menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Cursus bloemschikken

Ga naar meest recente reactie

pakisandra

Pakisandra

vandaag mijn eerste 4 lessen aangekregen voor de cursus florist.vanaf nu studietijd
maandag 10 september 2012 - 15:36
Jeannet

Jeannet

Veel succes met je cursus Pakisandra, en wij wachten rustig af wat wij te zien krijgen van jou

Groetjes,

Jeannet
dinsdag 11 september 2012 - 10:15
pakisandra

Pakisandra

bedankt Jeannet.hoop dat ik er iets van terecht bak hahaha.voor de eerste les ,heb ik al huistaak al een korenschoofboeket binden.en dan moet het nog blijven staan.bij mij doet het vanalles ,behalve dat staan
dinsdag 11 september 2012 - 16:29
Jeannet

Jeannet

Pakisandra, dat is ook niet echt de leukste opdracht vindt ik. Gelukkig hebben wij hem dit jaar niet in onze opdrachten zitten. Maar vorig jaar moesten wij hem ook maken en ik krijg altijd kramp in mijn hand van het vast houden.

Ik hoop zelf volgende week weer te kunnen gaan, helaas loop ik al een lange tijd te tobben mijn mijn gezondheid. Vandaar dat jij niets van mij op dit form tegen kom. Wij moeten volgende week een krans met kruiden opbinden, ik hoop dat ik mij goed genoeg voel om te gaan

Groeten,

Jeannet
dinsdag 11 september 2012 - 18:30
roos66

Roos66

Veel succes gewenst met de cursus , Roos



@ Jeannet , spoedige beterschap, Roos.
dinsdag 11 september 2012 - 19:21
pakisandra

Pakisandra

ik doe thuiscursus Jeannet.makkelijk ,dan moet ik de duer niet uit ,en stuur mijn huistaken door via de pc.we krijgen 4 lessen op een maand is gelijk aan 1 per week.maar er is dus niemand die uitleg kan geven ,dat is er wel moeilijk aan.de volgende opdracht is een liniair stuk maken met rechte en gebogen lijnen.begrijp nu maar wat ze er mee bedoelen
dinsdag 11 september 2012 - 20:01
Jeannet

Jeannet

Pakisandra,

Ik doe zelf meestal de opdracht in Google afbeeldingen intikken, en dan krijg je vaak te zien wat zij er precies mee bedoelen.

Succes.

Groetjes,

Jeannet
dinsdag 11 september 2012 - 20:19
pakisandra

Pakisandra

bedankt voor de tip Jeannet ,maar het is niet te vinden ,heb zelfs al op you tube gepprobeerd.het enige dat t vinden is ,zijn liniaire stukken
dinsdag 11 september 2012 - 21:56
RVRV

RVRV

Succes met jullie cursussen.

Pakisandra, ze hebben wel een moeilijke eerste opdracht gegeven.

Groeten van ,
RVRV

http://blog.seniorennet.be/rvrv
woensdag 12 september 2012 - 07:40
pakisandra

Pakisandra

RVRV,ik weet het ze beginnen ineens met het moeilikste .heb nog nooit een boeket gemaakt en begin eraan,met de moed in mijn schoenen
woensdag 12 september 2012 - 16:45
RVRV

RVRV

En 't is heel goed gelukt.

Groeten van ,
RVRV

http://blog.seniorennet.be/rvrv
donderdag 13 september 2012 - 19:51
pakisandra

Pakisandra

bedankt RVRV
donderdag 13 september 2012 - 22:44

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon