menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Meloenpeer dieven ja of nee

Ga naar meest recente reactie

FransNL

FransNL

Ook na wat zoekwerk vind ik geen overtuigend antwoord op mijn vraag. Moet je een meloenpeer nu wel of niet dieven ? Mijn planten beginnen nu zoveel okselscheuten te vormen dat ik me afvraag of ik die niet ( of misschien voor een gedeelte) moet weghalen.

[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 10 mei 2010 - 11:35
cetinel

Cetinel

geen idee,ik doe het in ieder geval niet..
maandag 10 mei 2010 - 15:09
Victor44

Victor44

Ik heb het ook nooit gedaan,het wordt een bossige plant,het is daarom dat er zoveel vruchten aan komen.
grtn
maandag 10 mei 2010 - 16:58
JovanDreumel

JovanDreumel

Mooiere vruchten en beter op kleur krijg je ze bij dieven. Wel wat minder vruchten. Je kunt jezelf natuurlijk als proefkonijn gebruiken door een paar planten wel te dieven en andere niet. Dan kun je de verschillen zien. De vruchten, die mooi in de zon komen te hangen krijgen mooie paarse strepen en de andere minder.
maandag 10 mei 2010 - 17:31
lentemode

Lentemode

Mogen ze nu (eindelijk) al de tuin in ???
In de zon of halfschaduw ?
Goed mesten ?
Nog iets ?

Uitkijkend,
Mia
Leek, maar ga het dit jaar voor het eerst proberen !
maandag 10 mei 2010 - 20:35
danny2

Danny2

Dieven heb ik op die 25jaar dat ik ze heb nog niet gedaan, wel tegen half augustus bijna alle blad eraf zodat de vruchten echt van de zon kunnen genieten en mooi rijp worden.

groetjes danny
maandag 10 mei 2010 - 20:36
piet1

Piet1

Ik heb dit jaar voor het eerst gezaaid - nu hebben de plantjes 4 blaadjes - zou ik die nu in pot of volle grond planten - en ga ik dit jaar al vruchten hebben?
groeten
Piet
maandag 10 mei 2010 - 21:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon