menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Dit zag ik allemaal vandaag

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

Gans de dag cactussen en vetplanten , en dit op mijn verjaardag , wat kan men me mooier aanbieden. Zeker als " onze " Ferdinand voorstelt om Pieter en mezelf te introduceren bij " Eminence grise " André Houthoofd en we hebben het ons niet beklaagd ! We hebben , zoals Ferdinand reeds vermeldde ook een film en fotomateriaal opgenomen omtrend het enten op verschillende manieren ! Daarover hoor je ongetwijfeld meer van Ferdinand ! Het was té veel om op te laden daarom heb ik een honderdtal fotos opgeslagen in mijn web-album ,ik doe pogingen om hem alsnog van kommentaar te voorzien !
ZIEHIER HET BEEST : http://picasaweb.google.com/ex4roses/GreenhousevisitsAndrHouthoofdFerdinandVeeckman
zaterdag 22 maart 2008 - 22:58
Kent

Kent

Dikke proficiat voor de jarige
En zo te zien had je een fijne dag
Vrolijk Pasen Cacttelders .

Gr. Rita
zondag 23 maart 2008 - 00:02
Alain1

Tekst aangepast

Alain1

Dirk een dikke proficiat met uw 84ste verjaardag!
Mooie foto's en ben eens benieuwd naar die ent-film.
zondag 23 maart 2008 - 00:24
MrPalmtree

MrPalmtree

Proficiat met uw verjaardag!
zondag 23 maart 2008 - 01:34
Harry54

Harry54

Van harte Dirk.
Fraai tripje op je verjaardag.
(Hier is het opzitten en pootjes geven.
Of is dat geluk jou vandaag beschoren?)

groet Harry
zondag 23 maart 2008 - 07:40
cactelders

Cactelders

(Hier is het opzitten en pootjes geven.
Of is dat geluk jou vandaag beschoren?)

In ons familie maken we van zo'n dagen niet veel " spel" , een extra zoen van Marijke met de mededeling dat ik de vaat mocht laten staan tot vandaag ! Maandag gaan we met mijn ouders en mijn dochter eten ( ik heb geen broers of zussen ) Er zijn eigenlijk al meer verjaardagen voorbijgegaan die we vergaten, dan andersom , gisteren heb ik er ook niet op gedacht hoor ! Eigenlijk is het qua voeding en algemene levensstijl hier alle dagen feest hoor ! Duw eens op het knopje van je televisie en bekijk de beelden ,dan heb je het gehad hoor ! Bedankt voor de wensen hoor !
zondag 23 maart 2008 - 09:14
maurice2

Maurice2

dirk

prettige verjaardag van uit limburg . het is alleen spijtig dat als ze u dit wensen dat men tot het besef komt dat men oud begint te worden. maar ja er zijn er al zoveel voor gegaan hoor
zondag 23 maart 2008 - 09:30
AndreV

AndreV

Opletten nu Dirk, want éénmaal de 21 gepasseerd gaat het vlug hoor
Van harte
Rita en Andre
zondag 23 maart 2008 - 09:35
Dany

Dany

Gans de dag cactussen en vetplanten , en dit op mijn verjaardag , wat kan men me mooier aanbieden. Zeker als " onze " Ferdinand voorstelt om Pieter en mezelf te introduceren bij " Eminence grise " André Houthoofd en we hebben het ons niet beklaagd ! We hebben , zoals Ferdinand reeds vermeldde ook een film en fotomateriaal opgenomen omtrend het enten op verschillende manieren ! Daarover hoor je ongetwijfeld meer van Ferdinand ! Het was té veel om op te laden daarom heb ik een honderdtal fotos opgeslagen in mijn web-album ,ik doe pogingen om hem alsnog van kommentaar te voorzien !
ZIEHIER HET BEEST : http://picasaweb.google.com/ex4roses/GreenhousevisitsAndrHouthoofdFerdinandVeeckman

Ik denk dat je geen beter verjaarsdagscadeau kon krijgen dan een bezoek aan de serre van André Houthoofd, ik heb ook al het geluk gehad om die serre reeds 2 maal te kunnen bezoeken en ik vind dat een te criminele serre waar de grootste buitenbeentjes staan. Die serre van André en de serre van Julienne Jacobs dat zijn hoogtepunten in de cactuswereld waar iedere cactusliefhebber minstens éénmaal in zijn leven zou moeten geweest zijn.
zondag 23 maart 2008 - 10:13
dolf

Dolf


Dirk,ook proficiat met je verjaardag en nog een vrolijke paasdag.

Vermits u geen vrouw bent zal het wel niet onbeleeft zijn om te vragen
hoe jong je nog bent?


groetjes Werner
zondag 23 maart 2008 - 10:37
cactelders

Cactelders

Millésime 1956
zondag 23 maart 2008 - 10:43
Wardje

Wardje

Allez Dirk, beter laat dan nooit : proficiat dat ge weer verjaard zijt !

Marc

Ja, da ge zo'n schoon verjaardagskadoke mocht krijgen, ik was ook al bij Andre en da's iedere keer genieten hé, d'r is maar één nadeel daar : de tijd vliegt er veeeeeeeeeeeeeeeel te snel.
zondag 23 maart 2008 - 10:46
jumperke

Jumperke

Proficiat éh Dirk!
Enneuh,schoon beeldmateriaal!

groetjes jerko
zondag 23 maart 2008 - 14:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon