menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

ONZE SAMENWERKING

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste forummers/sters,

Daar ik voorlopig niet naar buiten mag en NIET stil kan zitten kunnen Ger en ik eindelijk dingen voor het forum doen, die wij al lang wilden doen.
Ger maakte de foto's en ik maakte een SlideShow, zo werken wij altijd samen.

SlideShow Libelle in onze tuin, wij wensen jullie veel genoegen.

http://img9.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img9/5439/12612198203am.smil

Groetjes, Ger en Jeannette
zaterdag 19 december 2009 - 12:28
jdcoster

Jdcoster

Puike samenwerking. Er zit veel- en soms een beetje verborgen talent op dit forum
Het doet mij zelfs even, heel even, dromen van een samenwerking in een groter verband.
Ik vind het nog steeds spijtig dat het tijdschriftje van Tuinadvies gestopt is. Zouden we dat met zijn allen soms nieuw leven kunnen inblazen?
Ik mis het wel. Of ben ik de enige?
Er kwam natuurlijk maar weinig reactie op dat feit op het forum ... .
Groetjes
zaterdag 19 december 2009 - 12:45
Jeannette1

Jeannette1

Hai JD,

Het idee van samenwerking hebben wij eigenlijk al een beetje met de reisjes die wij samen beleefd hebben.
Want iemand opende een topic en gezamelijk plaatsten wij de foto's.
Toch is het idee en de vorm van samenwerking, zoals jij het bedoelt géén gek idee.
Misschien is het tevens een verlichting voor Kurt en kan hij er ook weer artikelen uithalen als hij dat zou willen.
Voor mij is het wel jammer, dat ik soms helemaal niet op het forum kan komen vanwege mijn (on) gezondheid.
Mocht het idee op jouw manier uit kunnen werken met medewerking van anderen, zal ik zeker mijn steentje bij willen dragen als het mogelijk is.
Laat iedereen dan maar contact met jou opnemen via een pb-tje als je dat zou willen.
Want zeker in deze tijd en deze wereld, is SAMENWERKING in alle opzichten zeer noodzakelijk!
Sinds Ger in de VUT is, doen wij dagelijks alles samen zoveel als dit mogelijk is.
Voor die tijd deden wij ook erg veel samen, vandaar zeker dat wij ca. 40 jaar met liefde bij elkaar zijn!
Wat het TuinadviesMagazine er voorlopig niet meer is, doet erg veel mensen pijn.
Dit is mij gebleken uit alle emailtjes die ik van vele forummers/sters mocht ontvangen.
Maar JD, voor Kurt en Bianca was het even niet meer te doen op dit moment wilden ze niet erger in de STRESS terecht komen.

Voorheen is er al eens een vraag op dit forum geweest, over een NIEUWE mogelijkheid van een blijvende "ideeën topic", van mij mag deze er heel snel komen.

Ik wens je erg veel suc6 en hulp mocht je iets willen doorzetten en uitwerken, ik sta achter je en wil ook zoveel het mogelijk is mijn steentje bijdragen!

Groetjes, Jeannette
zaterdag 19 december 2009 - 13:08
jdcoster

Jdcoster

Ik vertel graag en ik schrijf niet te veel fouten. Ik maak ook graag eens een fotootje. Met andere woorden, ik kan en wil graag wel eens, zelfs op regelmatige basis, een bijdrage leveren maar mijn vrije tijd is ook nog beperkt want ik kom ook maar in 2011 in de VUT-leeftijd.
zaterdag 19 december 2009 - 13:54
kerstkind

Kerstkind

Mooie slide-show Jeannette en Ger
Dus je hebt imageshack ook weer op gang gekregen?
Heb ook de nieuwe versie moeten downloaden om het voor mekaar
te krijgen.

@jdcoster,
ik ben het met je eens, dat er weinig commentaar is geleverd op het feit
dat er geen nieuw magazine meer komt. Ikzelf vind dit bijzonder spijtig.
Maar ik ben bang dat velen té druk zijn en téveel om handen hebben om
te proberen om dit nieuw leven in te blazen.
Ondanks dat ik het persoonlijk ook best wel druk heb, zou ik toch bereid
willen zijn om op een of andere wijze mij verdienstelijk te maken met
een eventuele nieuwe opzet.
Met foto's (hobby van mij) en gedichtjes.
Wie weet.......laten we samen brainstormen.

groetjes José
zaterdag 19 december 2009 - 14:02
Jeannette1

Jeannette1

@Kijk JD, nu zijn er in zo'n korte tijd (met mij mee) al 3 mensen die samen willen werken.

@José, bedankt dat ook jij een bijdrage zou willen leveren.
Wie weet wat er voor moois uit een goede samenwerking kan komen?

JD en José, beiden groetjes, Jeannette


zaterdag 19 december 2009 - 14:35

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon