menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Band tegen katten

Ga naar meest recente reactie

Tine

Tine

Zo eindelijk weer in de gelegenheid om het forum door te lezen. Ik heb nu ook een vraag. Lange tijd geleden heb ik gehoord dat er een strip bestond met een soort doorns (onregelmatige uitsteeksels) er op , dat je op je schutting kunt vastzetten om te voorkomen dat katten via de schutting de tuin binnenkomen.Deze uitsteeksels beschadigen de kattenpootjes niet maar voelen heel onaangenaam aan. Ik heb overal geprobeerd om deze strip te vinden maar nergens is het te krijgen. Ik wil geen prikkeldraad op de schutting bevestigen want om de katten te verwonden vind ik niet fair.Weet iemand soms waar ik zo'n strip kan kopen?

Tine
maandag 2 maart 2009 - 09:40
Thanja
maandag 2 maart 2009 - 11:11
Tine

Tine

Thanja, ik heb er eerst ook over gedacht om te omheinen. Het gaat om de katten van mijn buren, ze hebben er 16 en ik word helemaal gek ervan. Zelf ben ik dol op katten , heb er zelf geen maar wel een hond. 's Zomers heb ik minder last van de katten omdat de hond dan meestal in de tuin is. Ik hoor en zie ze dan wel in de avond of nacht in mijn tuin klimmen omdat ze dat als doorgang zien om in hun eigen tuin te komen.In de winter eten ze ook het voer(buiten de zaden om) op dat ik voor de vogels strooi. Ik heb nog één vis in mijn vijver van de 20.dat is de reden dat ik dat band wil hebben omdat ze dan van buiten of van binnen uit , geen gebruik meer maken van de schutting. Dat band verwondt ze niet maar voelt zo naar aan als ze erop springen, dat ze het daarna wel nalaten om te doen.De website die je aangeeft kan ik niet openen. Ik zal op een andere manier proberen met dat bedrijf in contact te komen. Mijn dank voor je antwoord.

Tine

maandag 2 maart 2009 - 11:53
printemps

Printemps

hallo

hier op de site hebben ze ook een soort van pinnen te koop
zijn niet scherp dacht ik
enkel om ervoor te zorgen dat je het moeilijker hebben

mvg
an
maandag 2 maart 2009 - 12:47
Thanja

Thanja

Oh, jeetje... 16 katten, dat is ook wel heel erg veel!

Ik hoop dat het lukt met je zoektocht naar een oplossing.

De link doet het inderdaad niet, maar als je bij Google prikka invult, kom je bij de site terecht.
maandag 2 maart 2009 - 14:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon