menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ik ben weer thuis

Ga naar meest recente reactie

rialle

Rialle

In mei 2010 heb ik een knobbel ontdekt in mijn nek. Meteen helemaal van slag natuurlijk en de dag erna naar de huisarts. Die stuurde mij door naar het ziekenhuis en dan kom je in de molen. Maar wel eentje die heel langzaam draait!
Maar goed.....echo's gehad......punctie gehad.......maar ze konden niet zeggen of het goed- of kwaadaardig was. Wel werd me gezegd (en had ik op internet al zelf opgezocht) dat de kans dat het goedaardig zou zijn groter was.
Toen kwam ik 7 september op de wachtlijst voor een operatie om de rechter helft van mijn schildklier (waar de groeiende knobbel zit) te verwijderen. Ik zou binnen 6 weken geholpen worden. En dan zit je te wachten met zenuwen in je lijf, en week na week gaat voorbij, en je hoort maar niets!
De week voor Kerstmis heb ik ze zelf gebeld en behoorlijk wat stampei gemaakt aan de telefoon en dat heeft geholpen. Ineens kwamen ze met een datum: 13 januari en ik zou een weekje daar moeten blijven.
Dus afgelopen woensdagavond ben ik opgenomen in het Academisch Ziekenhuis Maastricht en donderdag om 8.oou geopereerd. En nu......zit ik alweer thuis want ze hebben me gisteren al ontslagen! Is toch niet meer normaal!! Nu zit ik hier met een vers litteken van zo'n 12 cm dwars over mijn keel, kan mijn hoofd niet bewegen, kan niets! Ik heb mijn haren al vanaf woensdag niet kunnen wassen en mijn lijf niet kunnen douchen, alleen met een washandje gewassen. In het ziekenhuis hadden ze niet eens tijd om mij te wassen behalve mijn gezicht.
Vandaag gaat mijn oudste dochter mij helpen met haren wassen boven de douchebak. Mijn hoofd kan ik niet draaien en ook niet omhoog of omlaag door de hechtingen. De wond mag ABSOLUUT niet nat worden dus dat gaat me nog wat worden!
25 Januari gaan de hechtingen eruit én krijg ik de uitslag. Nog even geduld dus....

Sorry hoor, maar ik moest mijn gal even spuien! Ik ben normaal gesproken een positief ingesteld mens en laat mij niet gauw hangen maar ik voel me nu zo hulpeloos!

Groetjes Rialle
zondag 16 januari 2011 - 10:24
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Nou ik kan me goed voorstellen dat je het even kwijt wilt! Hoe positief je ook bent, dit is echt akelig. Het blijft ook nog meer dan een week spannend dus ik wens je voor de komende week heel veel sterkte. Houd je goed Rialle!!
zondag 16 januari 2011 - 10:31
annis

Annis

Rialle dit is inderdaad akelig als ik dit zo lees. Dat ze iemand zolang laten wachten met iets waar ze niet 100% van weten wat het kan zijn. Als je niet geinformeerd had was je nu misschien nog aan het wachten op een oproep.
Ik wens je ook heel veel sterkte toe.

Groetjes Annis
zondag 16 januari 2011 - 11:16
LauraK

LauraK

Oei Riallle, wat een schrik als je hiermee geconfronteerd wordt! Je wil zoiets dan zo snel
mogelijk uit je lijf weg hebben, en er zekerheid over hebben, maar dat is dus niet
mogelijk, en dat is vreselijk! En je dan ook nog eens te vroeg naar huis sturen, zonder
dat je zelf al iets kan... En ook nog eens tot de 25e wachten tot je weet wat het precies
was -uit ervaring weet ik dat ze dat vaak al binnen een dag weten -en jij maar in
onwetendheid verkeren, en je ongerust maken. Echt schandalig hoe er met patiënten omgesprongen wordt.

Ik hoop dat je snel herstelt, en dat je een goede uitslag zal krijgen. Sterkte gewenst
in de tussentijd, met het wachten...

Groeten van Laura.

P.S. Er bestaan ook droogshampoos, die je zonder water kan gebruiken. Google er
maar eens op, en je zal zien dat zelfs de grote drogisterij-ketens ze van eigen merk
hebben.
zondag 16 januari 2011 - 11:37
lentemode

Lentemode

Slik, Rialle, er wordt nogal eens slordig met 'gezondheidszorg' omgesprongen, niet ?
Eens je in die mallemolen stapt, ik verbeter: MOET meedraaien, ben je echt overgeleverd aan spreekuren, weekendoplossingen, zo snel mogelijk naar huis en ...thuis maar behelpen en daarbij nog dat gebedel om info...
Waarschijnlijk draag je ook al heel je leven bij aan RSZ...

Mooi dat je dochter komt wassen, dat zal met alle omzichtigheid moeten gebeuren...
Spoedig herstel en snel gebaat met een goede uitslag,
daar duimen we voor,

Mia
zondag 16 januari 2011 - 12:04
anderleven

Anderleven

Hallo rialle,

Wat naar dat je nog moet wachten op de uitslag, is een spanning zoiets.
Ik heb ook wel eens zo'n knobbel in mijn keel gehad, maar toen konden ze
direct na de operatie zeggen wat het was.
Mijn ervaring is wel dat je van al die injecties en verdoving die je krijgt
helemaal van slag kan zijn.
Doe rustig aan en veel sterkte gewenst
zondag 16 januari 2011 - 13:39
rialle

Rialle

Nou ik ben intussen gewassen en gestreken ha ha! Maar ik voel me weer veel beter en een beetje meer mens. Het is goed gelukt en de wond is mooi droog gebleven. Dus ik heb geen droogshampoo meer nodig. Maar bedankt Laura voor de tip. Ik kende droogshampoo niet maar als het vanmorgen niet gelukt was met haren wassen dan was dit beslist een goede oplossing geweest!
Meen je dat nou Laura dat ze de uitslag vaak al na één dag hebben? Waarom laten ze mij dan zo lang wachten.....ik wacht GVD al 8 maanden!! Ik ga toch eens bellen deze week of ze al iets weten.

Waar ik ook bang voor ben is dat ze mijn stemband beschadigd hebben. De schildklier zit nl helemaal tegen de stembandzenuw aan en het komt wel voor dat mensen na zo'n operatie hees worden wat dan niet meer over gaat. Aangezien zingen een van mijn grote hobby's is kunnen jullie begrijpen dat ik daar bang voor ben! Op het moment klink ik als Amanda Lear.....hopelijk zal zich dat nog herstellen!!

Het is niet te geloven hoe het veranderd is in de gezondheidszorg. Ik heb 16 jaar geleden 3 weken in hetzelfde ziekenhuis gelegen en toen werd ik heel goed verzorgd, niets te klagen....zelfs het eten was goed. Maar nu is het echt een trieste zaak. Tegenover mij lag een vrouw die woensdag een borstamputatie had gehad, ze had de drains en alles er nog aan en werd ook zaterdag naar huis gestuurd. Het arme mens was helemaal in paniek!!
Oh jongens waar moet dat heen? Wat is er overgebleven van onze verzorgingsstaat Nederland? En met een rechts kabinet zal het er niet beter op worden!!

En idd Anderleven....ik ben best wel van slag van de narcose en zo. Normaal gesproken typ ik vrij snel (nou ja....met drie vingers ) en nu ben ik aan het zoeken naar de letters en een bericht schrijven duurt een eeuwigheid! Maar ja....dat zal na verloop van tijd wel beter worden denk ik, en ik hoop een beetje snel!

Groetjes Rialle
zondag 16 januari 2011 - 16:08
Mandy

Mandy

Dag Rialle, Fijn dat je thuis bent en dat daar dan GOED voor je wordt gezorgd.

Het duurt een paar dagen voordat je weer bijgekomen bent van de narcose en dan zul je snel weer wat positiever worden en weer meer controle hebben.

Ik hoop voor je dat je snel de uitslag hoort want dat vreet ook aan je natuurlijk....

BETERSCHAP
zondag 16 januari 2011 - 17:26
kerstkind

Kerstkind

Hoi Rialle,
gelukkig de operatie is achter de rug.
Nu nog wachten op de uitslag, het kan niet snel genoeg gaan. Ik wil je graag
geloven. Hopelijk gaat het allemaal goed komen.
Ik wens je in ieder geval heel veel beterschap en sterkte toe.
[afbeelding verwijderd niet-https]
groetjes José
zondag 16 januari 2011 - 17:36
Sarah

Sarah

Hoi Rialle,

Verdorie wat moet dat allemaal weer lang duren zeg en ja zelf stampij maken kan weleens helpen. Ik hoop dat het allemaal goed komt. En wat die narcose betreft kan je inderdaad nog een tijdje last van hebben. Vervelend maar je weet het nu dus laat maar op je afkomen. En als je het niet meer zo ziet zitten gewoon van je af prayen en desnoods ergens tegen aan schoppen. Maar uitkijken voor je pc/laptop die heb je nog hard nodig de komende tijd.
Heel veel beterschap.


groetjes
Sarah
zondag 16 januari 2011 - 21:40
cetinel

Cetinel

oesje zeg! das ook weer allemaal lekker leuk.....
hopelijk knap je snel op en krijg je de uitslag ook snel....
ik weet wat dat wachten op een uitslag is
de gezondheidszorg is ook in belgie niet meer wat het geweest is
miserie gehad met ons moedeer......tjongejonge!
in ieder geval ben je nu thuis,hou je rustig en geef jezelf de tijd om te genezen,het is vreselijk als je normaal heel zelfstandig bent en plots veel dingen niet meer kan........maar dat moet dan ook maar eventjes.
ik wens je veel sterkte en zonneschijn toe!
zondag 16 januari 2011 - 21:54
Matabish

Matabish

Hallo Rialle,

wat ben ik ook blij dat de operatie achter de rug is en ik hoop met jou dat ze je vlug de goede resultaten laten weten!
Je hebt wel een dipje gehad maar je bent al bij al toch wel héél moedig geweest!
Dit zijn zo van die zwarte periodes in je leven die je liefst zo snel mogelijk achter je laat hé.
Maar het is nog maar half januari en dus kan je lekker nog anderhalve maand rustig aan doen zodat je tegen maart weer helemaal ok bent om opnieuw aan te sterken door van je tuin te genieten!
Zielig dat de gezondheidszorg zo commercieel geworden is!
Hier in België is het niet beter hoor... de ziekenhuizen zijn fabrieken geworden waar nog enkel aan de lopende band gewerkt wordt zonder enig begrip of respect voor de zieken!
Hier word je ook véél te vlug naar huis gestuurd na een operatie of bevalling, allé hop, naar huis want we hebben je bed nodig voor de volgende!!!.
Het is gewoonweg schandalig!

Maar ik ben blij dat jij alweer een beetje beter bent en de resultaten zullen vast wel meevallen.

Meelevende groetjes en
[afbeelding verwijderd niet-https]

Liefs, Matabish.
maandag 17 januari 2011 - 00:49
svoffel

Svoffel

Dag Rialle,

Heel veel sterkte, de operatie is achter de rug, je lichaam kan zich herstellen.
Narcose doet inderdaad dingen met je lichaam en dat duurt eventjes voor het eruit is.
Spijtig dat "zieken" zo gevoelloos behandeld worden, heb het ook meegemaakt. Je valt in een soort van zwart gat.
Is er geen mogelijkheid om thuis verzorging te vragen?

Ik moest steeds maar wenen, waarom, geen idee, kreeg van die huilbuien en niemand wist wat ermee te doen. Ikzelf wist het nog minder en voelde me heel boos hierover. Is allemaal vanzelf weg gebleven na een tijdje.
Dus schrijf jij maar alles hier neer wat je dwars zit, geen betere manier om ervan af te geraken.

Veel sterkte voor je genezing want het zal nog wel even duren voor je terug echt fit bent....

groetjes
maandag 17 januari 2011 - 09:57
Pistachio

Pistachio

Hoi Rialle,

Oeioei, wat een toestanden ... en die onzekerheid, afschuwelijk gewoon! Ik wens je heel veel sterkte toe en een spoedig herstel en natuurlijk een positieve uitslag. Ik denk aan jou!
maandag 17 januari 2011 - 10:41
rialle

Rialle

Bedankt jullie lieverds voor het medeleven....het doet heel goed!

En Cetinel....die zon is aangekomen hoor, het is hier heerlijk weer, 13 graden, lekker zonnetje......bedankt hoor! Ik hoop niet dat het bij jou nu regent!
Ik heb even een rondje door ons dorp gemaakt en wat kleine lichte boodschapjes gehaald. Ik moest er even uit met dit weer. Het was markt en ik heb mezelf een lekker stukje oude brokkelkaas gehaald bij de kaasboer, mmmmm!

Svoffel, je bedoelt thuiszorg? Als ik me daarvoor zou aanmelden zou ik toch weeeeeken moeten wachten, en als ik dan aan de beurt zou zijn, is het dus eigenlijk niet meer nodig. Met de thuiszorg is het hier in Nederland al net zo triest gesteld als met de rest vd gezondheidszorg.
Maar ik heb hulp van mijn 3 kids, die zijn 18, 16 en 10 jaar. Ze zijn wel naar school overdag maar dat is niet erg. Dat is wel lekker rustig ha ha! Ook heb ik een toffe buurman die de zware boodschappen voor ons haalt met de auto, want autorijden kan ik natuurlijk ook niet. Ik kan alleen maar vooruit kijken hi hi! Of eigenlijk alleen naar beneden want ze hebben mijn halsvel geplooid en met pleisters vastgezet zodat er geen rek in de hechtingen kan komen.

Al met al zal het wel lukken hoor. Het zou erger geweest zijn als ik nog kleine kinderen had. Dan had ik echt wel hulp nodig gehad.

Ik ga nu snel stoppen want de jongste komt net op haar fiets uit school voor een boterhammetje......tot later.

Groetjes Rialle
maandag 17 januari 2011 - 12:11
svoffel

Svoffel

Rialle,

Toch wel heel erg dat mensen die het echt nodig hebben zou in de kou blijven staan.

Ben blij voor jou dat de buurman ook mee helpt, kinderen waar je op kunt rekenen en de zon die schijnt, speciaal voor jou !

Have a nice day Rialle, je verdient het

groetjes
maandag 17 januari 2011 - 12:34
Victor44

Victor44

Rialle,
Ook van ons
[afbeelding verwijderd niet-https]

Victor en Mia
maandag 17 januari 2011 - 19:14
rialle

Rialle

Bedankt Victor en Mia!

En ja Svoffel, er zijn idd schrijnende gevallen waar écht hulp nodig is en het er niet is door de lange wachtlijsten. Ik heb een tijd in een bejaardenhuis gewerkt, maar wat je daar allemaal hoort.......breek me de bek niet open!!!

Met mij gaat het alweer een stukje beter. Mijn keelpijn begint te minderen waardoor ik weer redelijk kan slikken en dus wat beter kan eten en drinken. Ik zal wel wat gewicht kwijt zijn denk ik, maar ach.....dat is een mooie bijkomstigheid ha ha!!

Groetjes Rialle
dinsdag 18 januari 2011 - 22:19
Matabish

Matabish

Héérlijk te horen dat het al een beetje begint te beteren Rialle!
Eénmaal het genezingsproces in de gang komt kan het heel vlug gaan.
Als de lente begint ben je er weer klaar voor![afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 19 januari 2011 - 00:18
Peppody

Peppody

Hé Rialle,
ik lees het topic nu pas. Fijn dat de operatie al weer achter de rug is en je weer aan de beterende hand bent!! Schandalig dat ze je in het ziekenhuis al zo vroeg hebben ontslagen, maar zo moet het tegenwoordig gaan geloof ik; allemaal zo goedkoop mogelijk behandelen.

Nog even en dan begint het voorjaar weer en kun je weer lekker naar buiten en dan RUSTIG aan de slag met de plantjes en de kas in het mooie weer!
woensdag 19 januari 2011 - 18:00
rialle

Rialle

Nog even? Ik ga zo meteen de tuin al in, want ik heb nog heel veel tulpenbollen liggen die wil ik de grond in krijgen Wordt hóóg tijd! Althans.....ik ga het proberen....bankje erbij, schepje en bollenplanter bij de hand. Heel rustig aan en als het niet gaat hou ik op.

Ach, als de hechtingen eruit zijn zal het wel beter gaan. Die bewegingsvrijheid mis ik wel heel erg. Maar ja, nog 5 dagen!
En de week erna roept mijn baas alweer waar ik blijf, ik kan het me al voorstellen.....

Groetjes Rialle
donderdag 20 januari 2011 - 11:24
rialle

Rialle

Ja nog steeds heser dan voorheen. En zingen gaat ook (nog) niet. Ik hoop maar dat het bijtrekt want ik heb mijn hele leven met veel plezier gezongen in een cabaretgroep, koor en een band. De laatste jaren wat minder, maar ik moet er niet aan denken dat ik dat niet meer kan voor de rest van mijn leven!! Ik probeer af en toe voorzichtig, om dan heel snel weer op te houden want het klink verschrikkelijk!!

Groetjes Rialle

donderdag 20 januari 2011 - 14:06
Matabish

Matabish

Zeker niets forceren, laat je stembanden de tijd om te herstellen.
Je bent hees maar je kan praten dus zijn je stembanden nog ok!
Geduld en weldra zing je weer als een [afbeelding verwijderd niet-https] !!!
Ondertussen geniet je maar van je sexy stem... [afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 20 januari 2011 - 14:24
rialle

Rialle

Ik hoop het maar Matabish, ik hoop het maar.......want anders wordt een van mijn grootste nachtmerrie's waarheid! Maar ik moet het tijd geven en geduld hebben!

Ik vind een hese stem ook sexy hi hi, alleen jammer dat alleen mijn kinderen het horen! Of eigenlijk is dat ook maar beter zo!

Groetjes Rialle
vrijdag 21 januari 2011 - 09:19
rialle

Rialle

vrijdag ziekenhuis gebeld maar er was nog niets bekend zeiden ze. Ik geloof er geen moer van! Nou ja.....overmorgen is het zover. Ik ben niet alleen blij dat ik de uitslag krijg maar ook dat die stomme hechtingen eruit gaan!! Ik heb pijn in mijn rug en nek omdat ik constant in een gekromde houding moet zitten. Bwah....ik heb er genoeg van! nog even volhouden.

Groetjes Rialle
zondag 23 januari 2011 - 19:11
Mandy

Mandy

Nog even volhouden. Rialle.

We zullen allemaal aan je denken, de 25 e.... denk daar maar aan.....

Je hebt het al zo lang volgehouden....... Kom op.... nog eventjes......
zondag 23 januari 2011 - 19:14
rialle

Rialle

Nou de uitslag is binnen en alles is goed!! joepieeeeeee!!! Pffffff, een pak van mijn hart!

Mijn stem zal misschien nog bijtrekken, en zo niet word ik over 7 weken als ik op controle moet , doorgestuurd naar de KNO-arts. Maar áls er iets beschadigd is dan kan dat NIET meer hersteld worden. Er is mij van te voren op dat risico gewezen maar daar denk je dan niet zo ver over na hè. Je denkt dan alleen maar: die knobbel MOET eruit!
Ach ja....daar leer ik dan ook wel weer mee leven . Alles beter dan kanker nietwaar???

Lieve groetjes voor jullie allemaal.

Rialle
dinsdag 25 januari 2011 - 16:33
kerstkind

Kerstkind

Nou Rialle,
da's geweldig, zo'n goeie uitslag....een pak van je
dat is een feestje waard.........
Laat je stem maar rusten, dit gaat ook goed komen, ik voel het.
groetjes José
dinsdag 25 januari 2011 - 16:51
cetinel

Cetinel

das nu het soort uitslag dat je wilt horen!
dinsdag 25 januari 2011 - 17:00
Matabish

Matabish

[afbeelding verwijderd niet-https] Dà's nu REUZE leuk nieuws!!!
Wat fijn voor jou Rialle en wat maakt ons dat ook allemaal blij!
Mijn dag is ook weer goed! [afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 25 januari 2011 - 17:19
Sarah

Sarah

GEWELDIG RIALLE,
Nu kun je weer echt gaan genieten.


Groetjes Sarah
dinsdag 25 januari 2011 - 17:26
lentemode

Lentemode

[afbeelding verwijderd niet-https]

Koop jezelf een groot pak tulpen, Rialle !

En geniet ervan...
Van 't gezonde leven, bedoel ik !

Groetjes,
Mia
dinsdag 25 januari 2011 - 17:27
Mandy

Mandy

Wat een GEWELDIG nieuws Rialle........Nu word je heel snel helemaal beter.... en kun je straks van de nieuwe lente gaan genieten.........

GEFELICITEERD
dinsdag 25 januari 2011 - 17:36
annis

Annis

Rialle wat is dit een goed nieuws. Proficiat met deze goede uitslag. Je stem zal ook wel weer in orde komen nu je niet meer zo gespannen bent.

Groetjes Annis
dinsdag 25 januari 2011 - 17:52
LauraK

LauraK

Wat een heerlijk nieuws, Rialle, gefeliciteerd! Het zal zeker een hele opluchting zijn.
Forceer niets met je stem: het is toch een wond (ook inwendig) die moet genezen,
en dat heeft nu eenmaal tijd nodig. Het komt vast en zeker ook helemaal goed!

Groeten van Laura.
dinsdag 25 januari 2011 - 18:04
Peppody

Peppody

supergoed nieuws!! Gefeliciteerd!
dinsdag 25 januari 2011 - 18:52
rialle

Rialle

Dat is een goed idee Mia, ik koop mezelf een bos tulpen! Ga ik meteen morgen doen.

Ook heb ik voor volgende week vrijdagavond een tafeltje gereserveerd in ons favoriete restaurantje in Maastricht om het te vieren. Ik was liever vanavond gegaan maar het is daar erg druk en zonder reserveren vind je er geen plaats. Dus deze hele week zitten ze al vol en toen heb ik maar voor volgende week vrijdag gekozen. Mmmmmm......even lekker verwennen. Ik verwen mezelf niet zo vaak, meestal alleen de kinderen ha ha, maar deze keer heb ik het echt verdient vind ik!

Dank jullie allemaal voor de felicitaties! Het is heel fijn te weten dat er zo wordt meegeleefd, en ik waardeer dat zéééér!!

Groetjes Rialle

dinsdag 25 januari 2011 - 19:02
Mandy

Mandy

En Rialle....... Lekker gegeten?????

Voel je je al weer wat beter?????

Groetjes
vrijdag 4 februari 2011 - 22:09
marero

Marero

hoi rialle, kom hier nu pas lezen, wat een miserie meid maar ben blij voor je dat het goedaardig was, nu nog de tijd nemen om te genezen en je kan binnenkort weer genieten van je tuin [afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 7 februari 2011 - 01:13
rialle

Rialle

Ja Mandy, we zijn uiteindelijk gisteren pas gaan eten en het was heerlijk! Het is een restaurant in Maastricht dat de Belgische keuken serveert, nou echt lekker hoor!! Ik had oa een salade met warme geitenkaas, mmmmmm, die Belgen kunnen er wat van!

Ik ben alweer vol aan het werk dus gaat het op zich wel goed. Alleen mijn stem doet het nog altijd niet zoals het hoort, en mijn geheugen laat mij vaker in de steek. Soms lijkt het wel of ik Alzheimer light heb....ik weet af en toe niet meer wat ik aan wie vertel en vertel het dan 2x aan dezelfde persoon......stom hè....het zal wel het gevolg zijn van de narcose.....hoop toch dat dat nog over gaat!!

Groetjes Rialle
maandag 7 februari 2011 - 08:54
Pistachio

Pistachio

Geweldig nieuws die positieve uitslag Rialle! Ik ben heel blij voor jou. Ik duim dat het met je stem weer helemaal goed komt en die Alzheimer zal ook wel beter worden ... daar krijgen we allemaal wel een beetje last van met ouder worden toch? Het fijne is dat je gewoon weer aan de slag kan en dat je alweer kan genieten van een lekker etentje!
maandag 7 februari 2011 - 13:52
hildavw

Hildavw

Rialle,
Ik lees nu ook maar pas wat je allemaal hebt meegemaakt.
Hopelijk komt nu alles stilaan terug in orde.

En dan zijn er mensen die vinden dat wij Belgen in een apenland wonen...
Gelukkig gaat het hier wat rapper, zeker ook wat de thuiszorg betreft.
Als je na een operatie weer thuiskomt en je hebt hulp nodig, kan die meestal de volgende dag al komen, om je te wassen, een spuitje te zetten, enz.

Wij wonen in de buurt van het UZA (universitair ziekenhuis Antwerpen) en het is opvallend hoeveel Nederlandse nummerplaten je hier ziet.
Dat zal ook wel zijn redenen hebben zeker.

Ik wens je nog een spoedig volledig herstel.

groetjes

Hilda
maandag 7 februari 2011 - 19:44
miriam

Miriam

he rialle ik lees het nu ook pas.
oef en toch beterschap
maandag 7 februari 2011 - 21:47
miriam

Miriam

he ernestine ik jou ook
ik was je aant zoeken tussen deze hoop.

wou je nog bedanken en je het mijn kaartje toch ook gekregen?,
dinsdag 8 februari 2011 - 01:21
rialle

Rialle

Ja Hilda, het had niet veel gescheeld of ik was naar het ziekenhuis in Tongeren gegaan. Het is idd ook hier aan de grens zo dat er heel veel Nederlanders naar Belgische ziekenhuizen gaan. Je wordt er tenminste nog als mens behandeld en niet als een nummer zoals in Nederland (zeggen ze).

Dank jullie allemaal voor de goede wensen!

Groetjes Rialle
dinsdag 8 februari 2011 - 08:40

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon