menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Granaatappel

Ga naar meest recente reactie

gekko
donderdag 27 juli 2006 - 15:30
Victor44

Victor44

Heb je hem zo gekocht of gewonnen uit zaad.Ik heb er gezaaid al meer dan 2 maanden geleden,mag ik nog hopen dat hij zal uitkomen?
donderdag 27 juli 2006 - 22:07
Fons

Fons

Punica granatum,prachtig plantje, ik veronderstel dat dit wel drie à vier plantjes zijn in een pot.
Victer,zo´n plantje is eigenlijk een kuipplantje dat gestekt kan worden en groeit niet uit tot een boom waar granaatappsls aankomen,denkelijk hebt gij zaad van een granaatappelvrucht gezaait,ik heb geen ervaring met zaaien granaatappel.

Groetjes Fons.
donderdag 27 juli 2006 - 22:26
gekko

Gekko

Deze plant heeft mijn vriendin ooit gekocht.
Ik vind ze geweldig mooi.
Momenteel beginnen er al kleine vruchten aan te komen..
vrijdag 28 juli 2006 - 06:20
lisa

Lisa

victor ,jou plantjes van de granaatappel zal zeker nog uitkomen
lisa
vrijdag 28 juli 2006 - 12:21
Tomateboer

Tomateboer

Zeer mooi plant!!!!
Ik zou ze ook wel in mijn tuin willen staan hebben
En Victor,de moed niet pgeven,tuinieren en dan vooral zaaien vergt geduld en tijd.
Hoh,hoor mij hier bezig ik heb zelf geen geduld
grt
vrijdag 28 juli 2006 - 15:45
Tine

Tine

Gekko, ik ben al reuze trots dat mijn granaatappel dit jaar voor het eerst bloemen draagt, maar zoveel als jij er hebt, heb ik nog niet. Mijn granaatappel was een stek die nu 4 jaar oud is.

Tine.
vrijdag 28 juli 2006 - 23:17
gekko

Gekko

Ik ben hier komen wonen en toen stond ie al op het terras.Vorig jaar waren er bijna geen bloemen maar dit jaar wel . Waarschijnlijk iets te maken met de tropische temperaturen????
In de winter staat ie boven in een soort serretje en ziet er helemaal niet goed uit. Maar in de lente als ie terug op het terras komt te staan, dan begint ie terug te leven.
Ik geef wel regelmatig meststoffen.
zaterdag 29 juli 2006 - 23:56
Adrienne

Adrienne

Wel Gekko,
hééél mooie !!
gtjs adrienne
woensdag 2 augustus 2006 - 22:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon