menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloemschikken info

Ga naar meest recente reactie

lies88

Lies88

hey, kan je me een tip geven waar ik bloemschikmateriaal kan kopen aub, liefst in oost vlaanderen. k ben een beginneling !!!!! :
maandag 8 maart 2010 - 22:29
RVRV

RVRV

Welkom hier

Bloemschikmateriaal is te verkrijgen bij de meeste bloemistenzaken.
Misschien beter deze vraag voor de mensen van Oost Vlaanderen.
dinsdag 9 maart 2010 - 09:50
Karintje

Karintje

Hoi Lies,

Welkom hier

Als beginneling zal je hier veel ideekes en tips opsnuiven en vergeet ook niet jouw foto's van je creaties te posten. Op die manier leer je altijd maar bij...

In welke streek in Oost-Vlaanderen woon je precies?? Dat is makkelijker voor de andere forumleden om je een antwoord te geven

In Lovendegem (vroeger Van Hulle nu Intratuin als ik het goed heb) kan je terecht voor bloemschikmateriaal... De kanten van Maldegem heb je Bomberna (weet nu niet of dit goed geschreven is)
Het best kan je materialen halen in een tuincentra, zoals steekschuim (oasis), wikkeldraad, bloemprikkers, allesknipper,..... Bloemen vind je daar meestal ook. Even in de gaten houden wanneer ze "verse" binnen krijgen van de veiling/groothandel!

Hopelijk ben je hier al wat mee?!

Grtz,
Karin
dinsdag 9 maart 2010 - 10:19
lies88

Lies88

hey,

bedankt voor de info !! Ik ben van de kanten van gent.

zal wel nog een paar maanden duren vooraleer ik een foto zal durven tonen van mijn bloemstuk ... als ik jullie bloemstukjes zie !!!
ik zou graag een bloemstuk maken voor pasen met struisvogeleieren, dit gezien op het net, dus proberen waard he

grtjes
donderdag 11 maart 2010 - 16:14
Karintje

Karintje

Zeker weten Lies dat het het proberen waard

Post je foto toch maar, hier kan je alleen maar opbouwende kritiek krijgen en daar leer je dan weer van!

Grtz,
Karin

PS; in Gent weet ik de tuincentra niet zo goed
donderdag 11 maart 2010 - 16:38
Lysianthus

Lysianthus

@ Ernestine,

Om een aanklikbare link te maken, plak je hem best in de Hyperlink ( dat staat in je antwoordkader boven afbeelding...................niet vergeten daarna te plaatsen.

@ Lies

Hartelijk wemlom bij de bloemschiksters van tuinadvies.
Al doende leert men, wees maar niet bang om je creatie te posten het zal wel dik meevallen.
In Gent is er ook een Aveve heb ik gezien, daar kan je al heel veel bloemschikmateriaal vinden.
Ik zet de link hieronder, zo weet je waar het is.
Veel succes met je creatie van struisvogeleieren.

http://www.tuincentrumoverzicht.be/Aveve_Gent_Gent/

http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/pompoenzadenshop/default.asp?


zaterdag 13 maart 2010 - 10:51
Julie

Julie

Jongens & Meisjes, ik ben heel blij met de pompoenzaden-decoshop!
Goede service en snelle levering en alles voor een redelijke prijs!
zaterdag 27 maart 2010 - 21:15

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon