menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

OEPS

Ga naar meest recente reactie

Pieke

Pieke

Major OEPS. Mijn grap is verkeerd gevallen... Ik zou het niet in mijn hoofd halen om zomaar iemand uit te schelden...

http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=7&sid=16&tid=42931

Ik plaatste aan het eind nog wel een smiley om duidelijk te maken dat het een grap was.

Dus voor alle zekerheid heb ik Nikie, Esem en Daucus maar efkes gemaild.

Dus...
Verdorie...
Dus...

Wel raar dat meteen de topic op slot gaat, we zijn toch volwassen mensen? Maar: het ging inderdaad wel off topic op een gegeven moment.
Bon, de zon breekt door hier, misschien kan ik toch nog wat in de tuin doen!

zondag 28 augustus 2011 - 15:37
LauraK

LauraK

Jammer dat het zo verkeerd gevallen (b)lijkt te zijn... Ik had het topic in het begin
gevolgd, maar had het staartje ervan niet meegekregen. Een beetje humor moet
toch juist kunnen, op zijn tijd?! En ja, er wordt weleens off topic gegaan hier en
daar, maar soms ontstaat er een (soort) discussie, of wordt er op een bepaald
antwoord doorgegaan. En jouw humor enigszins kennende, dienen dergelijke opmerkingen
niet met een korreltje, maar met een kilootje of wat zout genomen te worden...

Groeten van Laura.
zondag 28 augustus 2011 - 16:47
marero

Marero

kheb dat epistel juist gelezen, was daar verkeerd mee? mogen we niet meer lachen soms?? het antwoord was er toch al, degenen die dan nog voort blijven zeveren doen daar toch geen kwaad mee zeker
of ben ik verkeerd?? dan kunnen ze constant op mijn vingers tikken want ik ga heeeel regelmatig oftopic om de enige reden dat ik nergens mijn gedachten kan bijhouden,lol
ik lijd aan een onnozele ziekte en die geeft mij regelmatig zonie constant concentratiestoornissen, soms ist al moeilijk om heel het epistel dak wil zeggen derop te krijgen zonder regelmatig het bericht te moeten wijzigen omdat er helemaal nie staat wak eigenlijk wou zeggen
zondag 28 augustus 2011 - 17:56
Pieke

Pieke

@Marero: haha, ja, dat ken ik, je begint ergens over te praten en op een gegeven moment gaat het in het vuur van de woorden ergens anders over.

@Laurak: kilo zout?! Ik schrijf heel serieuze dingen hoor hahaha! Toevallig!

@Lein: ja, raar. En ik denk dat alle topics op een gegeven moment verzanden in off topic opmerkingen, het een lokt het ander uit en op een gegeven moment komt de draad toch weer in beeld. Dat vind ik ook wel leuk. En dat je kunt aangeven "Hallo: mijn draad!"

zondag 28 augustus 2011 - 18:24
Pieke

Pieke

Ik nog wel een klein dingetje: dat is dat ik het fijn vind dit te horen want ik ging toch aan mezelf twijfelen. Dus bedankt!

zondag 28 augustus 2011 - 18:37
Pieke
zondag 28 augustus 2011 - 18:56
Rita1960

Rita1960

niet twijfelen...

groetjes,

Rita
zondag 28 augustus 2011 - 19:16
Pieke

Pieke

Ha wat lief, bedankt Rita!

zondag 28 augustus 2011 - 19:18
Mandy

Mandy

Nee hoor, niet , nooit twijfelen aan jezelf........



zondag 28 augustus 2011 - 19:51
Pieke

Pieke

Bedankt Mandy!
Dit is allemaal wel heel lief!

zondag 28 augustus 2011 - 19:53
Mandy

Mandy

We lijden immers (bijna) allemaal aan hetzelfde euvel???????

zondag 28 augustus 2011 - 19:54
Pieke

Pieke

Haha, ja en niet alleen aan dit euvel maar aan meerdere euvels... Twijfelen... tuinziek... Graag plagen... En ik denk dat dit niet de enigen zullen zijn

zondag 28 augustus 2011 - 20:40
Rita1960

Rita1960

jij noemt ze, maar er zijn nog meer

zondag 28 augustus 2011 - 21:03
Eniavaswen

Eniavaswen

Ik vind ook niet dat je je moet verontschuldigen. Er zijn hier al topics veel meer off-topic gegaan en bij deze werd er nog niet eens iemand gekwest (wat ook al eens durft gebeuren, jammer genoeg).

Wat mij betreft, laten we nog vaak tuinnieuwtjes en aanverwanten uitwisselen.


Karen
maandag 29 augustus 2011 - 08:57
Polplastron

Polplastron

Ik zie er ook geen kwaad in: de ironie van je opmerking was meteen duidelijk! Dat er in sommige draadjes serieus off-topic gegaan wordt is net een van de leuke eigenschappen van een forum. We zijn hier toch onder vrienden zeker!
maandag 29 augustus 2011 - 09:39
Pieke

Pieke

Wat een hartverwarmende reacties. Echt heel fijn om te lezen, zo lief!

Ondertussen heeft de moderator op mijn verzoek de topic wat gewijzigd zodat duidelijk is dat het een grapje was. Maar... hij heeft dat gedaan door mijn tekst aan te passen... Dus weer een verzoek richting moderator om te vragen of hij zijn eigen tekst bij zijn eigen sluitmelding kan zetten. Ik wil geen tekst in mijn tekst die niet mijn tekst is

Ik stond er echt van te kijken inderdaad. We zijn allen volwassen mensen. Ik vind de sfeer op dit forum juist erg prettig. En plagen hoort erbij. Net als off topic gaan, als je elkaar een beetje leert kennen dan gebeurt dat nu eenmaal, het is inderdaad inherent aan het voeren van een forum.

@Batdah: denk aan je bloeddruk


En ik herinner me iets (weer eens). Heel lang geleden (lijkt geheel off topic weer maar...) kwam ik bij mijn ouders, ik had iets op de radio gehoord dat me verbijsterd had. Vol vuur vertelde ik het aan mijn moeder, die het ook niet begreep maar niet echt erop te zeggen had.

Op een gegeven moment riep mijn (hardhorende) vader vanachter zijn krant "En nu houd je je mond!"
Huh? Mijn moeder en ik keken elkaar aan, had hij het tegen mij?
Ik moest er even om lachen, wat was dit nu?

"Eh... ik ben mamma aan het vertellen..."
"Niks mee te maken: je houdt je mond!" riep hij uit.

Vol ongeloof deed ik mijn mond weer open maar mijn moeder mime-de dat ik maar even moest zwijgen
Ik heb terug gemime-d dat ik dit onrechtvaardig vond.
Mijn moeder mime-de dat het beter was te stoppen...
Ik stoomde van binnen, als ik ergens niet tegen kan is het onrechtvaardigheid. Pffffffff...

Mijn vader was hardhorend en had het niet helemaal meegekregen, alleen dat ik ergens over stond te praten en in vuur en vlam was. Misschien is de reactie van de moderator (en weer on topic mensen, vertrouw op mijn kapiteinsinzicht heh heh) ook weer zoiets???

maandag 29 augustus 2011 - 12:23
Pieke

Pieke

Hahaha, ook ik lig snikkend (van het lachend) voor de monitor inmiddels. Dat Birdwatcher nog wel buikpijn kreeg van het lachen, geweldig.

De topic is ook zo onschuldig 'wat is dit voor plantje met leuke bloemen' en dat hij dan op slot gaat whahaha!

@Itseflits: bedankt! Ik vind schrijven wel leuk maar deed het een hele poos niet. Ik had er zo weinig tijd voor. Maar het begint weer te stromen!

@Batdah: heb je de code van je zorgvuldig bijeen gesprokkelde smileys vastgelegd? Dan kun je hem nog een keer gebruiken.

***************
UPDATEJENS
De moderator heeft zijn eigen tekst uit mijn tekst gehaald en bij zijn tekst gedaan, waar hij hoort.
***************

maandag 29 augustus 2011 - 14:25
Rita1960

Rita1960

Pieke,

ik maak mij toch echt wel zorgen over Batdah....

en dan meer over het gebruik van de"NON-smileys"

HIJ HEEFT ZE NIET ALLEMAAL GEBRUIKT!!

hikkende groetjes,

Rita

@ Batdah, volgens mij ben je weer helemaal GEZOND
maandag 29 augustus 2011 - 18:53
Pieke

Pieke

God Rita, dat kon hij natuurlijk niet. Alle stomende, rode en potentieel psychisch leed toe kunnen brengende smileys samenvoegen tot een vernietigende bal. Dat heeft hij met zijn zachtmoedige aard geheel niet in zich.

maandag 29 augustus 2011 - 19:13
Gehenna

Gehenna

ik kan ni volgen zulleu ...
manmanman!
Waar is mijn fietske?
maandag 29 augustus 2011 - 19:39
LauraK

LauraK

Hahaha, en dan zegt Batdah in een ander topic (over een rood duizendblad van Pieke)
tegen mij dat rode, oranje en gele bloemen in de tuin heel erg de aandacht trekken...
Nou Batdah, je hebt helemaal gelijk hoor, die kleuren vallen heel erg op!

Groeten van Laura.
maandag 29 augustus 2011 - 22:20
Pieke

Pieke

Ha ja, er valt niet veel off topic te gaan, er is niet echt een vastomlijnde topic. Maar uiteindelijk is hij dus wel over op slot gaan, censuur en dergelijke.

Ik ben dus tegen censuur Ik denk wel dat het vaak wijs is om iets wel of niet te laten melden. Soms breng je mensen op ideeën door iets publiek te maken. Maar tegenwoordig is 'alles is nieuws' toch wel de norm geworden jammer genoeg.

Maar laat ik nou niet beginnen over de moderne media...
donderdag 1 september 2011 - 12:49
Pieke

Pieke

Ik ben gelukkig nog nooit ergens af gegooid maar ja, ik zit bijna nergens op.
Ik denk dat off topic alleen gebeurt als het antwoord al zo'n beetje binnen is of als niemand een antwoord geeft. Maar ik denk niet dat dit hier erg veel gebeurt, toch? We sturen toch best goed bij...
donderdag 1 september 2011 - 19:06
Mandy

Mandy

Jawel Pieke, het TUINFORUM is best een GOEIE CLUB.... houwe so




donderdag 1 september 2011 - 20:42

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon