menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bollenmarkt keukenhof lisse

Ga naar meest recente reactie

schuurmans

Schuurmans

Na een week tobben nemen we de draad weer op. donderdag 16 okt. bouwen we de stand van Groei & Bloei op in het Oranje Nassau paviljoen op Keukenhof. Daar geven we voorlichting over alles wat groeit en bloeit. En we proberen ook ons ledenbestand wat op te peppen. Keukenhof is dit weekend gratis te bezoeken, ook het parkeren is vrij. In het Oranje Nassau paviljoen staan een groot aantal "bollenboeren" die hun waren aanbieden. Er komt uitsluitend eerste klas kwaliteit. Als je iets aparts aan bollen wilt kopen dan moet je het komende weekend zeker een bezoekje brengen aan Keukenhof. Ook worden er rondleidingen gegeven door gidsen, die heel veel kunnen vertellen over het park. Het park is ook, zonder de voorjaarsbloeiers, zeer de moeite waard om te bezoeken. Hiervoor krijg je maar eenmaal per jaar de kans, en dat is tijdens de bollenmarkt.
Mijn vrouw en ik zijn op zondag 19 okt. de gehele dag in de Groei & Bloei stand.

grt
henk
woensdag 15 oktober 2008 - 19:49
Jeannette1

Jeannette1

Hai Henk, Ger en ik zullen zeker op de zondag aanwezig zijn!!!

Leuk om jullie weer eens te ontmoeten!
Wij wensen jullie in ieder geval vast veel suc6 in/op/bij de stand, opdat jullie er maar veel leden bij zullen krijgen!!!

Groetjes, ook voor Thea
Jeannette
donderdag 16 oktober 2008 - 12:09
Tine

Tekst aangepast

Tine

Henk, uit welke regio kom jij? Ik verbaas me erover dat jullie met Groei en Bloei zowel een stand hadden in Apeldoorn en nu eentje in Lisse. Ik dacht dat activiteiten meestal regiogebonden waren. Maak me eens wat wijzer.

Tine.
zondag 19 oktober 2008 - 21:03
schuurmans

Schuurmans

Tine,
Groei & Bloei heeft een landelijk promotieteam en daar maken mijn vrouw Thea en ik deel van uit.
wij doen nogal wat beurzen en andere evenementen specifiek op ledenwerving.
tijdens de openstelling van Keukenhof in het voorjaar zijn wij ook daar ong. 20 dagen aan het werk.
maar dat is dan meer in het teken van voorlichting over het groen in de breedste zin en geven we ook rodleidingen in het park. lekker bezig zijn dan je fit, hoop ik.
zelf ben ik voorzitter van de afd. Oss van Groei & Bloei.
iets wijzer geworden?

grt.
henk
maandag 20 oktober 2008 - 19:12
Jeannette1

Jeannette1

Hai Henk, het was weer PUIK in de Keukenhof!!!

Wij hebben onze zakken kunnen vullen (met bollen uiteraard)
Volgende keer zijn wij zeker weer van de partij, dan nemen wij wel iets meer centjes mee.
Er was wel zoveel moois te koop, maar onze centjes waren bijna op.
Dus... volgende keer beter voor de bollenmensen.
Hopelijk hebben Thea en jij er vele leden bij kunnen boeken!
Nog bedankt voor ALLES!!!

Groetjes, ook voor Thea
Jeannette
maandag 20 oktober 2008 - 19:46
Tine

Tine

Henk, bedankt ik ben zeker een stuk wijzer geworden. Ik ben lid van de regio Enschede en verzorg de bezorging van het Groene boekje. Die bezorgen we nu samen met de leden en houden daardoor een leuk zakcentje over om met de leden leuke dingen te kunnen doen. Binnekort hebben we weer een kennismakingsavond met nieuwe leden en ik hoop ook tussen hen wat vrijwilligers of invallers te krijgen voor de bezorging van deze boekjes.

Tine.
woensdag 22 oktober 2008 - 14:12
schuurmans

Schuurmans

Tine,
Leuk om te lezen dat je actief bent binnen de afd. Enschede en niet uitsluitend bladlezer. Wij hebben een paar goede kennissen in jullie afd. zij komen uit Glanerbrug. We gaan geen namen noemen en dat zal ook niet nodig zijn. zij zijn actief op het gebied van bloemschikken.

grt.
henk
donderdag 23 oktober 2008 - 17:05
Tine

Tine

Dan weet ik wel wie je bedoelt.

Tine
vrijdag 24 oktober 2008 - 21:21

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon