menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kruiden

Ga naar meest recente reactie

marietta

Marietta

Hallo,
ik ben op zoek naar het recept dat ik gelezen heb op de site van Danielle Houbrechts om zelf iets tegen hoofdluis te maken. Ik heb er haar al om op haa site gecontacteert maar krijg geen reactie.Kan natuurlijk zijn dat ikiets verkeerd doe want zo'n held ben ik niet op de pc.Telkens een site aangepast word zit ik in de problemen .De scholen zijn terug bezig en ook die vervelende beestjes zijn terug Hopelijk is er hier iemand die me verder helpen kan.
Alvast bedankt
donderdag 27 september 2007 - 11:03
Tine

Tine

De beste manier is toch om met een luizenkam te werken.

Tine
donderdag 27 september 2007 - 11:32
marietta

Marietta

Dat weet ik wel Tinne,en dat gebeurt ook 2x daags.Maar alle hulpmiddelen als het maar natuurlijk is helpen is het niet.En er stond een tijdje terug op de vernoemde kruidensite dus een receptje speciaal om luizen op afstand te helpen houden en het is dat wat ik zoek.
donderdag 27 september 2007 - 11:45
Merel

Merel

Marietta, gewoon wat echte lavendelolie gebruiken, achter elk oor een drupje en desnoods op hun truitje ook. Niet alleen blijven de kinderen luizevriij, ze zullen ook minder verkoudheden oplopen. In elke goede natuurwinkel te krijgen let op geen synthetische kopen, die ruikt even lekker maar heeft geen werking!
donderdag 27 september 2007 - 22:08
marietta

Marietta

Bedankt Merel,
daar zal ik voor zorgen ik weet wel dat synthetische geen werking heeft.Die gebruik ik enkel om te verdampen om een aangename geur in huis te hebben. Wat zullen ze goed ruiken onze kleinkinderen

groetjes
donderdag 27 september 2007 - 22:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon