menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloemstuk op halfe isimobol

Ga naar meest recente reactie

agnesv

Tekst aangepast

Agnesv

[afbeelding verwijderd niet-https]

de bol is bekleed met cannablad
verwerkte bloemen in het stuk: Koraalvaren,grasjes, eucalyptus,bloemen kan men nemen naar gelang het seizoen enkele klimopplaatjes
Agnes
http://blog.seniorennet.be/tuindenhorst/
maandag 18 juni 2007 - 15:52
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

Hallo Agnes, een domme vraag misschien, maar hoe heb jij of (iemand anders) de eucalyptus bloemen in de bol gezet, ik neem aan dat ze water nodig hebben niet?
prachtig stuk, zelf gemaakt?
maandag 18 juni 2007 - 16:05
agnesv

Tekst aangepast

Agnesv

het deel dat uitgesneden is uit de isimobol is als schotel gebruikt in de bol daar zit de oase in
succes
men kan dit terug gebruiken want de cannabladeren drogen mooi
en ik heb dit zelf gemaakt ik doe al een dikke 15 jaar aan bloemschikken daar is mijn tuin ook door ontstaan
groetjes Agnes
maandag 18 juni 2007 - 16:17
Adrienne

Adrienne

Kap gedaan Agnes !!!
Het mooi is dat je basis langer dienst kan doen.
Gewoon verse bloemen en je hebt totaal een ander stuk.
maandag 18 juni 2007 - 17:27
Jeannette1

Jeannette1

http://blog.seniorennet.be/tuindenhorst/
Zo Agnes, eerst even de URL van deze schitterende site aanklikbaar gemaakt voor je.

Nu je KUNSTSTUK!!!
In 1 woord GEWELDIG!!!
Op deze manier vind ik het wel jammer, dat ik dit soort dingen nooit meer kan maken.
Maar zoals ik al eerder opgemerkt heb, geniet ik dan dubbel van dit soort prachtige KUNSTWERKEN!!!


Groetjes, Jeannette
maandag 18 juni 2007 - 17:38
nientje

Nientje

knap stuk
nientje
maandag 18 juni 2007 - 18:20
Nigella

Nigella

een heel mooi en rustig en toch romantisch stuk, echt bij je type tuin passen denk ik als ik de foto's bekijk

knap dat je niet altijd die dure Cordelyne bladeren moet gebruiken en op deze manier aan elkeen die Canna's heeft de tiip geeft om die bladeren te gebruiken