menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Aardappel Vitelotte-Noir

Ga naar meest recente reactie

niel

Niel

Hello,

ik las hierover in een tijdschrift en deze leek me er zeer lekker uitzien.

weet iemand waar ? je deze aardappelen kan kopen om te planten?

Heeft iemand hierover nog wat extra informatie, waarop je moet leteen bij de groei, extra aandachtspunten?

Dank bij voorbaat , Niel
vrijdag 16 maart 2007 - 08:00
Bowie

Tekst aangepast

Bowie

Bij Vreeken kan je ze krijgen (als ze er nog hebben), 1 kg voor 5,90€ https://www.vreeken.nl/
Dat is toch vrij duur, het hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel kgs je uiteindelijk van die 1kg kunt oogsten.
vrijdag 16 maart 2007 - 09:42
lacegarden

Lacegarden

koopt die gewoon in Delhaize, ik heb ze gisteren in Kortrijk nog in mijn handen gehad. Er stonden al zeer mooie scheutjes aan.
Maar vraag mij niet hoe de straat van die Delhaize noemt, Angelo: uw hulp, het is achter dat ziekenhuis waar jij onlangs geweet bent. daar liggen zeer veel soorten (oude vergeten) aardappelsoorten. In pakjes van 1 kg en ze hebben al mooie scheutjes. En veel goedkoper dat wat jullie hier schrijven.
Er lagen ook Franse aardperen, ik heb Canadese
vrijdag 16 maart 2007 - 14:53
jumperke

Jumperke

Bedoel je de delhaize in kortrijk zelf of in heule?
vrijdag 16 maart 2007 - 21:08
Bowie

Bowie

Rita, heb jij die in delhaize gevonden?????

Ik zal eens Lokeren moeten gaan kijken.
vrijdag 16 maart 2007 - 21:27
lacegarden

Lacegarden

neen, nog niet gevonden in Lokeren, wel al in Sint-Niklaas.
In Kortrijk, ik denk dat er in Heule geen Delhaize is. Het is juist aan een Ziekenhuis en dan de straat uit komt ge aan de school van Angelo. de oprit voor de autos is aan één kant , dan moet je de parking over en dan kom je in een andere straat uit.
Het ligt daar vol met alle soorten vergeten aardappelen.
zaterdag 17 maart 2007 - 13:39
printemps

Printemps

heb ze nu ook gekocht en geplant
van de delhaize in sint-niklaas
1kg voor 1.59euro

best wel lekker en een beetje raar hé

grtzz
woensdag 11 april 2007 - 22:47
lacegarden

Lacegarden

veel goedkoper dan die in de katlogussen. Als je naar Delhaize op het Zuid gaat in Antwerpen ,daar hebben ze ook veel specialiteiten in oude groenten

en iedere vrijdagnamiddag markt tegenover de hotelschool Piva. Let wel op voor de tomaten coeur de boeuf, want het zijn een hybridesoort.
maar er zijn wel aardperen te vinden, en andere groentensoorten die je kan planten in je tuin.
donderdag 12 april 2007 - 02:17

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon