menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ligustrum

Ga naar meest recente reactie

bouten

Bouten

Hallo, ik heb deze week een haag laten aanplanten (ligustrum)door een zelfstandige tuinman .Plantjes zijn ongeveer 50/60cm met blote wortel nu heb ik 1euro70cent betaald normaal kosten ze 2euro en 5cent zegt hij.Nu vinden wij dat wel heel veel geld of kosten die dan zoveel .
woensdag 24 november 2010 - 10:12
deHaan

DeHaan

Of het veel geld is daar wil ik geen mening over geven, want dat had je eerder moeten informeren.
Maar als je andere vragen heb, dan ben je altijd welkom.
woensdag 24 november 2010 - 16:19
Juelz

Juelz

Dat ligt aan het soort, maar hier kosten ze tussen de 1,25 en 2 euro in met verschillende maten en soorten.
woensdag 24 november 2010 - 17:11
bouten

Bouten

Bedankt voor de reactie, eerst wil ik zeggen ,dat er een prijs afgesproken was ,maar niet op papier , het uurloon was ook afgesproken .Nu blijkt dat hij 5euro duurder is per uur .Tof hoor als je een factuur krijg . (ps en als ik vraag hoeveel de prijs is ongeveer van een plantje ,en je krijg als antwoord je moest het maar weten achteraf .Hopelijk kom je het zelf niet tegen . Het is een gewone bladhoudende 394,40euro voor 232plantjes .
woensdag 24 november 2010 - 18:09
Juelz

Juelz

Dat is iets wat je zelf niet slim hebt aangepakt, als je zoiets doet moet je gewoon een offerte laten maken en van daaruit ga je kijken wat je wilt of je met die hovenier doorgaat of niet.
Ga je door dan spreek een vaste prijs af/ op uurloon werken is altijd een risico om te doen.
Dit kan goed uitpakken doordat je sneller klaarbent/maar ook duurder uitpakken omdat de hovenier langer ermee bezig is geweest.
woensdag 24 november 2010 - 18:48
bouten

Bouten

Hallo, dit is het laatste wat ik hier over schrijf .Als je een factuur krijgt moet je ze betalen of ze kunnen nog eens kosten bijrekenen .Nu ik heb mij lesje geleerd eerst op papier zetten .Wij moeten nog onze tuin nog volledig aanleggen dus gaan wij opzoek gaan naar een andere tuinman die eerlijk is . (nogmaals bedankt voor de reactie)
donderdag 25 november 2010 - 07:40
rombaft

Rombaft

ik heb mijn plantjes drie jaar geleden zelf gekocht bij een plantenkweker, het was dacht ik 75 cent per plantje.
donderdag 25 november 2010 - 08:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon