menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vraagje om hulp

benn

Benn

hallokes goede avond
zag hier een recept staan met ingredient chilisaus.kan ik dit ergens kopen of is het zelf te maken groetjes benn
maandag 21 mei 2007 - 02:19
Paulette

Paulette

Hoi Benn,

volgens mij is chili saus een saus die in heldere glazen flessen wordt verkocht bij chinees-indische toko's. Deze saus wordt als hete variant ook wel gegeten bij vietnamese loempia's. Is een soort dipsaus of om ergens op te doen. Zoet en tegelijk heet van smaak.


Er bestaat ook een mexicaanse varaint, die is veel heter. Is te koop in kleine glazen flesjes bij de supermarkt bij de wraps, tortilla's en andere mexicaanse producten. Is een ingredient om tijdens het koken toe te voegen in kleine hoeveelheden door bv. saus of vlees om een hete smaak te krijgen. Zie bv. www.casafiesta.com.

Afhankelijk van je recept zul je het een of het andere gebruiken.

succes, Paulette.
maandag 21 mei 2007 - 04:00
Nigella

Nigella

hallokes goede avond
zag hier een recept staan met ingredient chilisaus.kan ik dit ergens kopen of is het zelf te maken groetjes benn

misschien is het uit een recept van mij, ik durf nogal eens Chilisaus te gebruiken

is er een Liddl in de buurt, daar is het te vinden, maar zeker ook in Delhaizes en Carrefours of GB's
donderdag 24 mei 2007 - 03:02
benn

Benn

hallokes nigella
deze ochtend gevonden in de carrefour .ale nu nog uit proberen en idd was eentje van uw recepten .groetjes benn
donderdag 24 mei 2007 - 03:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon