menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuw lid

Ga naar meest recente reactie

dorang

Dorang

hoi, ik ben hier al enkele weken een freqeunte bezoekster maar nog niets geschreven bij deze mijn eerste topic
deze rode ballen heb ik zelf gemaakt en ben er trots op want ik heb er toch vele uurtjes mee zoet geweest
Er staan hier hele mooie bloemstukjes op de site die ik zekers ga uitproberen daar ik nog een beginnend bloemschikstertje ben moet ik nog veel leren en zal ik hier ook nog vaak aanwezig zijn
zondag 19 november 2006 - 17:54
dorang

Dorang

Het zijn isemoballen (halve die ik aan elkaar gekleefd heb)die ik bespuit heb in het rood en daarna heb ik ze vol gestoken met kleine rode bolletjes
zondag 19 november 2006 - 21:01
dorang

Tekst aangepast

Dorang

ik weet niet hoe ik een foto moest plaatsen maar ben bezig met een skynetblog te maken
effe proberen of dit lukt
http://dorang.skynetblogs.be.
zondag 19 november 2006 - 21:18
dorang

Dorang

dit was een slinger met allemaal rode bessen aan die ik dan een voor een losknipte
zondag 19 november 2006 - 22:29
dorang

Dorang

Ik wilde de ballen eigenlijk maken van kleine verse appeltjes of verse bessen maar vond niet direct geen toen ik nog eens ging kijken in de boerenbond of zij mij daar konden helpen zag ik deze namaak bessenslingers liggen en doordat ik deze ballen heel erg leuk vond en zeker wilde maken heb ik dan maar de namaakbesjes gekocht
Zo heb ik er langer plezier aan

Dus het is wel geen vers bloemstukje maar het is een begin hé
maandag 20 november 2006 - 13:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon