menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kan dat nou

Ga naar meest recente reactie

AslanDes

AslanDes

Ik heb een bak hangen waar ik vorig jaar petunia's in had. Toen ze uitgebloeid waren alles eruit gehaald er verder niks mee gedaan. Er kwamen wat plantjes in die ik niet gezaaid had ofzo en dat blijkt nu rode biet,wortel en koriander te zijn. Hoe komt dat daar nou weer?? Ik heb echt géén idee.....jullie misschien wel?

groetjes
Yvette
donderdag 26 mei 2011 - 14:52
mightywil

Mightywil

Ik denk dat de vogeltjes in je tuin het strooivoer hebben geplant .......
Dat soort verrassingen komen hier in de tuin ook overal op.

groetjes Wil
donderdag 26 mei 2011 - 15:06
AslanDes

AslanDes

Dat zou heel goed kunnen....De bak hangt dichtbij een tafel waar ik altijd swinters vogelzaad strooi. Wist niet dat daar groente zaadjes enzo tussen zaten. Grappig.....
donderdag 26 mei 2011 - 15:15
renate67

Renate67

Ik heb hier zonnebloemen, wortel, koolzaad en tarwe of iets dergelijks onder mijn vogelvoerplek. En heel veel bij een potplant die daar in de luwte tegen de vorst stond (dat is niet leuk) Ik zou willen dat die vogels wat netter alles opaten.
Renate
zaterdag 28 mei 2011 - 11:45
Claudia69

Claudia69

Vogeltjes waarschijnlijk? Ik heb hier langs mijn terras enkels wortels kunnen oogsten terwijl ik daar heel zeker niet met wortelzaad gepasseerd ben
zondag 29 mei 2011 - 12:44
AslanDes

AslanDes

Wat ik alleen zo raar vind dat het zich op 1 plek heeft geconcentreerd. Alleen in die bak....Er staan potten met aarde vlak in de buurt,maar daar zit niks in Vorig jaar ook in mijn kruiwagen....daar had ik alleen slaapmutsjes in gezaaid.Zat ineens ook helemaal vol met wortel en daar tussendoor m'n slaapmutsjes. Wel trouwens heeeeeel erg lekker die worteltjes!!
zondag 29 mei 2011 - 14:20
cetinel

Cetinel

muisje of een eekhoorntje die voorraadje had aangelegd?
zondag 29 mei 2011 - 16:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon