menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Groenten-caroussel 2

Ga naar meest recente reactie

Linneke

Linneke

Carrousel nr° 2 is bij Rita ....


greetz lin
woensdag 7 oktober 2009 - 15:22
Thanja

Thanja

Hoi Linneke,

Je mag dit deel verwijderen of veranderen:
* Zaadcarrousel loopt van 8 oktober tot 8 maart. Ik verstuur vanaf 8 oktober en de laatste (na 1 maart) stuurt alles weer naar mij toe. Ik beheer de zaden weer tot 8 oktober, stop er wat bij en na 8 oktober start de carrousel weer (als alles goed gaat)
Want na 1 maart wordt alles weer naar mij toe gestuurd, dan beheer ik het weer. Dat kunnen we niet allemaal doen


Voor de rest helemaal toppie!

woensdag 7 oktober 2009 - 16:03
Rita1960

Rita1960

linneke,

dan ben ik dus toch nog de eerste die reageert.

bij deze dus graag de zaden deze kant op
stuur je een pm.

Rita

zondag 18 oktober 2009 - 20:51
Thanja

Thanja

@ Linneke: Is het al opgehouden met regenen? Heb je de envelop al verstuurd?
donderdag 22 oktober 2009 - 15:28
Linneke

Linneke

ik ga het sewens op post doen!

binnen de 3 dagen zal rita hem ontvangen ....
donderdag 22 oktober 2009 - 16:43
Rita1960

Rita1960

Zit er met spanning op te wachten!

groet'n

Rita
donderdag 22 oktober 2009 - 18:32
Thanja

Thanja

Rita, heb je de zaden al binnen? Heeft Linneke je ook de digitale bestanden toegestuurd?

dinsdag 27 oktober 2009 - 16:41
Linneke

Linneke

digitale bestanden ??
dinsdag 27 oktober 2009 - 17:09
Rita1960

Rita1960

Thanja,

Op beiden vragen is het antwoord: NEE.

Geen zaden binnen gekregen vandaag en ook geen digitale bestanden

groetjes,

Rita
dinsdag 27 oktober 2009 - 17:22
Thanja

Thanja

@ Linneke: In een email heb ik je twee bestanden toegestuurd. Eén bestand met de zadenlijst die je zelf kon aanvullen/aanpassen en een bestand met teeltwijzen voor de 'onbekende' groentesoorten. Kijk nog even in je mailbestanden of je de mail terug kunt vinden (mail 2 oktober)

@ Rita: dan wachten we nog een dagje...

dinsdag 27 oktober 2009 - 17:31
Thanja

Thanja

@ Rita: Ik durf het bijna niet te vragen, maar is de postbode al langs geweest?

@ Linneke: bestanden al gevonden?

woensdag 28 oktober 2009 - 14:06
Rita1960

Rita1960

@ Thanja,

Nee. ... nog niets, geen digi-bestanden en geen zaden ( ben zo'n drie minuten geleden nog even naar de postbus gelopen)

Rita
woensdag 28 oktober 2009 - 19:32
Rita1960

Rita1960

en zie ook de topic's :

http://forum.tuinadvies.be/forum topic nummer 29336

zijn zo niet aanklikbaar maar als je op het forum zit bovenin de balk het nummer van de topic invoeren en je hebt de topic te pakken..

Rita
woensdag 28 oktober 2009 - 20:06
Linneke

Linneke

De zaadjes zijn in de post... met vertraging... ik kon niet antwoorden sorry ik ben gisteren moeten gaan koken in een kasteel, zondag ben ik weg geweest en maandag had ik ook geen tijd...

Thanja ik zou het tof vinden als je men site niet komt verbrallen ...
gelieve jou reactie te verwijderen
donderdag 29 oktober 2009 - 16:50
Thanja

Thanja

En heb je nu al de digitale bestanden gevonden? Mag je nu al doorsturen naar Rita.
donderdag 29 oktober 2009 - 19:13
Linneke

Linneke

Neen weet niet wat ...
donderdag 29 oktober 2009 - 21:09
Thanja

Thanja

citaat van Linneke (zie eerder in dit topic):

Antwoord op 22/10/2009 om 16:43
ik ga het sewens op post doen!

binnen de 3 dagen zal rita hem ontvangen ....



Dat was 22 OKT!!! Ben benieuwd of Linneke ook antwoord kan geven op mijn vraag wanneer ze nu PRECIES de zaden op de bus heeft gedaan!

vrijdag 30 oktober 2009 - 07:18
Linneke

Linneke

Ik ga nu de caroussel op bus doen... met de feestdagen werkt de post niet volgende week zal rita hem hebben ....
zaterdag 31 oktober 2009 - 09:56
Thanja

Thanja

Ohhhhh... ze zijn nog niet op de post GEGAAN! Pffff..... en wij maar wachten en afvragen waar nu de envelop was...

Zou het nu echt zo zijn dat de zaden VANDAAG op de bus gaan? Lieve Linneke, ik geloof er niet meer in. In dit topic heb je al twee keer eerder geschreven dat de zaden op de bus gaan of zijn gegaan.

Maar misschien verbaas je me wel!
zaterdag 31 oktober 2009 - 10:01
andre

Andre

Thanja.

Kan dat bekvechten niet stoppen?

Groetjes André
zaterdag 31 oktober 2009 - 12:57
matteke

Matteke

Thanja.

Kan dat bekvechten niet stoppen?

Groetjes André
Ik begrijp Thanja haar frustratie hoor. Het zijn haar zaden die al 2-3 weken bij Linneke liggen en ze zijn nog altijd niet verder. Linneke wou zelfs de zaden van de zaadcaroussel ruilen tegen nog andere groentezaden...
Dit was (en hopelijk is) een mooi project !
zaterdag 31 oktober 2009 - 13:13
matteke

Matteke

Inderdaad Marianne
Maar ik ben pas 14
zaterdag 31 oktober 2009 - 17:01
Linneke

Linneke

ALs smoessmoessmoes...

Kijk he een 17jarige kan het ook druk hebben !
zaterdag 31 oktober 2009 - 21:58
Thanja

Thanja

Thanja.

Kan dat bekvechten niet stoppen?

Groetjes André

Beste André,

Heb je alles meegekregen wat hier is gebeurd? Ik zal een korte samenvatting geven:
* In het topic: http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=1&sid=14&page=1&tid=28509 en http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=1&sid=14&page=1&tid=28891 heb ik een groentecarrousel opgestart met daarin 16 verschillende soorten groenten en fruit. Met een carrousel is, zoals de naam al zegt, de bedoeling dat hij rond blijft gaan, zodat veel leden van het forum hier gebruik van kunnen maken.
* Vervolgens opent Linneke dit topic, maar komt er nog geen respons.
* Daarop opent Linneke het volgende topic:
http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=8&sid=19&page=1&tid=29254#bottom waarin ze ALLE zaden van de zaadcarrousel te ruil aanbiedt.
Zoals je kunt lezen noemt Linneke mij een zeur! Over bekvechten gesproken...
* Na het openen van dit laatstgenoemde topic heb ik Linneke gevraagd mij de zaden terug te sturen. Het zijn namelijk mijn zaden die ik ten behoeve van de zaadcarrousel voor ALLE leden beschikbaar heb gesteld.
* Linneke stuurt na een aantal dagen mij een mail met haar oprechte excuses. Omdat ik toch wel iemand ben die het beste ziet in mensen, ging ik ervan uit dat het oprechte excuses waren en dat ze de carrousel weer door zou laten gaan. Dit is ook te lezen in het laatstgenoemde topic.
Ik hoop dat je kunt begrijpen dat ik tamelijk teleurgesteld ben dat de zaden nu nog niet op de bus zijn.
zondag 1 november 2009 - 09:17
Thanja

Thanja

Ik ben even heel erg verdrietig dat de zadencarrousel zo verloopt. Ik ben er even helemaal klaar mee.

Ik ben er een poosje niet. Ik wil iedereen bedanken voor de tips, steun en vriendschap die ik heb ervaren van jullie.

Lieve groetjes,

Thanja
zondag 1 november 2009 - 09:55
andre

Andre

Thanja.

Dat was ook niet mijn bedoeling, sorry als mijn berich verkeerd is over gekomen .Nu begin mijn frank te vallen . dus geef de moed niet op .

Groetjes andre
zondag 1 november 2009 - 10:30
Linneke

Linneke

Aandacht nodig ?? Take a break

Wete doe ff normaal de zadencarousel is onderweg ... Nu gedaan met dat geblijt en gezever en zwart gepraat ???


Hier krijgde nu stress van en ik die dacht dat de HORECA erg is maar somige wijve hier zijn nog erger


Hellaas kan jij niet normaal doen ... gewoon vriendelijk blijven en dan krijg je alles gedaan van een mens
zondag 1 november 2009 - 19:27
matteke

Matteke

Wij zijn allemaal vriendelijk gebleven, maar toch deed je niets. Dus hebben we hardere maatregelen moeten nemen...
zondag 1 november 2009 - 20:47
Linneke

Linneke

Matteke ik zou het tof vinden moest je er tussenuitblijven

Dit is tussen mij en Thanja !!!!
De envloppe is onderweg naar Rita en hou nu op met dit gezijk!!!
zondag 1 november 2009 - 21:24
Rita1960

Rita1960

Linneke,

Ik vind dit een hele harde stoot onder de gordel met wat je nu op dit forum heb gezet. En dit neem ik je erg kwalijk!

Linneke
Aandacht nodig ?? Take a break
Wete doe ff normaal de zadencarousel is onderweg ... Nu gedaan met dat geblijt en gezever en zwart gepraat ???
Hier krijgde nu stress van en ik die dacht dat de HORECA erg is maar somige wijve hier zijn nog erger
Hellaas kan jij niet normaal doen ... gewoon vriendelijk blijven en dan krijg je alles gedaan van een mens

matteke
Wij zijn allemaal vriendelijk gebleven, maar toch deed je niets. Dus hebben we hardere maatregelen moeten nemen...

Linneke:
Het kan en mag niet zo zijn dat je hier praat "over wijven" geblijt en gezever en zwart gepraat het zijn wel mensen die, met een goede intentie er voor zorgen dat er andere liefhebbers met hun hobby aan zaden kunnen komen.
Jij hebt voor wat mij betreft je helaas een (1) keer teveel je niet aan je woord gehouden.

En ik hoop van ganser harte dat je nu eindelijk ECHT de zaden van de zaadcarousel op de post hebt gedaan (met postzegels) zodat ze straks weer door gezonden gaan worden naar de echte liefhebbers...

Voor wat betreft het feit dat dat jij "nog maar "17 jaar bent".. ik had op mij 17e al een beter beeld van wat wel en wat niet door de beugel kon.. en 1 daarvan was.. wat van een ander is daar blijf ik vanaf.. en ja.. ik had op mijn 17e ook geen geld genoeg om alles te kunnen kopen wat ik wilde.. Maar.. daarvoor ging ik werken en als ik dan geld genoeg had kom ik het mij veroorloven en kocht ik het..
Dus.. al je jezelf nog een beetje hoog acht zou ik zeggen..Bied je excuses aan aan diegene die je hiermee bedoelt hebt. en als je dit niet wilt of kunt...
neem dan afstand en afscheid van dit forum....

Ik wacht nog tot donderdag maximaal vrijdag want dan zouden de zaden hier uiterlijk kunnen/moeten zijn..
anders vraag ik Kurt om jou van het forum te weren.

met de meest vriendelijke groeten die ik op dit moment voor jou kan opbrengen.

Rita




zondag 1 november 2009 - 21:51
Rita1960

Rita1960

Matteke ik zou het tof vinden moest je er tussenuitblijven

Dit is tussen mij en Thanja !!!!
De envloppe is onderweg naar Rita en hou nu op met dit gezijk!!!

Dit bericht is binnengekomen tijdens mijn vorige beantwoording.

Linneke: Als je echt niet tegen tegengas kunt...

en nu word ik grof.. ga a.u.b van dit forum af als je niet tegen een beetje kritiek kunt..
Ik vraag mij trouwens nog wel een (1) ding af.. met je opleiding tot kok.. ga je ook zo om met je leraren als die kritiek op je werk leveren??

Rita
zondag 1 november 2009 - 21:59
Linneke

Linneke

Neen ik ben de beste van de klas !!

Weet je rita het is op post en ik heb men excuses al aangeboden... toen ik zei dat ik de carrousel op post dacht te doen (eerder) is er steeds iets tussen gekomen!



Maar voor iedereen content te stellen sorry!

euhmz ik zou het tof vinden moest het nu stoppen want ik vind het niet tof meer!!
maandag 2 november 2009 - 08:06
Elrike

Elrike

Het is nu echt op de post? Ik ben er nl. ook zo benieuwd naar.
maandag 2 november 2009 - 22:03
Linneke

Linneke

Hij is op post normaal zou rita hem nu ergens moeten gaan krijgen ... xxxx
dinsdag 3 november 2009 - 11:06
Rita1960

Rita1960



Goed bericht vanuit Nederland eindelijk maar dan toch

DE ZADEN VAN DE CAROUSSEL ZIJN GEARRIVEERD

Ik zal straks een nieuwe topic openen met als titel Groenten-caroussel 3.

Diegene die morgenavond woensdag de 4e november als eerste reageert op deze topic krijgt de zaden toegezonden.

Zal dadelijk nog even kijken welke groentezaden ik toevoeg....

groetjes,

Rita
dinsdag 3 november 2009 - 19:01
Elrike

Elrike

o wat ben ik blij, ik vond het al zo erg dat het meteen al strandde, maar gelukkig is het toch aangekomen Rita! Je hebt wel wat geduld moeten hebben zeg!
dinsdag 3 november 2009 - 19:09
andre

Andre

Oef dit een opluchting.

andre
dinsdag 3 november 2009 - 19:21
Linneke

Linneke

Allemaal goed aangekomen ,???


Nog eens sorry en ja ze zijn aangekomen ...
dinsdag 3 november 2009 - 20:14
Rita1960

Rita1960

Ja, Linneke, ze zijn hier gelukkig -eindelijk maar dan toch- goed aangekomen.

Wetende dat ik er geen zaden tussen uitgehaald heb maar alleen een 6 -tal soorten heb toegevoegd, moet het mij toch wel van het hart dat bepaalde soorten wel erg gedecimeerd zijn.... soms met meer dan 50%

Rita

dinsdag 3 november 2009 - 20:27
Linneke

Linneke

Nee hoor zoveel zijn er niet uit en ik het er ook behoorlijk wat in gestopt (aantal zaden)


Toch zou ik het fijn vinden om me niet zwart te maken zoals tegen die Melissa!!


oke ? je hebt de carousel en ik wil nu aub heel vriendelijk vragen om er zand over te gooien!!!!


dinsdag 3 november 2009 - 20:33
Rita1960

Rita1960

Nee? moet ik het hier op dit forum zetten??
aan jou het antwoord!

Rita
dinsdag 3 november 2009 - 20:37
evadepeva

Evadepeva

Hallo, dames,
geldt het nog steeds dat je 100 berichten moet hebben geplaatst?
Dat heb ik nml niet... Maar vind het wel een erg leuk idee en zou graag een keer mee willen doen!!
Ik zou niet al te hebberig meteen reageren, maar verderop een keer..?
Ik start volgend jaar met mijn eerste moestuin, en heb wat zaden besteld maar nog wel zoekende wat ik allemaal wil (en kan..!)
Groeten van Eva.
dinsdag 3 november 2009 - 22:20
Rita1960

Rita1960

Ja hoor, je mag meedingen
Thanja heeft de 100 berichten regel eruit gehaald

groetjes,
Rita
woensdag 4 november 2009 - 07:51
Elrike

Elrike

@Evadepeva, ik mag ook meedoen van Thanja,
En ze heeft me al verteld dat er mensen heel erg blij gaan worden als ik er Gardeners Delight zaadjes in ga stoppen.
woensdag 4 november 2009 - 16:25
Elrike

Elrike

dan probeer ik wel bij de groente carroussel voor je te zijn, anders kun je nooit die zaadjes krijgen.
Ik moet zeggen ze zijn wel oud, de zaadjes, ik ontdekte dit jaar dat ik ze had in huis(ergens op een verdwenen plekje) en ze deden het echt ontzettend goed(sommige planten haalden mij in zo groot) en superlekker. ik heb hier wat zaadjes ook van gewonnen zodat ik ze zelf sowieso ook weer volgend jaar heb.
woensdag 4 november 2009 - 23:21
Linneke

Linneke

Wat is dat voor iets die zaadjes ?????
donderdag 5 november 2009 - 08:43
Elrike

Elrike

Maar ik was niet voor, dus zijn er nog geen gardeners delight zaadjes in(en hier zijn ook nog Roma en Grappa Galia)
donderdag 5 november 2009 - 14:30
Elrike

Elrike

We merken het vanzelf toch?
Maar nu heb jij ze niet, of je reageert later een 2e keer?
donderdag 5 november 2009 - 14:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon