menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Aankoop potjes

Ga naar meest recente reactie

jumperke

Tekst aangepast

Jumperke

Ik loop al een eindje met het gedacht in mijn hoofd om bij Sanac een doos met 5,5 potjes te kopen.
1 ding houd me tegen;de kleinste hoeveelheid 5,5'kes dat ze verkopen is een doos met 3550 stuks en dit voor 105 euro.
Mijn gedacht zou zijn om dit te delen met enkele mensen,zo kunnen we de prijs delen en verkleint het aantal potjes ook al hé.
Er kan ook telefonisch contact worden opgenomen op het nummer 0494171740

Laat iets horen.

jerko
woensdag 20 augustus 2008 - 21:46
Wiebe

Wiebe

Jerko,

Ik heb in het verleden een doos van 5,5 cm potjes, (zwart, rond) gekocht. Daarvan wil ik wel met jou delen. Geef maar door hoeveel je graag zou willen hebben.

Wiebe
donderdag 21 augustus 2008 - 09:42
mjohanna

Tekst aangepast

Mjohanna

hallo Jerko en evt. anderen

Ik heb een hele curverkrat 5 cm potjes roodsteenkleurig rond plastic staan die ik nooit gebruik. Dat zijn er toch wel enkele honderden en ook nog zwarte ronde van 6,5 cm. het zijn gebruikte maar allemaal uitgewassen.
ik ben best bereid ze tegen vergoeding van de verzendkosten naar een aantal liefhebbers te sturen.
Ik heb ooit 's een paar duizend vierrkante potjes in alle maten gekocht en gebruik de ronde niet meer.



ps verzenden van uit nederland naar Belgie kost iets van een euro of 7 als je onder de 10 kg blijft.
donderdag 21 augustus 2008 - 13:07
printemps

Printemps

hallo

jerko

vraag eens in uw tuincentrum dat ze ze bijhouden voor u
ze gaan toch de container in

mvg
an
donderdag 21 augustus 2008 - 13:25
jumperke

Jumperke

Het is intussen opgelost,ik heb er gevonden!
Bedankt iedereen voor het aanbod.

jerko
donderdag 21 augustus 2008 - 15:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon