menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Met spoed hulp gevraagd

Ga naar meest recente reactie

Roeli

Roeli

Wie weet of ik boerenjasmijn in een bloemstuk kan gebruiken
Mijn zoon en schoondochter zijn zondag nl. 25 jaar getrouwd en die houden van rood met wit.
Mijn boerenjasmijn bloeit zo mooi, dus met rode rozen zou het prachtig staan. Alleen moet het niet de volgende dag al een dode boel zijn.
Anders moet ik nog iets wits kopen.
Ik mag weer autorijden ( ben aan mijn been geholpen ) maar liever niet als het niet nodig is.
Alvast bedankt.
gr. Roeli
donderdag 27 juni 2019 - 18:01
lilyboskat5

Lilyboskat5

Roeli, alvast Proficiat met je zoon en schoondochter !

Maar als je nu een paar takjes er af haalt en in een vaasje zet zie je zo of het wat wordt.

Het is het proberen waard.
vrijdag 28 juni 2019 - 07:14
Roeli

Roeli

Dat lukt wel, Lily, Maar hoe lang gaat het goed in oase,. In een vaas heb ik wel eens een paar takken gehad.
vrijdag 28 juni 2019 - 09:46
leerling

Leerling

Misschien dan in zo'n bloembuisje zetten en dat inwerken n de oasis? https://www.tuinadvies.be/tuinwinkel/categorie/decoratie-en-sfeer/bloemschikken-en-creatief/bloembuisjes
(Wel vragen dat ze die buisjes regelmatig bijvullen.)
zaterdag 29 juni 2019 - 14:08
Patrikc

Patrikc

Goed idee Leerling.

Je hebt de mogelijkheid, dus ik zou het met de bloemen uit de tuin doen, een mooier gebaar is er niet, maakt zelfs niet uit of ze lang goed blijven of niet.
zaterdag 29 juni 2019 - 16:51
leerling

Leerling

'k Bedenk net dat als je zo'n bloembuisjes niet in huis hebt, je daar waarschijnlijk niet meer op tijd gaat aangeraken.
Misschien kan je de takken in een klein vaasje, of bokaaltje steken en dat centraal opstellen in je oasis?

Hoe dan ook, 'k ben benieuwd naar het resultaat.

Wens het paar van harte proficiat!
zaterdag 29 juni 2019 - 19:05

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon