menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Aankopen serre

Ga naar meest recente reactie

zico

Zico

Zou graag een serre willen plaatsen van ongeveer 12m² met een klein budget .
woensdag 31 januari 2007 - 20:01
andre

Andre

Staan in aanbieding bij Macro. alsook hubo

andre
woensdag 31 januari 2007 - 20:40
Tomateboer

Tomateboer

Ja helemaal mee eens, kijk ook veel in de reclameboekjes, daar staan dikwijls bij tuincentra's enkele serres
grt
Angelo
woensdag 31 januari 2007 - 22:03
Hugoke

Hugoke

zonder veel reclame te maken ga je beter in een centra
de kwaliteit is veel beter en kan tegen een stoot
ik heb de mijne bij acd te roeselaare gaan halen
en ze staat er nog zonder scherven na al die windstoten die we gekregen hebben
goedkoop is soms dure koop
groetjes hugo
donderdag 1 februari 2007 - 12:20
zico

Zico

zonder veel reclame te maken ga je beter in een centra
de kwaliteit is veel beter en kan tegen een stoot
ik heb de mijne bij acd te roeselaare gaan halen
en ze staat er nog zonder scherven na al die windstoten die we gekregen hebben
goedkoop is soms dure koop
groetjes hugo

hugo,
ik had eigenlijk eerder gedacht aan zo'n serre met van die plastieke bogen, maar heb er geen idee van wat het goedkoopste is. De grond die ik bewerk is niet van mij, ik mag er wel een serre opzetten, maar als de eigenaar ooit beslist van te verkopen dan moet ze er ook terug af
donderdag 1 februari 2007 - 16:38
annd6

Annd6

Zico,
die plastieken bogen kan je in een electrozaak kopen en bij Aveve hebben ze plastiek zeil speciaal voor serres, die verkopen ze per meter.
Dat is denk ik inderdaad nog de goedkoopste manier om een serre te plaatsen.
Groetjes
Ann
vrijdag 2 februari 2007 - 11:49
Victor44

Victor44

Ik denk niet dat er met het gebruik van plastieken buizen een degelijke tunnel kan geplaatst worden,je neemt best geplooide metalen buizen waar je plastiek kunt overspannen.De plastiek neem je van de kwaliteit en de prijs die je zelf wil,maar het geraamte moet toch degelijk zijn! Die plastieken buizen zijn wel goed om aardbeien of kleine tunnels van te maken,maar voor een tunnel van 12m2 heb je toch wel meer nodig ,wil je niet dat hij meegenomen wordt door de wind.
Grtjs Victor
vrijdag 2 februari 2007 - 20:05
lacegarden

Lacegarden

kijk op mijn site www.lacegarden.be
er staat stap voor stap de construcite van een tunnelserre
vrijdag 2 februari 2007 - 20:39
zico

Zico

Ik denk niet dat er met het gebruik van plastieken buizen een degelijke tunnel kan geplaatst worden,je neemt best geplooide metalen buizen waar je plastiek kunt overspannen.De plastiek neem je van de kwaliteit en de prijs die je zelf wil,maar het geraamte moet toch degelijk zijn! Die plastieken buizen zijn wel goed om aardbeien of kleine tunnels van te maken,maar voor een tunnel van 12m2 heb je toch wel meer nodig ,wil je niet dat hij meegenomen wordt door de wind.
Grtjs Victor


victor,
de prijs van een serre van 6mx3m met vijf bogen en bijhorende plastiek is 140€ ik weet nu niet wat voor kwaliteit de plastiek is, toch bedankt voor je tip
zico
zaterdag 3 februari 2007 - 17:09
Bowie

Bowie

Er staat ook een tunnelserre folie in de boek van Colruyt, UV-bestendig en met stalen frame. H 1,75, L/B is 3 op 2m= 125 €, L/B 4,5 op 2m= 155 €.

zaterdag 3 februari 2007 - 18:09
pplakke

Pplakke

iemand ervaring met deze http://www.acd-serres.be/details.asp?language=nl&productID=198534# .
het is de bedoeling zelf te plaatsen dus daarom deze omdat er bij staat dat hij minder moeilijk is dan de anderen.
ik denk ook dat deze beter tegen hagel kan dan gewoon glas of toch niet ?
maandag 12 oktober 2009 - 17:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon