menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Water geven met zgn wapperaar of zwenkarm

Ga naar meest recente reactie

johandemoor

Johandemoor

beste iedereen,

heb nu 2 cirkelsproeiers van gardena en die doen het niet goed. overweeg om een zgn zwenkarm of waaier te kopen (ook van gardena bijv.) of een zgn wapperaar (zoals je ook in weilanden ziet staan maar dan kleiner).
wat kan ik het beste aanschaffen?
het is een tuin van ongeveer 6 meter x 6 meter en ik heb een motorwaterpomp
vrijdag 14 juli 2006 - 16:55
andre

Andre

Voor een tuin van ongeveer 36 m2 vind ik persoonlijk gewoon een vloei darm genoeg je heb nog een motor water pomp.

andre
vrijdag 14 juli 2006 - 17:17
johandemoor

Johandemoor

met een motorwaterpomp werkt mijn vloeidarm niet. hij kan dan zijn druk niet kwijt, maar ik wilde weten een zgn wapperaar of zwenkarm?
vrijdag 14 juli 2006 - 17:50
andre

Andre

Wat is een wapperaar of zwenkarm nooit van gehoord

andre
vrijdag 14 juli 2006 - 18:42
hugo

Hugo

[afbeelding verwijderd niet-https]

is het dit wat je bedoelt?

groetjes
vrijdag 14 juli 2006 - 18:54
Fons

Fons

Ik ben in bezit van een tikkersproeier en een zwaai of waaiersproeier,van beide sproeiers gebruik ik liefst de zwenksproeier(betere spreiding water) op voorwaarde dat het windstil is tijdens het sproeien.
Indien ge voor een zwenksproeier kiest neem dan een kleine die hebben een sproeibreedte van ong.7m de lengte sproeiafstand is regelbaar,ik geloof dat men tegenwoordig ook toestellen heeft die men in de lengte en breedte kan regelen.

Groetjes Fons.
vrijdag 14 juli 2006 - 21:54
johandemoor

Johandemoor

Ik ben in bezit van een tikkersproeier en een zwaai of waaiersproeier,van beide sproeiers gebruik ik liefst de zwenksproeier(betere spreiding water) op voorwaarde dat het windstil is tijdens het sproeien.


je bedoelt dan bovenstaande (zie plaatje) zwenksproeier?
zaterdag 15 juli 2006 - 08:45
Fons

Fons

Ja dat is hem, maar er zijn vele modellen en vermits ge in de breedte maar 6m moet sproeien moet ge daar ook rekening mee houden bij de aankoop, de meeste sproeiers zij in de lengte regelbaar,sommige zijn in de breedte ook regelbaar.
Groetjes Fons.

zaterdag 15 juli 2006 - 16:03

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon