menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloemschikken

Ga naar meest recente reactie

forza

Forza

Hoi vrienden,

Ik had nog een paar denneappels liggen en wat mos, ik heb een donker hoekje in de kamer waar niet veel licht komt, daarom een dikke kaars genomen om wat meer sfeer te geven op het tafeltje.
Vind ik toch zo gezellig die kaarsen allemaal, maar het nadeel is wel dat de muren zo snel bruin worden, vooral bij ons, heb zelfs in de zomer teveel kaarsen aan, nu momenteel met die dikke kaars en theelichtjes branden er al 18 stuks, en het is nog geen Kerst, maar het is wel gezellig, dus volgend jaar maar de kamer wat eerder witten, anders slaan we een jaartje over, want de tijd ontbreekt ons daar vaak voor, dus we zien wel, als het maar sfeervol is, groetjes van Rini.[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
donderdag 27 november 2008 - 16:56
Jose47

Jose47

Hoi Rini,

witten is niet nodig bij kaarslicht zie je dat toch niet
Weeral telepathie hoor ik hou ook zo van kaarsjes, hier branden er ook overal, (nog wel geen 18 maar toch ....)vind het echt sfeer hebben en heel gezellig.... spijtig dat ze ook duurder geworden zijn.

Ik vind je donkere hoekje heel mooi opgelicht ...... tof idee en ook een mooie kaars ....
Josée
donderdag 27 november 2008 - 17:13
Dess

Dess

leuk ideetje heb ook altijd veel kaarsjes aan lekker gezellie
donderdag 27 november 2008 - 19:24
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Forza

Knus en gezellig hoekje.
(ps knap stelletje op die foto, zoon of dochter?)

Gr Marga
donderdag 27 november 2008 - 22:29
miet1

Miet1

hoi
dat is best gezellig daar hou ik ook wel van
groetjes miet1
vrijdag 28 november 2008 - 09:10
Lysianthus

Lysianthus

Dat heb je prachtig gedaan hoor Rini.
vrijdag 28 november 2008 - 11:31
RVRV

RVRV

Goed opgelost die donkere hoek.......
vrijdag 28 november 2008 - 23:21
forza

Forza

Hoi Marga,

je vraagt bij mijn stukje, is het zoon/dochter. Nee jammer genoeg niet, we hebben zelf geen kinderen kunnen krijgen. Het is de oudste dochter van mijn zus in Nijmegen, en op de andere foto staat de jongste dochter die sinds 1,5 jr. getrouwd is, hebben sinds 4 juli j.l een zoontje gekregen. Toen ze zwanger was belde ze ook meteen op, stuurde iedere keer de echo's v.d. baby, dus we hebben 9 mnd met hun meegeleefd. Het zijn echt 2 lievelingen waar we erg veel mee omgaan, alleen jammer dat ze ook in Nijmegen wonen, dus de kleine zien we niet zo vaak, om de mnd. gaan we er naar toe, maar ze sturen wel heel veeeeeeel foto's op, dus wij voelen ons ook zgn. nep oma-opa. Ik stuur ook iedere keer als ik iets kleins zie met de post naar hun toe of naar mijn zus, zij hebben nl. 2 dagen in de week hun kleinzoon, dus zij kunnen ook nog van alles gebruiken, en er zijn voor een paar euro's leuke dingen te koop die via de brievenbus passen, dus dat is wel leuk, Hebben jullie kinderen, want soms als je zoiets kleins ziet is het toch weleens een gemis. Leuk op dit forum, zo leer je ook veel mensen via de p.c. kennen en men leert er zoveel van om al die mooie creaties te zien. Bedankt voor jouw en andere leden hun reacties, doet erg goed, dat er toch zoveel op dit forum gedaan wordt. Groetjes van Rini en fijn weekend voor allemaal.
zaterdag 29 november 2008 - 12:50
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Forza

Sorry dat ik nu pas reageer op je vraag, of wij ook kinderen hebben.
Maar we zijn net terug van een lang weekend in Vaals.
Ja wij hebben een dochter, en een kleinzoon van 5 jaar, waar we onze
handen vol aan hebben, het is een echte deugniet.
Maar we zijn er ook stapelgek mee.
Ik geniet ook elke dag van dit forum, en heb het die paar dagen ook echt gemist.

Gr Marga
maandag 1 december 2008 - 19:36
forza

Forza

Hoi Marga,

Bedankt voor je meeltje.
Wat leuk dat jullie in Vaals weekendje hebben gehad. Zijn jullie toevallig ook gaan wandelen op het 3 landenpunt? Daar gaan wij nl.iedere vrijdagmiddag (dan werkt mijn man niet meer) en onze hond Forza lekker wandelen en genieten van de frisse lucht, en daar neem ik ook iedere keer mos,denneappels, brem e.a. dingen die ik kan gebruiken, er ligt zoveeeel, en allemaal voor niks.
Toevallig zijn we er ook nog afgelopen zaterdag ook nog geweest, het is daar best gezellig , vooral in het bruine kroegje dat er ligt, dus wij genieten lekker van het leven, want het kan snel gedaan zijn. Mijn man kreeg net een telefoontje van een vriend van ons, die doet ook aan mountainbiken, en was met verschiilende mannen gisteren ook weer geweest. Toen is halverwege de tocht een man van 40 jr, onwel geworden, hartstilstand en het was gedaan met hem, dus Marga, zolang dat we kunnen genieten, moeten we dat maar doen, want het leven kan heel snel gedaan zijn. Veel plezier nog met het maken van de bloemstukken, laat maar komen, groetjes van Rini
maandag 1 december 2008 - 20:00
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Forza

Wij zijn toevallig vandaag voordat we naar huis gingen, op het drielandenpunt geweest.
Het is er inderdaad prachtig om te wandelen,en in het bruine kroegje zijn we ook geweest.
We hebben er koffie gedronken, met een heerlijk stuk appeltaart.

Gr Marga
maandag 1 december 2008 - 20:14

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon