menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloemschikken

Ga naar meest recente reactie

forza

Forza

Hoi allemaal,

Van alle overblijfselen die ik vanmorgen heb gemaakt, nog even dit stukje in elkaar gezet, op zilv.schotel.groetjes van Rini [afbeelding verwijderd niet-https][/img]
donderdag 9 oktober 2008 - 12:35
Eliane

Eliane

Hallo Rini

Fijn gemaakt ! (De vorige stukken trouwens ook).
Dus als je iets (bloemen, groen...) over hebt, niet weggooien ( ! ) je kan er met een beetje fantasie toch nog een heel mooi stukje mee maken.

Groetjes Eliane
donderdag 9 oktober 2008 - 16:14
forza

Forza

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie spontane, leuke reacties op mijn laatste bloemstukjes, herfststukjes.
Het is ook echt soms een verslaving, als je eenmaal ergens aan begint, dan komen de andere stukjes vanzelf. Ben vanmiddag op school geweest voor de afsluiting v.d. boekenweek, heel erg leuk geweest, maar daar werd ik weer gevraagd door een mevrouw v.d. Maastrichtse bibliotheek om voor hun ook eens voor op de balie bij de receptie een mooi bloem/herfststukje te maken, dus zoals jullie zien, ik krijg naast mijn werk de tijd wel om, duurden de dagen 24 uur, was ik ook 24 uur bezig met van alles en nog wat. Maar ik heb, net zoals iedereen van jullie veel plezier in het bloemschikken, dus voor alles succes en nogmaals bedankt voor alle leuke ractie op de stukjes, groetjes van Rini
donderdag 9 oktober 2008 - 16:50
Jose47

Jose47

Hoi Rini,

Kijk eens aan , weeral iemand die je blij kan maken met je hobby, leuk he, mensen kunnen plezieren met iets wat je héél graag doet. Knap gedaan.

Groetjes
Josée

PS. Mijn dag zou gerust ook wat langer mogen zijn, 'k kom ook tijd te kort..... (al zullen er spijtig genoeg mensen zijn die bv. de hele dag helse pijnen hebben en waar de dag niet vlug genoeg voor om kan zijn)

donderdag 9 oktober 2008 - 19:26
miet1

Miet1

hoi
weer zo enheeeelmooi stukje
groetjes miet1
donderdag 9 oktober 2008 - 21:26
nadine1951

Nadine1951


hey Rini

heel mooi op gestelt

wij kunnen nog heel veel van jou leren

Groetjes Nadine


zaterdag 11 oktober 2008 - 07:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon