menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloemstuk op halfe isimobol

Ga naar meest recente reactie

agnesv

Tekst aangepast

Agnesv

[afbeelding verwijderd niet-https]

de bol is bekleed met cannablad
verwerkte bloemen in het stuk: Koraalvaren,grasjes, eucalyptus,bloemen kan men nemen naar gelang het seizoen enkele klimopplaatjes
Agnes
http://blog.seniorennet.be/tuindenhorst/
maandag 18 juni 2007 - 15:52
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

Hallo Agnes, een domme vraag misschien, maar hoe heb jij of (iemand anders) de eucalyptus bloemen in de bol gezet, ik neem aan dat ze water nodig hebben niet?
prachtig stuk, zelf gemaakt?
maandag 18 juni 2007 - 16:05
agnesv

Tekst aangepast

Agnesv

het deel dat uitgesneden is uit de isimobol is als schotel gebruikt in de bol daar zit de oase in
succes
men kan dit terug gebruiken want de cannabladeren drogen mooi
en ik heb dit zelf gemaakt ik doe al een dikke 15 jaar aan bloemschikken daar is mijn tuin ook door ontstaan
groetjes Agnes
maandag 18 juni 2007 - 16:17
Adrienne

Adrienne

Kap gedaan Agnes !!!
Het mooi is dat je basis langer dienst kan doen.
Gewoon verse bloemen en je hebt totaal een ander stuk.
maandag 18 juni 2007 - 17:27
Jeannette1

Jeannette1

http://blog.seniorennet.be/tuindenhorst/
Zo Agnes, eerst even de URL van deze schitterende site aanklikbaar gemaakt voor je.

Nu je KUNSTSTUK!!!
In 1 woord GEWELDIG!!!
Op deze manier vind ik het wel jammer, dat ik dit soort dingen nooit meer kan maken.
Maar zoals ik al eerder opgemerkt heb, geniet ik dan dubbel van dit soort prachtige KUNSTWERKEN!!!


Groetjes, Jeannette
maandag 18 juni 2007 - 17:38
nientje

Nientje

knap stuk
nientje
maandag 18 juni 2007 - 18:20
Nigella

Nigella

een heel mooi en rustig en toch romantisch stuk, echt bij je type tuin passen denk ik als ik de foto's bekijk

knap dat je niet altijd die dure Cordelyne bladeren moet gebruiken en op deze manier aan elkeen die Canna's heeft de tiip geeft om die bladeren te gebruiken

Kun je ons zeggen of je de bladeren met etalagespelden vast gezet hebt, of met lijm

ik heb ooit die bladeren ook gewoon wat in de lengte opgerold en laten indrogen, om een vierkante schaal in lijnen mee te vullen met bloemen die indrogen als sedum en hortensia en zaaddozen
maandag 18 juni 2007 - 18:49
Bowie

Bowie

Ik vind de lijnen op die bladeren prachtig uitkomen, daardoor geeft het mij het gevoel van 1 stuk te zijn.
Met éénkleurige bladeren zou het stuk in 2 gedeeld zijn.
maandag 18 juni 2007 - 19:56
agnesv

Agnesv

De bladeren zijn vast gezet met etalage spelden
een tip u kunt de bladeren ook in diepvriezer steken een uurtje van te voren uithalen en je hebt altijd verse bladeren
maandag 18 juni 2007 - 20:11
Nigella

Nigella

De bladeren zijn vast gezet met etalage spelden
een tip u kunt de bladeren ook in diepvriezer steken een uurtje van te voren uithalen en je hebt altijd verse bladeren

ho met die bladeren heb ik het nog nooit geprobeerd, dank voor de tip

als je dat met etalagespelden gedaan hebt, dan hebt ge toch gaten in de isomo is dat schaaltje met die oasis dan voldoende. Ik steek dan in de bol het onderste gedeelte van een plastiek fles van 5 l van water in en anders een kleinere
maandag 18 juni 2007 - 23:52
agnesv

Agnesv

opening van bol staat beneden van boven is er een stuk uit gesneden dat word dan op het zelfde gat maar omgedraaid op het uit gesneden stuk geplaats met een stuk oase al het matriaal is vrijkort geknipt
dinsdag 19 juni 2007 - 01:06
agnesv

Agnesv

http://blog.seniorennet.be/tuindenhorst/
Zo Agnes, eerst even de URL van deze schitterende site aanklikbaar gemaakt voor je.

Nu je KUNSTSTUK!!!
In 1 woord GEWELDIG!!!
Op deze manier vind ik het wel jammer, dat ik dit soort dingen nooit meer kan maken.
Maar zoals ik al eerder opgemerkt heb, geniet ik dan dubbel van dit soort prachtige KUNSTWERKEN!!!


Groetjes, Jeannette

bedankt jeannette om de url aanklikbaar gemaakt te hebben mag ik je vragen hou jij dat frabikeert
agnes
dinsdag 19 juni 2007 - 01:09
Nigella

Nigella

opening van bol staat beneden van boven is er een stuk uit gesneden dat word dan op het zelfde gat maar omgedraaid op het uit gesneden stuk geplaats met een stuk oase al het matriaal is vrijkort geknipt


hoi Agnes
nu snap ik het, maar weet je vanwaar mijnvraag kwam: als ik de foto bekeek, had ik niet gezien dat het een halve isomobol was. Waar ik het over had was wel een hele isomobol waar een gat van boven uit gehaald was. sorry voor verwarring

ik heb dat wel nog gedaan op die bolle kant van de halve isomobol, staat hier zelfs ergens een foto van denk ik, maar toen heb ik dat gat bovenaan gewoon de grootte van een plastiek potje van platte kaas genomen en dat in dat gat gehangen en met oasis gevuld
dinsdag 19 juni 2007 - 03:57
martine

Martine

heel mooi, zowel basis als invulling,
Martine
woensdag 20 juni 2007 - 05:44
nora

Nora

prachtig gemaakt
donderdag 21 juni 2007 - 02:38
RVRV

RVRV

Ik vind het fijn, mooie

Groet
RV
zaterdag 23 juni 2007 - 04:52
Geke

Geke

heel erg mooie creatie!
zondag 1 juli 2007 - 18:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon