menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Idee gevraagd voor boekethouder

Ga naar meest recente reactie

hildavw

Hildavw

Eerst wil ik alle bloemschiksters feliciteren met hun mooie bloemstukken en adventskransen.

Al enige tijd heb ik een boekethouder, gekregen met een mooi boeket erin, met het gedacht dat ooit wel eens te kunnen gebruiken.
Maar het ontbreekt me aan inspiratie.
Heeft iemand daar al eens iets mee gedaan?

[afbeelding verwijderd niet-https]


dank en groetjes

Hilda
vrijdag 5 december 2008 - 15:58
Jose47

Jose47

Hoi Hilda,
Ik heb wel niet zo'n boekethouder, maar heb zelfs eens iets met klimopranken in die aard gemaakt en het zo opgevuld:
[afbeelding verwijderd niet-https]
Josée
zaterdag 6 december 2008 - 21:13
mar10

Mar10

ik heb ook zo eens een boeket met houder gekregen. die houder heb ik nadien onderste boven gebruikt, die ijzerdraden naar binnen geplooid en een hoog rond potje met oasis eronder gezet, en daarop een bloemstuk gemaakt met kleine klimop die over de houder naar beneden hing. hopelijk begrijp je mijn beschrijving wat want ik had toen nog geen digitaal fototoestel dus heb ik er spijtig genoeg geen foto van.

zondag 7 december 2008 - 15:14
hildavw

Hildavw

Zo heb ik toch al 2 ideetjes.

Bedankt!

Hilda
zondag 7 december 2008 - 16:38
forza

Forza

Hoi Hilda,

Heb ook van die houders liggen, maar jammergenoeg geen foto meer van vorig jaar,
Ik heb toen 2 dezelfde glazen vazen gevuld met ijslandsmos (kan ook gewoon groen mos zijn),hiertussen in wat kleine kerstverlichting, de ijzertjes naar binnen gevouwen, dit op de vazen gelegd
bovenop een grote kerstbal met daaromheen ook wat ijslandsmos gedaan, gaf een heel leuk effect, nog een ideetje voor jou. Je kan de ijzertjes ook omwikkelen met wat rood kerststof, in champagneglaasje hangen en weer bovenop een mooie ,in de kleur van je stof, een grote kerstbal leggen, of 3 verschillende maten kerstballen aan elkaar binden en daarop leggen, leg eromheen wat van sneeuwdeken, of ook een stukje dun organzastof eromheen draperen. succes, groetjes van Rini
zondag 7 december 2008 - 18:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon