menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wederom dikke tegenslag

Ga naar meest recente reactie

porphyrion711

Porphyrion711

vandaag een rustige gezellige dag gehad op de kinderboerderij ...

Tot mijn vorige huisgenoot op kwam dagen (is pleegdochter van de boer)
Ze vroeg aan me of ik naar de bevolking was geweest( dit in verband met haar Dop omdat ik daar opgeschreven sta , krijgt zij minder)
Waarop ik antwoord , ja ben maandag naar de bevolking geweest , En vroeg ze...

Ja nog 3 weken geduld , want zoals jullie allemaal weten , heb ik een brand gehad , en moest nu lukken dat mij papier met PIN en PUK ook is heengegaan in die brand.
Dus dat wordt besteld , 3 weken wachten ...

Zij gelooft dit niet en begon te spotten met me , waarop ik mijn geduld verloor , en zei : "Als ge mij niet gelooft , ga naar de bevolking en vraag het hun , en laat mij voor de rest mijn Job doen , Ik laat je weten wanneer het in orde is "

Waarop zij antwoorde , Als gij ( ik dus) zo verdoet ga ik al uw planten naar de ******* helpen ....

Ik heb dit genegeerd en ben naar de moestuin gegaan waar ik aan het helpen was.

ik zie Ze naar achter gaan ,waar ik mijn planten zaai , stek en verkoop , binnen in het lokaal stonden mijn laatste cactussen ONG een 25 Stuks , dat was hetgeen dat overschoot van een mooie beginnende verzameling van 300 planten ong , in dit huis zijn tevens de kleedkamers , dus geen slechte gedachten....

1U later krijg ik telefoon dat iemand planten wilt dus ik ga die gauw opzijzetten , Ik denk ik ga toch eens binnenkijken , je weet nooit...

En wat tref ik aan binnen mijn Cactussen zijn verspreid over heel de vloer , sommigen , platgetrapt andere hebben geen wortel meer , anderen zijn met pot en al door heel de kamer gevlogen ....

uiteraard velies ik mijn kalmte en geduld , en wordt razend!
Ik ga naar de desbetreffende vrouw en zeg tegen haar , dat het laag is van op zo'n manier mijn Planten naar de hel te helpen , heb nog enkele andere niet zo nette dingen gezegd....Ik ben naar buiten gelopen heb Bovenvermelde dingen tegen de verschillende medewerkers gezegd , en ik kreeg telkens als antwoord dat Zij zoiets nooit zou doen ....

Haar antwoord tegen mij , en de daad 1u nadien is voor mij genoeg bewijs!

in ieder geval , ben ik wederom teleurgesteld dat mijn laatste cactussen nu definitief naar de plantenhemel zijn ...

Dit moest even van het hart af , als ik het maar ergens kan neerschrijven ....



Gegroet
Jens
woensdag 8 juni 2011 - 01:19
Gehenna

Gehenna

Wat een bitch!
woensdag 8 juni 2011 - 11:01
marero

Marero

wat een t***
woensdag 8 juni 2011 - 12:17
porphyrion711

Porphyrion711

Ik heb er foto's van genomen gehad , maar de medewerkers van de KB geloven niet dat ze zulke streken uithaalt ....nuja , Opnieuw beginnen zeker ..

Naar de police gaan voor klacht neer te leggen helpt niet , wordt toch maar geseponeerd
woensdag 8 juni 2011 - 16:59
Gehenna

Gehenna

Zou dat deugd doen zo een stuk cactus in u broek?
Tja, ze is er gaan opzitten
woensdag 8 juni 2011 - 21:11
porphyrion711

Porphyrion711

En dan de kans lopen dat ek op de KB nimeer binnen mag , nee ik moet mijn persoonlijke wrok tegenover dat "mens" opzijzetten , en gewoon verdergaan , Als ik haar ga ambeteren , loop ek mss nog de kans dat ze heel mijn plantenverkoop gaat ruineren , En dat is niet goed voor de portemonee ...

En daarbij nog es het feit dat ze de boer zijn pleegdochter is , en alleen maar het beste van Haar hoort , en gelooft

woensdag 8 juni 2011 - 21:17
Rita1960

Rita1960

da's klo** Jens,

maar je hebt al meer doorstaan dan dit.. ( en dit was een speldeprik)
laat je door haar niet meer uit de tent lokken en vertraag datgene wat zij graag wil.. je bent dus nog lang niet uitgeschreven daar.. kan zij naar haar dop fluiten...



woensdag 8 juni 2011 - 21:26
Gehenna

Gehenna

Tenzij ZIJ hem ambtshalve laat schrappen natuurlijk. Maar ze hoeft niet te weten dat ze dat kan
woensdag 8 juni 2011 - 22:14
Mandy

Mandy

Verdraaid vervelend.........
woensdag 8 juni 2011 - 22:22
porphyrion711

Porphyrion711

@ rita , jij kent me precies al hé



Wat dacht je nu dat ik zomaaaaar mijn laatste cactusjes ging laten vernielen? nee hoor , Met alle chinezen maar niet met den dezen , alllé in zover dat ek chinees ben hé

donderdag 9 juni 2011 - 00:59

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon