menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hondje

Ga naar meest recente reactie

Lungsey

Tekst aangepast

Lungsey

Lieve tuinvrienden,

Ik wil laten weten dat gistermiddag mijn hondje Mojo is overleden.

[afbeelding verwijderd niet-https]


woensdag 16 juli 2008 - 13:04
corrielat

Corrielat

Wat vreselijk Lungsey,

Zo'n prachtbeest,

was hij op leeftijd of is hij op jonge leeftijd plotseling overleden?


ik wens je heel veel sterkte de komende tijd,
woensdag 16 juli 2008 - 13:17
mjohanna

Mjohanna

wat erg ! ik weet precies hoe rot je je dan voelt , wij hebben inmiddels ook al een paar keer afscheid moeten nemen van hondjes .
14 jaar is best een aardige leeftijd voor een grote hond, maar als de tijd er is vind je het altijd nog te vroeg.
Ik leef mee.
woensdag 16 juli 2008 - 13:28
hannibal

Hannibal

Veek sterkte hoor,

zo'n lief snuitje zal je nooit vegeten hé! Na een tijdje zal het in leven een plaatsje krijgen.

Ik denk ook nog veel aan onze honden die wij als kind hadden.
woensdag 16 juli 2008 - 13:51
lydia2

Lydia2

Wat een lieverd.

Dat zal weer een tijdje duren voor je dat gewend bent. Veel sterkte.

Groetjes

Lydia

woensdag 16 juli 2008 - 14:49
LauraK

LauraK

Hallo Lungsey,

Heel veel sterkte bij het verlies van deze mooie lieverd! Er zal zeker een grote leegte achterblijven
bij jullie thuis, en hopelijk hebben jullie veel fijne en warme herinneringen aan jullie hondje, die het
verdriet een beetje kunnen verzachten.

Groeten van Laura.
woensdag 16 juli 2008 - 19:35
kerstkind

Kerstkind

Heel veel sterkte Lungsey,

Na verloop van tijd zal het verdriet gaan slijten, geloof me.
We hebben dit jammer genoeg al verschillende keren mee moeten maken.

Koester de fijne herinneringen, die zijn goud waard!!!

groetjes José
woensdag 16 juli 2008 - 21:03
Lysianthus

Lysianthus

@ Lungsey,


Veel sterkte bij het verlies van je dierbaar vriendje, afscheid nemen is nooit gemakkelijk en doet vreseliijk pijn, beleef je verdriet maar ten volle dat is de beste weg naar de aanvaarding, daarna kan je met een smile terugdenken aan de goede herinneringen, die zullen vast overwegen.

woensdag 16 juli 2008 - 21:31
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

wat zielig lungsey, zo'n schatje...

ik wens je moed om het verdriet te boven te komen en voel, zoals allen hier, intens met je mee!!
Op een dag zal je het gemis te boven komen en kan je verder gaan met de mooie herinnering aan jullie lieve vriend.

Matabish.


woensdag 16 juli 2008 - 23:36
Esem

Esem

Ik voel met je mee lungey,
Ook wij hebben pas onze poes moeten afgeven,
Ik ken het verdriet,en hopelijk kom je het verlies van je huisdier vlug te boven,al weet ik dan het niet makkelijk is.

Gr Eddy,
donderdag 17 juli 2008 - 00:49
sylvain

Tekst aangepast

Sylvain

Beste Lungsey ik leef met je mee daar ik ook weet wat het is en hondje te moeten laten sterven zijn foto staat noch altijd hier bij mijn pc het is wel 13jaar geleden maar als je het dan leest dan komt de pijn toch weer een beetje nar boven.
we hebben geen dier meer in huis gehaalt daar ik er teveel onder geleden heb.
Ik hoop dat ge er snel en goed door komt en ik wens je veeel sterkte in deze toch moeilijke dagen en de groetjes Lungsey

[afbeelding verwijderd niet-https]

En als dit je kan helpen troosten graag gedaan een roosje voor een fijne baas en voor de goede verzorging
donderdag 17 juli 2008 - 01:00
cetinel

Cetinel

sterkte......moeilijk zoiets.
donderdag 17 juli 2008 - 08:14
ulanka

Ulanka

Van mij ook sterkte gewenst, heb mijn Jack Russel "CHOUF" ook moeten afgeven anderhalve week geleden, we hadden een koppel, en nu zit het vrouwtje stillekes alleen ! Er is een grote leegte gevallen nu en het is stillekes nu hier , hij was de waker van tuin en huis !
Hij is 10 jaar geworden !

groetjes
Ulanka
donderdag 17 juli 2008 - 09:57
annd6

Annd6

Veel sterkte Lungsey,
hopelijk bieden de leuke herinneringen je een beetje troost.

Groetjes
Ann
donderdag 17 juli 2008 - 10:08
Adrienne

Adrienne

Oei Lungsey,

Da's al de derde vriend op t'forum in korte tijd.
Ook jouw wensen we veel sterkte toe.
donderdag 17 juli 2008 - 10:51
dauwtrapper

Dauwtrapper

hallo Lungsey,
ik wens je veel sterkte toe bij het verwerken van zo'n vriend. Ik weet uit eigen ervaring hoe je je voelt, en weet ook dat dit niet 1,2,3 over is. Het slijt met de tijd, maar vergeten zul je hem nooit. Veel sterkte!
groet
Dauwtrapper
donderdag 17 juli 2008 - 22:03
christine2

Christine2

Dag Lungsey

Ook ik wens je veel sterkte met je verlies van je trouwe vriend.
Ook ik heb gisteren het zelfde mee gemaakt geen gemakkelijke
beslissing maar gedenkt in het belang van je hondje het moet
niet afzien en pijn verdragen ze kunnen het niets zeggen, de spraak
missen ze om je iets te zeggen. Nog veel sterkte.

Groetjes Christine
donderdag 17 juli 2008 - 23:16
Sarah

Sarah

Hallo Lunsey en Christine,

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies. Ik weet jammer genoeg ook wat het is om
je allerbeste maatjes te moeten verliezen. Ik heb in 5 maanden tijd er 2 verloren.
Een moeten laten inslapen en een was plotseling, ze waren wel allebei al op leeftijd maar dat maakt
niet uit hoor het is altijd weer heel naar.
Het zal echt een poosje duren voordat het een beetje slijt maar eens komt die tijd wel, maar vergeten doe je ze nooit, gelukkig maar. En laten we eerlijk zijn deze dieren verdienen het ook om nooit vergeten te worden. Laten we hopen dat ze nu in de honden hemel zijn dan hebben ze het in ieder
geval minstens net zo goed als bij ons.

Nou nogmaals heel veel sterkte

groetjes Sarah
vrijdag 18 juli 2008 - 14:41
Jose47

Jose47

Hallo Lunsey
Het zal een tijdje duren vooraleer je dit verdriet te boven bent, maar houdt voor ogen : tranen verdunnen verdriet, sterkte.

Josée
vrijdag 18 juli 2008 - 17:05
annis

Annis

Ik wens je ook veel sterkte met dit verlies.
dinsdag 22 juli 2008 - 22:30
an

An

heel veel sterkte met het verlies van je trouwe maatje ,blijf je herinderingen koesteren
eens zal je met veel plezier er aan terug denken ,al is het nu een zwart gat.
sterkte
dinsdag 22 juli 2008 - 23:05
Merel

Merel

Ook van mij sterkte gewenst, bewaar hem maar diep in je hart daar zit hij warm en veilig.

Liefs Merel
woensdag 23 juli 2008 - 05:57
line13

Line13

ook ik wens jullie allen heel veel sterkte. zelf heb ik mijn hond moeten laten inslapen op 1 maart van dit jaar en ik heb ook veel steun gekregen van onze forumleden. het doet zo goed dat je weet dat er mensen zijn die je verdriet begrijpen. het slijt, maar je vergeet niet. zoveel fantastische herinneringen die altijd maar weer naar boven komen. ondertussen heb ik een nieuwe puppy, een nieuwe schat om graag te zien, maar ik vergeet nooit ofte nimmer mijn allerliefste vriend.
woensdag 23 juli 2008 - 14:45

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon