menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Cursuslesgewikkelde krans

Ga naar meest recente reactie

pakisandra

Pakisandra

dit is het geworden ,en de commentaar van de docente:


Beste Nadine,
U bent wel snel! Maar de antwoorden zijn desondanks zeer uitvoerig geformuleerd…prima!
De praktijkopdracht is ook heel goed gemaakt. De krans is netjes met wikkelband afgewerkt, de blaadjes draaien in de juiste richting, er is geen wikkeldraad of kram zichtbaar en de kastanjes zijn netjes verdeeld. Ik denk dat de krans met nog enkele soorten iets voller en meer afwisselend er zou worden. Bijvoorbeeld met plukjes hortensia, lampionnetjes of bessen.
Helaas mist de foto van de achterkant van de krans nadat deze is afgewerkt met bloemenband. (anders was het cijfer 2 punten hoger geweest…)
Theorie: alles is helemaal goed beantwoord! Super… cijfer theorie: 10

Cijfer praktijkopdracht: 7

Totaal cijfer les 4: 8,5

Bloemschikken, Creatief in de Tuin

zondag 16 september 2012 - 15:42
Jeannet

Jeannet

Hoi Pakisandra, jij gaat wel in een rap tempo door je cursus! Denk inderdaad als jij er wat plukjes hortensia of lampionnetjes er tussen verdeel het wat gezelliger oogt.
De krans is verder heel goed gelukt.

Groetjes,

Jeannet
zondag 16 september 2012 - 16:47
pakisandra

Pakisandra

er stond in de cursus dat we hem moesten afwerken met vruchten,op houten prikkers.wist het niet dat er nog wat anders bij mocht.bloemen kan je niet op houten prikkers steken.we moeten 4 lessen op een maand doen,dat is normaal 1 per week,maar als er dan iets niet lukt van de stukjes ,kan je het opnieuw doen en gaat er tijd verloren.nu weet ik voor de volgende dat ik ruim een zee van tijd heb


is de eerste krans die ik had gemaakt,dus.........nog een leek
zondag 16 september 2012 - 17:17
pakisandra

Pakisandra

heb er vlierbesjes aan toe gevoegd en het oogt al iets beter nu(volgens mij toch)

Bloemschikken, Creatief in de Tuin

zondag 16 september 2012 - 17:58
Jeannet

Jeannet

Pakisandra, dit geeft inderdaad al wat meer kleur.

Jij gaat nu inderdaad goed voorbereid aan de volgende maand opdrachten beginnen, hierbij ga jij vanzelf inzien dat je steeds sneller en makkelijker met de opdrachten om gaat. Wat ik zelf ervaar is dat wij meestal te moeilijk erover nadenken, meer bij je zelf blijven en jij krijgt de mooiste creatie's.

Groetjes,

Jeannet
zondag 16 september 2012 - 18:24
pakisandra

Pakisandra

ik heb op de krans er nog judaspenning bij in gestoken ,nu is het een heeeeel ander zicht.en inderdaad u hebt gelijk ,ben daar zelfs s'nachts nog mee bezig in men slaap.ben dan ook telkens zo onzeker,dat ik men punten ga halen.,gewoon uit schrik ,dat ik mijn getuigschrift niet ga behalen,en dat wil ik wel,daarvoor ben ik trouwens ook met deze cursus begonnen
zondag 16 september 2012 - 18:38
pakisandra

Pakisandra

dit is het geworden,na wat veranderingen

Bloemschikken, Creatief in de Tuin

zondag 16 september 2012 - 18:44
Jeannet

Jeannet

Ja dit is een stuk beter Pakisandra. Het oogt gelijk een stuk vrolijker.

Slapeloze nachten is natuurlijk niet de bedoeling, maar ken dst gevoel inderdaad zelf soms ook wel

Groetjes,

Jeannet
maandag 17 september 2012 - 10:37
pakisandra

Pakisandra

aldoende leert men jeannet en alle verbeterende tips en kommentaar zijn altijd welkom.
maandag 17 september 2012 - 10:56
Roeli

Roeli

inderdaad, zo ziet hij er heel mooi uit.

gr. Roeli
maandag 17 september 2012 - 12:31
pakisandra

Pakisandra

bedankt Roeli
maandag 17 september 2012 - 13:21

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon