menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

ELK Blankenberge

Ga naar meest recente reactie

Lucl

Lucl

Wie gaat er naar toe en wie komt rond 12h een glaasje drinken in het cafétaria?

Ik en Willy zullen er zeker zijn
zaterdag 1 september 2007 - 18:46
cactelders

Cactelders

Meer dan waarschijnlijk!
zaterdag 1 september 2007 - 19:18
Tim

Tim

Wij komen zaterdag(na)middag. Aangezien ik vrijdag de nacht heb en pas rond 7u mijn beddeke zal zien, zal ik niet al te vroeg aanwezig zijn.

zaterdag 1 september 2007 - 22:54
Botanist

Botanist

Ik ben er vanaf vrijdag namiddag, maar zal waarschijnlijk s'avonds moeten vertrekken.
zaterdag 1 september 2007 - 23:11
Wardje

Wardje

Ik zal er zijn op vrijdagavond en op zaterdagvoormiddag, allicht ook nog kort na de middag. Ik ontvan g een duits koppel waar ik de zaterdagnamiddag nog buiten de ELK activiteiten mee organiseer (serrebezoek oa). Als ik er aan peins , zal ik wel in de cafetaria zijn. Tot zaterdag !
zaterdag 1 september 2007 - 23:38
Alain1

Alain1

Zondag is mijn dag ... zaterdag is er voetbal ...
zondag 2 september 2007 - 01:27
Ferdinand

Ferdinand

Luc,
Gezien ik standhouder ben zal ik proberen aanwezig te zijn zaterdag om 12 uur.
Fernand
zondag 2 september 2007 - 01:38
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

ik zal op mijne stand efkes een interim zetten, en proberen aanwezig te zijn
zondag 2 september 2007 - 02:23
Lucia

Lucia

Deze hollander zal proberen er zaterdag ochtend vroeg te zijn. Maar ik weet niet of ik rond 12:00 nog rond dool. Moeders wil ook mee. En als we zo dicht bij de kust zitten, wil die ook nog even naar het strand. Dus ik beloof niets. Maar misschien voor de strand wandeling even een bakkie doen.
zondag 2 september 2007 - 06:51
Harry54

Harry54

Deze Hollander zal er niet zijn, maar wenst jullie veel plezier en niet alleen koffie toe.
Svp. veel foto's nemen en plaatsen.
groet Harry
zondag 2 september 2007 - 08:29
Angus

Angus

Michiel en ik zullen 's zaterdags de ganse dag aanwezig zijn
Dus even pauze rond de middag zal zeker geen probleem zijn
zondag 2 september 2007 - 12:53
Dany

Dany

Ik zal er alleen maar de vrijdag zijn, de zaterdag ook afwezig wegens voetbal kinderen
zondag 2 september 2007 - 13:38
WillyN

WillyN

Ik zal er tot mijn grote spijt dit jaar niet bij zijn.
Mijn halve trouwboek wordt vrijdag aan haar oog geopereerd, dus valt ELK in het water.
Veel plezier aan alle Blankenberge-reizigers
zondag 2 september 2007 - 15:50
Pieter

Pieter

Ik zal er ook bijzijn! Normaal kom ik de vrijdagavond en de zaterdag de hele dag.
Willy, veel beterschap voor je vrouwtje hé.
zondag 2 september 2007 - 18:56
Wiebe

Wiebe

Als standhouder zal ik er het hele weekend zijn en hoop veel van jullie te ontmoeten.

Wiebe
zondag 2 september 2007 - 19:02
Ce

Ce

Gans de zaterdag aanwezig !

zondag 2 september 2007 - 20:22
cactelders

Cactelders

Laat ons proberen onze badges niet te vergeten !!!
zondag 2 september 2007 - 20:34
Botanist

Botanist

Laat ons proberen onze badges niet te vergeten !!!

Hoe kan daar nog aan geraakt worden ??
zondag 2 september 2007 - 23:24
AlainFSD

Tekst aangepast

AlainFSD

Gewoontegtrouw begint de ELK hier al op vrijdagmorgen wanneer de Engelse maatjes van de ferry komen in Duinkerke kunnen ze onmogelijk naar Bl'berge rijden zonder via Mieltje in Veurne te passeren en dat is al jaren onze plaats van weerzien na een jaar lang van emails is dat steeds een blij weerzien van vrienden in levende lijve. Daarna snel naar Duinse Polders om een te horen hoe Paul Laney het heeft klaar gespeeld om Guillermo Rivera voor een spreekbeurt te strikken, beiden zijn heel grote mijnheren als het Argentijnse (Cordobaanse) Gymno's betreft.

Tot volgend weekend,

Alain

A propos, voor hen die de weg niet vinden naar de Vlaamse kust, de ELK dat is dus hier

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 2 september 2007 - 23:39
Dany

Dany

Alain, als je nog luchtfotos hebt van Blankenberge mag je die altijd doormailen naar mij, dat is nl mijn geboortestad en waar ik mijn eerste 25 jaar van mijn leven heb door gebracht
maandag 3 september 2007 - 09:26
mamiere

Mamiere

Hallo , ik kom zeker ook. Voor mij is dit de eerste keer dat ik de ELK zal bezoeken , hopelijk vind ik de weg.Ik heb waarschijnlijk nog zo'n badge , maar als ik die niet vind waar kan ik ze dan downloaden?
maandag 3 september 2007 - 11:55
Tim

Tim

Aangezien het de eerste keer zal zijn dat ik op het ELK aanwezig zal zijn, toch een vraagje.

Worden er ook toebehoren verkocht? Ik bedoel labeltjes en dergelijke...
maandag 3 september 2007 - 12:54
maurice2

Maurice2

tim

ja dat wordt er allemaal verkocht. zorg maar dat ge een dikke portemonee mee hebt.

maurice2
maandag 3 september 2007 - 13:00
Wiebe

Wiebe

De lezing van Guillermo op vrijdagavond kan ik jullie zeker aanbevelen: hij heeft ca. 2 week geleden een avond verzorgd met 2 presentaties voor de afdelingen van Succulenta in Noord-Holland en dat was zeer de moeite waard. Het hele sprekersprogramma van dit jaar is m.i. de moeite waard!

Wiebe
maandag 3 september 2007 - 19:14
AlainFSD

AlainFSD

Alain, als je nog luchtfotos hebt van Blankenberge mag je die altijd doormailen naar mij, dat is nl mijn geboortestad en waar ik mijn eerste 25 jaar van mijn leven heb door gebracht


Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen Dany, ik nam foto's van heel onze oostkust maar misschien moet we dit 'off-group' behandelen vanwege niets met planten te maken te hebben ?

Alain
maandag 3 september 2007 - 21:56
kurt

Kurt

CITAAT:
">#666666;'>
Laat ons proberen onze badges niet te vergeten !!!

Hoe kan daar nog aan geraakt worden ??


Voor diegenen die er nog geen zouden uitgeprint hebben.
http://www.tuinadvies.be/visitekaartjes/index.php

Voor allen veel plezier op het ELK en wie weet vind ik een gaatje om ook eens af te komen.

Mvg,
Kurt
maandag 3 september 2007 - 22:50
cactelders

Cactelders

DOEN MAN ECHT DE MOEITE!!!!
maandag 3 september 2007 - 22:55
kurt

Kurt

DOEN MAN ECHT DE MOEITE!!!!

Dirk,

Duinse Polders Baron Ruzettelaan 195 te Blankenberge staat genoteerd op zaterdag. Indien mogelijk kom ik zeker af.

Mvg,
Kurt
maandag 3 september 2007 - 23:33
Pirex

Pirex

Veel plezier, meisjes en jongens!
Ik haal het niet: zit nog even vast in zuidwest-usa.
Groeten uit Tucson, Az.
Paul

dinsdag 4 september 2007 - 08:29
mamiere

Mamiere

Hallo , ik heb nog een vraagje , weet er iemand of er langs de weg bordjes staan die verwijzen naar de ELK?
dinsdag 4 september 2007 - 11:32
Pieter

Pieter

Ik denk niet dat er bordjes staan, maar het is het laatste gebouw op je rechterkant als je vanuit Blankenberge richting Zeebrugge gaat. Naast een camping en het zandsculptuurfestival.
dinsdag 4 september 2007 - 11:43
mamiere

Mamiere

oké , bedankt . Tot zaterdag .
dinsdag 4 september 2007 - 15:00
AlainFSD

AlainFSD

Ik denk niet dat er bordjes staan, maar het is het laatste gebouw op je rechterkant als je vanuit Blankenberge richting Zeebrugge gaat. Naast een camping en het zandsculptuurfestival.


Het betreft een groot wit gebouw even achter de kustbaan (kusttramlijn op middenberm) gelegen en luisterend naar de naam 'Duinse Polders' dat is trouwens eveneens de haltenaam van de tram (die stopt er voor de deur net zoals bij mij . Zoals Pieter al zei, het is het laatste gebouw in Bl'berge als je richting Zeebrugge rijdt en er staan ook verkeerslichten voor de deur/tramhalte.

Alain
dinsdag 4 september 2007 - 23:22
Bartolomeus

Bartolomeus

Voor de eerste keer zal ik ELK moeten missen. Morgen moet ik voor de 2de maal binnen in het ziekenhuis. Eindelijk gaat de appendix eruit. Sedert begin juli zit, zat ik met een zeer erge verwikkelde appendix .
Het jaarlijkse praatje met John Pilbeam zal ik missen.
woensdag 5 september 2007 - 08:27
Tim

Tim

Dan wens ik u bij deze een spoedig herstel!
woensdag 5 september 2007 - 14:37
stekeltje

Stekeltje

Eveneens een spoedig herstel gewenst, je kan achteraf nog meegenieten van de foto's op het forum
woensdag 5 september 2007 - 14:42
cactelders

Cactelders

Neem rustig afscheid van Uw appendix en herstel vlug!
woensdag 5 september 2007 - 20:56
Paronoto

Paronoto

Voor de eerste keer zal ik ELK moeten missen. Morgen moet ik voor de 2de maal binnen in het ziekenhuis. Eindelijk gaat de appendix eruit. Sedert begin juli zit, zat ik met een zeer erge verwikkelde appendix .
Het jaarlijkse praatje met John Pilbeam zal ik missen.



Zal ik hem de groeten doen? Van wie eigenlijk? Our good old John....
woensdag 5 september 2007 - 22:04
Alain1

Alain1

Voor diegene die nog twijfelen aan datum, gegevens, deelnemers en dergelijke ...
En waarschijnlijk gaat niemand de zondag ... buiten ik en mijn pa ...

http://users.skynet.be/fa109074/elknederlands.htm

Koop niet alles en laat nog 1 plantje voor mij ...

Groeten
woensdag 5 september 2007 - 22:37
Wardje

Wardje

Voor de eerste keer zal ik ELK moeten missen. Morgen moet ik voor de 2de maal binnen in het ziekenhuis. Eindelijk gaat de appendix eruit. Sedert begin juli zit, zat ik met een zeer erge verwikkelde appendix .
Het jaarlijkse praatje met John Pilbeam zal ik missen.


Bartolomeus, een spoedig herstel vanuit de buurt !
woensdag 5 september 2007 - 22:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon