menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloemschikken

Ga naar meest recente reactie

forza

Forza

Hoi allemaal,

Gisteren nog even bezig geweest om iets in elkaar te zetten, heb 4 longdrinkglaasjes genomen, met wat takjes en kl.kerstballetjes genomen, glaasjes gevuld met wat steentjes en groene sisal.Voor iedereen veel succes met jullie bloemstukken, ik sta iedere keer versteld v.d. mooie stukken die hier geplaatst worden, ben echt blij met dit forum. groetjes van Rini[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
donderdag 27 november 2008 - 10:24
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Rini

Heel apart en heel mooi.
Je hebt dan ook een ideaal tafeltje hiervoor.
Ik zou alleen de kandelaar weggelaten hebben,
en door vier bolkaarsjes op de takken te plaatsen,
heb je een prachtig adventstuk.

Gr Marga
donderdag 27 november 2008 - 12:42
forza

Forza

Hoi Marga,

Dit is van ons beiden telepathie, ben net terug van boodschappen doen en heb 4 rode bolkaarsen gekocht, als ik even tijd heb maak ik nieuwe foto, ziet er inderdaad beter uit, echt adventstuk geworden. Bedankt ook voor jouw idee, zo leren we nog wat van elkaar.
donderdag 27 november 2008 - 13:56
Jose47

Jose47

Hoi Rini,

Ik vind het idee van Marga (en jou ingeving bij het boodschappen doen) heel goed.
Ik vind je tafeltje heel mooi maar zou het iets meer aankleden met bv. een donkerrode doek, ben je direct helemaal in kerstsfeer.
Mooi gedaan en speciaal.
Josée
donderdag 27 november 2008 - 16:35
Karintje

Karintje

Hoi Rini,

Idd, met ronde kaarsen zal het meer één geheel zijn!!
Een tof ideeke, zo met die glaasjes.

Grtz,
Karin
donderdag 27 november 2008 - 16:45
forza

Forza

Hoi Josée,

Ik heb inderdaad een rode doek erbij gehad, maar dan is het echt al Kerstsfeer, ik wil eerst Sinterklaas afwachten, als die weg is,GRAPJE- ik geloof er niet meer in, wel jammer, dan krijg ik nu ook maar klein kadootje en mijn schoen zal leeg blijven, wat was dat vroeger toch leuk om er nog in te geloven.Ik zal zeker verder gaan met het tafeltje aan te kleden voor de Kerst.
Wel leuk dat er sommige mensen dezelfde iedeeën hebben, en nog leuker vind ik persoonlijk dat ze er allemaal iets over schrijven, met de meningen van anderen leer ik wel veel, is altijd meegenomen. Dus bij jou Josée en mij zou het ook telepathie kunnen zijn geweest, groetjes van Rini
donderdag 27 november 2008 - 16:47
Karintje

Karintje

Hallo Rini en andere bloemschikliefhebbers,

Het is idd de bedoeling van dit forum om van elkaar te leren, ideetjes op te doen, bloemstukjes te delen, meningen te respecteren........ Want enkel door een eerlijke mening kan je leren van elkaar!
Op die manier kunnen onze bloemstukken alleen maar beter worden

Grtz,
Karin
donderdag 27 november 2008 - 16:51
Jose47

Jose47

Hoi Rini,
telepathie kan ook zijn dat we dezelfde dingen mooi vinden.

...en ach ik was de sint al vergeten (was dat met zijn chocola ook maar het geval mijn kinderen zijn al volwassen en kleinkindjes zijn er nog niet, dus ik zit al met de kerstman in mijn hoofd

En door ieders tips kunnen we veel leren, ook al moet je dat niet doen als je er zelf anders over denkt.
Alle mensen zijn verschillend , en gelukkig maar het zou een saaie bedoening zijn moesten wel allemaal hetzelfde denken en hetzelfde mooi vinden .....

Fijne avond nog
Josée
donderdag 27 november 2008 - 17:10
Dess

Dess

vind alles hier leuke ideetjes ben zelf al jaren bloemist maar het verwonderd me steeds wat jullie hier mooie en leuke dingetjes maken ben ook heel blij met forum en zelfs ik kan er weer van leren
donderdag 27 november 2008 - 19:28
miet1

Miet1

hoi
inder daad goed gedacht met die gelazen
zou er eerst sinderklaas mannekes op zetten
en dan de kerst kaarsen

groetjes miet1
vrijdag 28 november 2008 - 08:58
RVRV

RVRV

Leuk idee
vrijdag 28 november 2008 - 23:18
Lysianthus

Lysianthus

Supergoed ideetje Rini, leuke variatie en mooi gemaakt.
Wij zijn ook heel blij dat jij erbij bent gekomen, je hebt prachtige stukjes en je hebt voor iedereen een lief en aanmoedigend woordje over dat is zeker een aanwinst voor ons
zaterdag 29 november 2008 - 23:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon