menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Plastiek potjes

Ga naar meest recente reactie

Mamamia

Mamamia

hallo,
Waar kan ik het beste en het goedkoopste vierkante plastiek potjes vinden ( ong 100 stuks )
om kleine planten in te zetten, afmetingen 6 x 6 of 7 x 7 cm.

Mamamia
maandag 27 oktober 2008 - 15:05
clubbrugge

Clubbrugge

Wat bedoel je met kleine plantjes?
maandag 27 oktober 2008 - 18:36
jumperke

Jumperke

Bent U aangesloten bij een cactusclub?
Zoja,kijk daar eens op de vergadering,de materiaalmeester zal dat wel meehebben,

jerko
maandag 27 oktober 2008 - 19:45
Botanist

Botanist

hallo,
Waar kan ik het beste en het goedkoopste vierkante plastiek potjes vinden ( ong 100 stuks )
om kleine planten in te zetten, afmetingen 6 x 6 of 7 x 7 cm.

Mamamia

Als je in Aarschot kan geraken kan ik er jou bezorgen.
dinsdag 28 oktober 2008 - 15:35
jj31

Jj31

soms vind je een grote voorraad op het containerpark;daar hebben ze een aparte bak om oude potjes in te doen.bij ons toch
dinsdag 28 oktober 2008 - 17:22
Mamamia

Mamamia

bedankt voor de reacties,

Met kleine plantjes bedoel ik stekken van Stapelia,Huernia enz.
één van de volgende dagen ga ik zeker eens kijken op het containerpark
in onze buurt,ik wist helemaal niet dat je daar afgedankte potjes kon vinden.

Aan Botanist,
bedankt voor je voorstel,kan ik bij jou altijd terecht of heb je openingsuren.
en heb je een idee hoeveel potjes je ter beschikking hebt voor mij en wat
het mij gaat kosten.

Groeten,Mamamia
P.S. je kan mailen op : [email protected]
woensdag 29 oktober 2008 - 09:05
cactelders

Cactelders

Bij ons op het conainerpark mag je niets meer meenemen , gewoon niets en dat is me eens heel onvriendelijk duidelijk gemaakt , het ligt na twee jaar nog op mijn lever. Ik ben echt op wraak belust .
woensdag 29 oktober 2008 - 10:41
jumperke

Jumperke

Bij ons op het conainerpark mag je niets meer meenemen , gewoon niets en dat is me eens heel onvriendelijk duidelijk gemaakt , het ligt na twee jaar nog op mijn lever. Ik ben echt op wraak belust .


Hier ist ook niet veel beter,
Niets,maar dan ook Niets mag je meenemen!
Terwijl ze 's avonds zelf wel alle containers aflopen om te zien wat ze allemaal kunnen uithalen om zelf te gebruiken/te verkopen.

jerko
woensdag 29 oktober 2008 - 10:47
maurice2

Maurice2

Mamamia

Ik dacht dat ze die in Wijnegem op de club toch verkochten of heb ik dat mis
woensdag 29 oktober 2008 - 11:19
Mamamia

Mamamia

Hoi Maurice,

Ik had de vraag over de potjes gemaild naar de cactusclub van Wijnegem maar
ik had tot nu nog geen antwoord gekregen, maar vandaag is er een berichtje gekomen dat ze
inderdaad potjes verkopen.Ik ga eventjes afwachten of ik nog een reactie krijg van
Botanist en anders ga ik ze wel op de club halen.

Mamamia.
woensdag 29 oktober 2008 - 16:57
Botanist

Botanist

Bij ons op het conainerpark mag je niets meer meenemen , gewoon niets en dat is me eens heel onvriendelijk duidelijk gemaakt , het ligt na twee jaar nog op mijn lever. Ik ben echt op wraak belust .

Daar ben ik het volledig mee eens. Wij wensen te recycleren inplaats van te vernietigen, maar dat willen sommigen niet uit pure onwetendheid en koppigheid. Bij gelegenheid zal ik hier eens de burgemeester aanspreken hierover.
woensdag 29 oktober 2008 - 19:42
vanwim

Vanwim

Ja, maar op het containerpark mag in theorie niets meer worden meegenomen.
Wetende dat op iedere gemeente er armen zijn en wetende dat bv bij ons in het weekend iemand langs is geweest met 18 gloednieuwe AMC-potten waat NIETS aan mankeerde en die zomaar bij het oud-ijzer kieperde had ik het moeilijk.

Nu, gelukkig heb ik zo'n immense voorraad weten te versieren bij oude plantenkwekers die met hun zaak ophielden ...

Eignelijk ben ik op zoek naar potten die een verschillende grootte hebben, maar, die allemaal even hoog zijn. Onze potten zijn niet echt cactus-minded en zijn veelal in verhouding met de oppervlakte en hoogte.
Weet iemand waar je diverse potmaten van 6 tot 15 à 18 cm potbreedte kan vinden, maar die allemaal slechts zo'n 6 à 7 cm hoog zijn ? (lees de hoogte van de normale 8cm-potten)
dinsdag 4 november 2008 - 08:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon