menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Eens creatief bezig geweest

Ga naar meest recente reactie

Pieter

Pieter

Enkele weken geleden kwam er op het werk een Italiaanse cactuskweker op bezoek (de naam zou ik nog eens moeten opzoeken, maar die is nog maar enkele jaren bezig) en die had enkele stalen van zijn 'kerstcactussen' mee. Géén Schlumbergera's, maar in verf gedoopte Ferocactussen. Met wortels en al in een bad gelegd eigenlijk. Soit ik vond het wel degoutant, maar aangezien hij die plantjes toch achterliet en ze anders in de vuilnisbak gingen terechtkomen heb ik ze maar meegenomen en iets mee gedaan. Zie foto.
[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 9 december 2007 - 11:59
Jeannette1

Jeannette1

Zo Pieter, dat noem ik nog eens CREATIEF en apart!!!

Héél erg mooi, zijn die geverfde Ferocactussen ook te koop, en waar in wat voor soort winkel?

Geniet van wat je ziet, dat doe ik van je foto's!

Groetjes, Jeannette
zondag 9 december 2007 - 12:26
Pieter

Pieter

Jeannette, die zijn waarschijnlijk ook wel ergens te koop, ja. Maar ik zou niet weten waar en aub koop die niet want zo stimuleer je enkel maar de markt ervoor.
zondag 9 december 2007 - 14:38
Jeannette1

Jeannette1

Oke Pieter, ik heb het in mijn oren geknoopt !!!

Uiteindelijk gaat er niets boven de fijne natuur!!!

Bedankt Pieter.

Groetjes, Jeannette
zondag 9 december 2007 - 15:27
mamiere

Mamiere

Nie te doen , kan die laag er niet afgehaald worden ? Met een zeepsopje misschien?
Jammer , er zijn toch andere dingen om te verven!!!
zondag 9 december 2007 - 18:59
Alain1

Alain1

Gewoonweg schandalig!!!!
Gisteren massa's cactussen gezien ... doorprikt met nepbloemekes nog andere met silicone vastgemaakt. Brrrrrrrr was woest!
zondag 9 december 2007 - 19:20
greener

Greener

Alle levende wezens die "veranderd" worden heb ik moeite mee...

Groetjes,

Greener
zondag 9 december 2007 - 19:31
stekeltje

Stekeltje

en wat het ergste is, er trappen altijd mensen in en het word nog verkocht ook!!!!!
zondag 9 december 2007 - 19:46
jumperke

Jumperke

Zonder de verf zouden het prachstukken zijn!!
Wel goed gevonden dat bloemstukje!

groetjes jerko
zondag 9 december 2007 - 19:47
Angus

Angus

origineel is het wel,
ik zou het echter nooit kopen en het is schandalig dat ze zo'n dingen doen voor de commerce...
zondag 9 december 2007 - 20:39
mjohanna

Tekst aangepast

Mjohanna

Zo heb ik vorig jaar vol verbijstering in een naburig tuincentrum staan kijken naar een "kreatieve medewerkster" die grote mooie tillandsia rozetten goud stond te spuiten voor kerstmis. Ik werd ook woest en bijna misselijk toen ik het zag. Zelfs al zijn ze voor verkoop gekweekt. Die rozetten hebben er net als die cactussen jaren over gedaan om dat formaat te krijgen en een zogenaamde groene vingers juf vernielt het letterlijk in nog geen minuut. Hoe kan iemand die beroepsmatig met planten bezig is zoiets bedacht krijgen. Bah!!
zondag 9 december 2007 - 22:16
Tim

Tim

In de tuincentra's staat het op dit ogenblik vol met cactussen met kerstpotskes, opgeplakte ogen en een baard...tja en dat vinden sommige mensen dan nog grappig ook...
maandag 10 december 2007 - 01:21
Lucl

Lucl

Iedereen moet leven en eten hé manne
woensdag 12 december 2007 - 18:42

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon