menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Square foot gardening

Ga naar meest recente reactie

squarefoot1

Squarefoot1

hallo

het begint bij mij te kriebellen .
ik heb een tuin van een 100 m2 mits deze is ingericht als gezelschapstuin met koivijver en geen plaats meer heb voor groentjes, ben ik van plan op mijn plat dak een 3 tal bakken te zetten (square foot gardening) nu had ik graag geweten of er mensen zijn die hier ervaringen mee hebben?
het lijkt me wel leuk om op deze mannier zelf groentjes te kweken, alle tips zijn welkom want ben een leek als het op groenen kweken aan komt,
ik kijk alvast uit naar jullie reacties


grts. Tim
donderdag 24 februari 2011 - 08:47
marero

Marero

interessant, kwas al aant zoeken naar oplossingen om groenten te zetten in grote bakken dus ik ga dat hier zeker volgen,
donderdag 24 februari 2011 - 09:04
Calliope

Calliope

Hier zijn zeker al een paar goede en leuke topics over geweest. Ik ga even op zoek voor jullie.
donderdag 24 februari 2011 - 09:33
squarefoot1

Squarefoot1

bedankt voor de linkjes ik heb hier zeker iets aan gehad, vooral de laatste heefd me geholpen bij de keuze die ik gemaakt had .
begin maart start ik aan de bouw van mijn bakken en het vullen ervan en dan ......zaaien maar .

nogmaals bedankt voor de reacties grts Tim
donderdag 24 februari 2011 - 20:45
toponypy

Toponypy

hallo Tim, ik ben dit jaar begonnen met SFG. Misschien heb je iets aan mijn blog.
Alle beetjes helpen. Alvast veel plezier.

http://my-square-foot-garden.blogspot.com/

vrijdag 25 februari 2011 - 08:24
squarefoot1

Squarefoot1

hoi toponypy

tuurlijk had ik deze blog al gezien, was deze tegengekomen bij voorgaande links.

ik moet zeggen het ziet er goed uit daarom wens ik u en mezelf en alle andere tuiniers een goed kweekjaar toe dat de groentjes mogen smaken ... schol.
vrijdag 25 februari 2011 - 12:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon