ook eens nuttig maken.
zondag 8 oktober 2006 - 17:56
mamiere

Mamiere

Ewel , dat vind ik tof van u ,u zegt maar hoe en wanneer , ik zie dat u in ledeberg woont , ik weet wel niet de weg naar ginder , ikzelf werk in de NBB , geraard de duivelstraat , 5 (aan het bisdomplein) of als je me de weg uitlegt wil ik er ook wel om komen , hoor. U zegt het maar, bedankt ,mamiere
zondag 8 oktober 2006 - 18:03
cactelders

Cactelders

De superthrive is er nog niet hé ,we horen wel van Sonia als het zover is. Het is gewoon met plezier hoor en echt geen moeite.Uw werk is op een kwartiertje TE VOET van bij mij.
zondag 8 oktober 2006 - 18:33
mamiere

Mamiere

bedankt , ik heb het ondertussen opgezocht en zie dat het inderdaad niet ver van m'n werk is , laat je me iets weten als het zover is? Nogmaals bedankt, mamiere.
zondag 8 oktober 2006 - 18:38
mamiere

Mamiere

Ik wil gerust een voorschot geven of anders het volledige bedrag voor een flesje, mij gelijk.
zondag 8 oktober 2006 - 18:44
cactelders

Cactelders

Voor de Gentenaars geen probleem want wij zien haar maandelijks en kunnen dat geregeld krijgen.
zondag 8 oktober 2006 - 19:18
Dany

Dany

Ik wil ook wel een flesje.
Ik zou voorstellen als er een gallon gekocht zou worden om die te verdelen in flesjes van 100cl en een prijs uit te rekenen en alleen verkopen per flesje want anders wordt dit moelijk. Om een flesje te kopen moet men dan maar eerst het geld overschrijven op Sonja haar rekening. Flesjes in bruin glas met druppelteller kunnen we kopen bij de apotheker, dat is geen probleem.
zondag 8 oktober 2006 - 19:57
cactelders

Cactelders

Toch opletten met die groei-dinges, toen ik jong (er) was zag ik dat mijn vrienden succes hadden bij het andere geslacht en ik dacht dat het aan hun lange haren lag. Daarom wou ik ook zoiets en heb ik mijn neus en oren laten groeien, nou ik verzeker jullie het helpt geen zier hoor, gene dooie moer!!!!!!!
zondag 8 oktober 2006 - 21:00
Witvis

Witvis

Zet mij alvast maar op de lijst voor twee flesjes.
Ben ook eerder te vinden voor het idee dat Danny aanbrengt,alles verdelen naar zelfde flesjesmet druppelteler . Eventuele vooruitbetaling als deelname in de aanschafprijs is geen probleem.
zondag 8 oktober 2006 - 21:19
Dany

Dany

Ja Willy je hebt daar wel een punt. Of wel moet er iemand die gallon aankopen en dan kan iedereen er bij gaan met zijn eigen fles om te laten opvullen maar ik weet uit ervaring dat bij die produkten 1 liter of 1 gallon dat dit wel tot op ml juist is en dat het niet altijd simpel is om juist 100 of 200 ml af te meten. Voor mij is dit het zelfde maar ik dacht dan is het een beetje uniform.
zondag 8 oktober 2006 - 22:00
Dany

Dany

Voor mij is dit prima
zondag 8 oktober 2006 - 22:54
cactelders

Cactelders

Ja ik ook ,ik breng wel emmers mee.
zondag 8 oktober 2006 - 22:54
stekeltje

Stekeltje

ik was het eigenlijk een beetje uit het oog verloren
bon ;ik zal sebiet nog een mail doen om de bankgegevens op te vragen
zondag 8 oktober 2006 - 22:55
Dany

Dany

Sonja is dat ver in Nederland, misschien kunnen we er om rijden als het niet te ver is
zondag 8 oktober 2006 - 23:07
stekeltje

Stekeltje

Sonja is dat ver in Nederland, misschien kunnen we er om rijden als het niet te ver is

dit is het adres,in de eerste mail zei die dat de verzendingskosten inbegrepen waren
Peter van der Elst
St. Isodorusstraat 14

5912 GK Venlo
zondag 8 oktober 2006 - 23:14
Dany

Dany

ja ok dit is niet echt bij de deur voor ons en als de verzendingskosten al inbegrepen zijn.
zondag 8 oktober 2006 - 23:24
Alain1

Alain1

Je mag er mij ook opzetten voor een fleske of 2. Zouden we allen niet beter een voorschot op uw rekeningnummer schrijven????? Of het volle bedrag storten???? Het is maar een vraag en dan dan heb jij ook uw geld om die Gallon of flesjes aan te schaffen.
maandag 9 oktober 2006 - 07:23
AndreV

AndreV

Sonja, we kunnen het er vanavond eens over hebben ( als je naar de vergadering komt tenminste).
Het spreekt vanzelf dat jij die Euro's voor zo'n USGallon niet moet ophoesten en het risico lopen dat je met een paar liter blijft zitten, alhoewel er altijd wel liefhebbers zullen zijn voor da goedje
maandag 9 oktober 2006 - 10:21
Bowie

Bowie

Heeft er al iemand geprobeerd of dat ook effect heeft op andere exoten?
maandag 9 oktober 2006 - 10:47
stekeltje

Stekeltje

op kamerplanten, struiken en coniferen werkt het ook,heb het nu ook aan de knolsucculenten gegeven en ze reageren er toch op met nieuwgroei, en als je de verschillende sites bekijkt kan je het voor elke plantensoort gebruiken
maandag 9 oktober 2006 - 11:04
Bowie

Bowie

Mag ik mij dan ook inschrijven voor een fles of is de gallon al verdeeld?
maandag 9 oktober 2006 - 11:10
stekeltje

Stekeltje

Mag ik mij dan ook inschrijven voor een fles of is de gallon al verdeeld?

dat kan nog, tania, uw naam is genoteerd
maandag 9 oktober 2006 - 11:39
Geertje

Geertje

wil je voor mij ook een flesje reserveren als het nog kan? ik kan er altijd achter komen met fles en al, ik woon niet al te ver van Aalst, laat maar iets weten over het juiste bedrag én uw rek n° dan schrijf ik het over op uw rekening, bij wijze van voorschot, alvast bedankt voor de service
Geertje
maandag 9 oktober 2006 - 11:59
stekeltje

Stekeltje

CITAAT:
">#666666;'>
op kamerplanten, struiken en coniferen werkt het ook,heb het nu ook aan de knolsucculenten gegeven en ze reageren er toch op met nieuwgroei, en als je de verschillende sites bekijkt kan je het voor elke plantensoort gebruiken


ik heb het op mijn Phalaenopsis geprobeerd en daar schijnt het ook te werken .. toch wel verbazingwekkend ..

.. enne .. als het zo voortgaat hebben we aan "1 gallon" nog niet genoeg !! LOL !

dat wist ik ,die mevrouw die dat indertijd meebracht van amerika had die planten ook en na 3 maand kreeg ik een mailtje dat het resultaat ongelofelijk was,we hebben het in de tuin ook al gebruikt met grote struiken die we verplanten,geschonden en gehalveerde wortels en die waren ook terug aan de groei
maandag 9 oktober 2006 - 12:46
stekeltje

Stekeltje

CITAAT:
">#666666;'>
CITAAT:
">#666666;'>
ik heb het op mijn Phalaenopsis geprobeerd en daar schijnt het ook te werken .. toch wel verbazingwekkend ..

dat wist ik ,die mevrouw die dat indertijd meebracht van amerika had die planten ook en na 3 maand kreeg ik een mailtje dat het resultaat ongelofelijk was,we hebben het in de tuin ook al gebruikt met grote struiken die we verplanten,geschonden en gehalveerde wortels en die waren ook terug aan de groei


Oef wat een geluk anders zou ik nog denken dat ik "spoken" gezien had, maar nieuwe groei en bloemvorming daar kan men nu toch moeilijk naast kijken he ?

zo is dat willy, op alle planten het proberen waard, lukt het niet kunnen ze nog altijd de vuilbak in
heb verleden week een afgebroken stukje van die pelargonium(....) in de grond gestopt, ben benieuwd of dat ook gaat lukken,ik experimenteer zo met alles een beetje,de agavebladstek was mislukt
maandag 9 oktober 2006 - 13:26
stekeltje

Stekeltje

CITAAT:
">#666666;'>
CITAAT:
">#666666;'>
ik heb het op mijn Phalaenopsis geprobeerd en daar schijnt het ook te werken .. toch wel verbazingwekkend ..

dat wist ik ,die mevrouw die dat indertijd meebracht van amerika had die planten ook en na 3 maand kreeg ik een mailtje dat het resultaat ongelofelijk was,we hebben het in de tuin ook al gebruikt met grote struiken die we verplanten,geschonden en gehalveerde wortels en die waren ook terug aan de groei


Oef wat een geluk anders zou ik nog denken dat ik "spoken" gezien had, maar nieuwe groei en bloemvorming daar kan men nu toch moeilijk naast kijken he ?

ik zag gisteren zelfs een lithops Optica rubra die terug wortels heeft ,dat is denk ik een van de ''moeilijkste'' soorten
woensdag 11 oktober 2006 - 10:33
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

ik heb de gegevens van superthrive gekregen om te bestelling te regelen
ik tel ,als ik me niet vergis, tot hier toe 17 personen die meedoen:
stekeltje; parodias; ines; lucl; andrè; marco; ben; willyN; marniere; dany; witvis; cactelders; alain1; bowie; geertje; wardje; pieter;

hoe regelen we de praktische kant?
1 de betaling
2 de verdeling , de flesjes en de afhaling
donderdag 12 oktober 2006 - 13:56
AndreV

Tekst aangepast

AndreV

Sonja,
Ik bezorg u tegen de volgende vergadering een leeg flesje en de centen voor 250 ml. De prijs hoor ik wel van u, ik wil die trouwens op voorhand op uw rekening storten ook, je zegt het maar.
De daaropvolgende vergadering, kan je dan misschien het flesje meebrengen? er is geen haast bij, we mogen toch nie gieten voor maart/april

Dank bij voorbaat
donderdag 12 oktober 2006 - 16:32
Lucl

Lucl

We kunnen mischien nog eens samen komen als je de superthrive hebt. Ergens gewoon afspreken en een pintje gaan drinken een soort winter meeting.
donderdag 12 oktober 2006 - 17:34
Dany

Dany

Ik heb de prijs uitgerekend volgens de gegevens die op blad 1 staan van deze topic van één gallon. Dan kom ik uit op een prijs van € 0,0707397 voor één ml ik zou daar € 0,075 van maken kwestie van eenvoudige prijzen te bekomen. Dan kom je vb. 100ml=€ 7,5. We kunnen ook overeen komen om de prijs iets hoger te leggen en een percentje te geven aan Sonja tenslotte moet je er toch je tijd en je werk in steken.
Dan moet maar iedereen voor zich uitrekenen hoeveel hij moet betalen en dat geld op voorhand storten op Sonja haar rekening met de vermelding van naam en hoeveelheid. We kunnen misschien ook een uiterste betaaldatum opzetten kwestie van niet te moeten blijven wachten.
donderdag 12 oktober 2006 - 17:42
Dany

Dany

Het idee van Luc is zeker niet slecht. Er kan best een lijst aangelegd worden van wie wilt hoeveel.
donderdag 12 oktober 2006 - 17:53
cactelders

Cactelders

Wil het best doen zoals André ,maarrrrrrr ons bijeenkomsten zijn zo leuk daarom is den Luc mijne grote kameraad vandaag!!!!
donderdag 12 oktober 2006 - 20:12
AndreV

AndreV

Idd, da idee van de Luc is Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter
donderdag 12 oktober 2006 - 20:15
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

ik ben te vinden voor zo'n wintermeeting ..

BTW heeft er iemand al uitgerekend of we voor al de aanvragers voldoende hebben aan 1 gallon ?
Als het moet wil ik wel "inleveren" hoor, kwestie van iedereen gelukkig te maken en niet te "gulzig" over te komen !


ik nog niet,de meesten zeggen een flesje???
donderdag 12 oktober 2006 - 21:09
Geertje

Geertje

ik spreek voor mezelf: maar met een "flesje" bedoel ik (waarschijnlijk de andere mensen ook) dat het zo nauw niet steekt, 't hangt er wat vanaf hoe de verdeling in zijn werk gaat, als ik zelf mag kiezen zou ik zeggen 150ml, maar is dat meer of minder dan is dat ook goed ...en ik ben er volledig voor te vinden dat ge toch iets meer vraagt, want de laatste druppel kunt ge toch ook niet uit de fles wringen, en de helft blijft dan aan een trechter ofzo kleven en op het einde van de fles blijft er voor u maar een halve portie over.Wat de betaling betreft: zoals al gezegd wil ik gerust op uw rekening storten, dan moet ik enkel weten hoeveel
groetjes en al bedankt voor de moeite, Geertje
donderdag 12 oktober 2006 - 22:31
WillyN

WillyN

Als voor mij een flesje overblijft is dit OK, blijft er meer over dan wil ik wel meerder flesjes.
Met flesjes bedoel ik de flesjes zoal we op Elk gekocht hebben.
Dat Sonja voor haar moeite en eventueel verlies iets moet ontvangen is heel normaal.
Als ik op voorhand iets moeten betalen, laat het me weten (zou normaal zijn).
Wintermeeting Yes, Yes !!!
Waar ? Wanneer ??, 'k heb nog uit te delen

vrijdag 13 oktober 2006 - 08:40
cactelders

Cactelders

Bij onszelf valt er dezer dagen minder te zien door de winteropkuis ,maar wat denken jullie van iets in de zin van de plantentuin in Meise of een grote kweker (Pieter is 1,95 m) zeg maar iets........
vrijdag 13 oktober 2006 - 08:59
Pieter

Pieter

Met een 150-200 ml kom ik wel toe voor een tijdje. In de tuin in Meise klinkt niet slecht, maar mogen Willy en Luc daar nog binnen?
En ik ben geen 1.95 hoor, net ietsje kleiner Maar ik zou dat zeker zien zitten hoor om iedereen te ontvangen. Maar mijn planten staan dan wel niet meer in de serre hé tegen dan.
vrijdag 13 oktober 2006 - 12:34
stekeltje

Stekeltje

maandag ga ik de superthrive bestellen,onze apoteker gaat me (100ml) flesjes bezorgen, en willy wil die op flessen trekken ;0049:
vrijdag 13 oktober 2006 - 13:13
Dany

Dany

Idd Willy in zo een flesje kan er zeker 120ml, ik heb 14 jaar het materiaal gedaan in de cactusclub ik heb dikwijls een liter(chelatmix, confidor, neoron e.d.) verdeelt over kleinere flesje en wees maar gerust in die gallon daar zal geen 2ml teveel in zitten.
vrijdag 13 oktober 2006 - 17:29
Dany
vrijdag 13 oktober 2006 - 17:30
Lucl

Lucl

Voor mij is de plantuin van Meise ok .
Is daar nog iets te zien in de winter? Ik laat tegen dan mijn haar en baard groeien
Willy kan hem mischien eens kaal scheren.
vrijdag 13 oktober 2006 - 18:39
Pieter

Pieter

Willy, als ge nog eens zo'n fles hebt die op moet, vraag mij maar om te helpen. Ik geef je zuivere alcohol om te werken en ik trek m'n plan wel met die whiskey
vrijdag 13 oktober 2006 - 19:17
Harry54

Harry54

Dag,
Zit jullie enthousiaste verhalen zo es te lezen en ben ook even gaan googelen. Niks anders dan grote prachtige verhalen gevonden. Is dat echt zo? of komen de nadelen (en die zullen er vast ook zijn) gewoonweg niet aan bod? Ik krijg altijd een beetje de kriebels van dit soort verhalen. Ben oud genoeg om te weten, dat ooit kernenergie de wereld zou redden. Inmiddels weten we beter. Ooit is DDT als supermiddel verkocht. Inmiddels weten we beter. Misschien vergelijk ik appels met peren, maar ik wordt er altijd een beetje ongemakkelijk van. Harry
zaterdag 14 oktober 2006 - 12:46
Wardje

Wardje

Sonja, kwestie dat ge de situatie een beetje kunt inschatten : voor mij mag het tussen 1 en 3 flesjes van 100 ml zijn, dus geen enkel probleem als ik er maar 1 heb, maar als het er 3 zijn, evengoed. Kwestie is dat ge de flesjes kwijt raakt. Geef je banknr en ik schrijf over wat je nodig hebt. Misschien kunnen wij dat regelen via de vergadering in Gent ?
zaterdag 14 oktober 2006 - 13:13
AndreV

AndreV

Als ik één flesje van 100 ml te pakken krijg is 't allang goed (voor mijn 500 plantjes kom ik hiermee lang toe) Zin het 2 flesjes is't ook goe. Als de gallon maar op geraakt héh hé
zaterdag 14 oktober 2006 - 21:15
Angus

Tekst aangepast

Angus

ik zou ook nog wel een flesje willen,
ik ben pas met school op GWP geweest en lees dus nu pas deze topic
ik zal Parodias morgen een mailtje sturen als dit nog steeds kan?
zondag 15 oktober 2006 - 20:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon