menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

OT Ons roodborstje is terug van weggeweest

Ga naar meest recente reactie

AlainFSD

AlainFSD

Ik weet het, ik weet het, dit heeft verder niets met cactussen of vetplanten te maken maar ik zo blij dat ons roodborstje terug in de tuin zit dat ik het toch even wou tonen aan de rest van de wereld, sorry.
Dit bezige baasje (m/v ?) van heel de zomer niet gezien en sedert enkele dagen is het er dus weer. Hele dagen trippelt het vogeltje langsheen de haag om er af en toe in te vliegen en er een insect uit te plukken. Ik kan hier echt uren naar kijken. Wat mij betreft is dit stukken leuker dan een of andere televisiesoap

[afbeelding verwijderd niet-https]

mvg,

Alain
zondag 2 november 2008 - 23:47
Harry54

Harry54

Alain, waarschijnlijk was hij er wel de hele zomer, maar ze laten zich dan eigenlijk nauwelijks zien. En al helemaal niet tijdens het broedseizoen.
Harry
maandag 3 november 2008 - 05:31
rialle

Tekst aangepast

Rialle

Wat een lieverdje! En wat fijn dat hij/zij weer terug is!
Hele leuke foto trouwens, hij kijkt alsof hij wil zeggen: hier ben ik weer bij je terug, ken je me nog?!

Groetjes Rialle
maandag 3 november 2008 - 07:57
LauraK

LauraK

Wat zijn het toch een ontzettend leuke vogeltjes, hè?! En volgens mij zijn ze behoorlijk honkvast, want
je ziet ze soms jaren achtereen hetzelfde doen. Inderdaad heerlijk en rustgevend om naar te kijken!
Geniet er dus maar fijn van, en leuk dat je het ook met ons deelt.

Groeten van Laura.
maandag 3 november 2008 - 08:35
printemps

Printemps

hallo

in onze tuin komt er ook maar ééntje op bezoek
maar ze zouden in de zomer sneller op bezoek komen als er insecten zijn
dus als je af en toe wat levende meelwormen ergens legt zouden ze ook komen eten
maar ik vergeet ook al eens om dat te doen(restje van onze halsbandleguaantjes)

mvg
an
maandag 3 november 2008 - 12:52

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon