menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloemschikken

Ga naar meest recente reactie

forza

Forza

Hallo allemaal,

Vanmiddag te slecht weer om weg te gaan, daarom maar meteen 2 stukjes gemaakt voor op het kerkhof, de gouden ronde is voor de oudjes (mijn ouders) en het zilveren lange voor mijn broer.
Nu had ik de tijd om ze te maken, je weet maar nooit wat ons volgende week brengt, en wat vandaag gedaan kan worden moet je niet uitstellen tot morgen, dus daarom kunnen jullie de stukjes voor onze dierbaren bewonderen. Het zijn niet echt stukjes waar ik zelf van hou, maar op de grafstenen staan ze goed, en mijn ouders vinden het zeker leuk om toch een klassiek stuk op hun buik te hebben en mijn broer het modernere stuk. Ik heb mijn best gedaan voor hun, vele ouders liggen er zonder iets en dat vind ik toch wel jammer, zou het liefste voor iedere overledene die er ligt een klein stukje maken, maar waar blijft het einde dan, het zijn er tevelen. Voor mijn peettante heb ik ook nog een zelfde stuk gemaakt als voor mijn ouders, de familie zal zeker blij zijn en me deze week wel opbellen, want ik ben de enige nicht van de familie die haar iets brengt, omdat het toch mijn peettante was. Voor jullie allemaal vele groetjes van Rini.[afbeelding verwijderd niet-https][/img][afbeelding verwijderd niet-https][/img]
woensdag 17 december 2008 - 18:12
Jose47

Jose47

Hoi Rini,
ze zijn allebei PRACHTIG geworden.
De familie mag zich gelukkig wezen dat jij je er zoveel van aantrekt.
Het zal je zeker ook een goed gevoel geven dat je dit kan doen voor je ouders en broer en peettante.
Josée
woensdag 17 december 2008 - 19:11
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Rini

Heel mooie stukjes.
Wat lief, dat je met deze dagen ook je
overleden familie niet vergeet.

Gr Marga
woensdag 17 december 2008 - 21:48
Lysianthus

Lysianthus

Hoi Rini,
Jij bent echt een schat, zo bezorgd en lief voor je naaste, zo vind je er niet meer veel.
Prachtige stukjes
woensdag 17 december 2008 - 23:44
Mari

Mari

Hoi Rini,

Twee heel mooie stukjes!!
Ik vind het een heel mooi gebaar van je

Groetjes Mari
vrijdag 19 december 2008 - 00:07
miet1

Miet1

hoi
twee hele mooije stukje
fijn dat de familie ook aan gedacht word
groetjes miet1
vrijdag 19 december 2008 - 13:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon