menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ventilator

Ga naar meest recente reactie

Wiebe

Wiebe

N.a.v. mijn opmerking hierover in een andere topic, even een nieuw topic over dit onderwerp. Ik heb 2 ventilatoren van onderstaand type besteld. Ik heb dus nog geen ervaringen maar volgens mij ben je wel verzekerd van de werking van de ventilator als dat het meest nodig is nl. als de zon schijnt

http://www.fraxin.nl/index.cfm?fuseaction=popups.dspProductDetails&productID=2895

Wiebe
dinsdag 1 april 2008 - 20:02
aztekiops

Aztekiops

Hallo Wiebe,

Ik heb er zo twee aangekocht vorig jaar. Leuke dingen en ze laten je niet in de steek (tot nu toe).
Alleen veroorzaken ze slechts een storm in een glas water. De airflow is helaas niet zo groot maar toch plezant om te hebben.

Mvg,
Stef.
[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 1 april 2008 - 21:05
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

FO-MI-DA-BEL heren !! heel erg bedankt lost een boel problemen op !!

Aztekiops .. is dat ding spatwaterdicht ? kan je dat ook buiten laten staan als het regent ? of moet je beter een afschermkap voorzien ?
wow ! wat een vooruitgang ! ik wil er ook zo een paar voor mijn buitenkassen dat moet volstaan


In den Aldi...maar met pedalen + 1 paraplu. hoef je niet meer naar de Fitnessclub, weeral geld uitgespaard.
dinsdag 1 april 2008 - 22:03
aztekiops

Aztekiops


Aztekiops .. is dat ding spatwaterdicht ? kan je dat ook buiten laten staan als het regent ? of moet je beter een afschermkap voorzien ?
wow ! wat een vooruitgang ! ik wil er ook zo een paar voor mijn buitenkassen dat moet volstaan


Willy,

Abslouut niet geschikt om buiten te laten staat. Enkel geschikt om binnen te gebruiken. Made in China weet je wel. Het paneeltje heb ik op een centimeter van het glas van mijn serre gemonteerd om te vermijden dat er contact is met condens. De draad tussen het paneel en de ventilator is 2,5 meter ongeveer. Je komt er al een eind mee!

MVg,
Stefaan
dinsdag 1 april 2008 - 22:34
aztekiops

Aztekiops