menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Struisvogelei

Ga naar meest recente reactie

jj31

Jj31

ik heb al jaren een struisvogelei(uitgeblazen) datnog op z'n geheel is .graag had ik geweten hoe ik het in 2 helften kan krijgen ;laten vallen is voor mij geen optie
woensdag 19 maart 2008 - 11:01
printemps

Printemps

hallo

ik zou zeggen sluipen met een dremel

omdat het ei heel dik is,zal dat heel lang duren om het door te zagen

mvg
an
woensdag 19 maart 2008 - 18:50
line13

Line13

vind je dat niet jammer om dat te breken? bij ons kan je bij de kweker halve eitjes kopen voor 2 euro....
donderdag 20 maart 2008 - 10:35
Karintje

Karintje

vind je dat niet jammer om dat te breken? bij ons kan je bij de kweker halve eitjes kopen voor 2 euro....


Halve struisvogeleieren voor MAAR € 2??? Een "heel" ei kost hier € 10!!!
Waar woon jij line ----------------> met z'n allen daarheen, zou ik zeggen!!

Grtz,
Karin
donderdag 20 maart 2008 - 12:09
line13

Line13

ik betaal 5 euro voor een heel ei en 2 euro voor een uitgebroed (half) bij een kweker in sint-denijs west vlaanderen
nu zijn er wel niet veel meer te krijgen, ze zijn zowat uitverkocht
donderdag 20 maart 2008 - 12:26
Jose47

Jose47

haha Line heb jij een voorraad ingeslagen omdat ze uitverkocht zijn ? spijtig voor ons .... West-Vlaanderen is een beetje te ver ....

Ik wist niet dat zo'n ei zo hard is. Zo zie je maar hoe de prijs hier en daar zoveel kan verschillen ...

Josée47
donderdag 20 maart 2008 - 14:26
jj31

Jj31

sint denijs in west vlaanderen?ik weet niet waar dat ligt maar als je mijn gps wil zijn zal ik het wel vinden .het is inderdaad niet veel geld en zo kan ik" mijn "ei op z'n geheel laten.kan ik het adres van de kweker krijgen?als er dit jaar geen meer zijn dan kan het nog van pas komen voor volgend jaar
donderdag 20 maart 2008 - 16:15
linderic

Linderic

vind je dat niet jammer om dat te breken? bij ons kan je bij de kweker halve eitjes kopen voor 2 euro....


Hoi ,
Heb ook interesse in een paar helften,in een tuincentrum zag ik ze voor €11(waren wel hele)en dat scheelt wel stukken!Zijn die er het hele jaar door?
groetjes Linda
donderdag 20 maart 2008 - 16:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon