menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

HOERA P.C. terug

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers/sters,

Zoals jullie gemerkt hebben, ben ik een poos niet op het Forum geweest.
Dit, niet alleen vanwege mijn gezondheid, maar mijn P.C. was helaas gecrashed.

Ik heb NOOIT geweten of ervaren, wat het betekende om af te kicken van iets!
Mijn rookgedrag, was na een stevige longontsteking jaren geleden al veranderd tot NIETS meer roken!
Hier heb ik vanaf de 1e dag nooit last van gehad, ook niet als er iemand bij ons thuis een cigaret opstak.
Maar... lieve mensen, als je compuutje het begeeft is dat wel degelijk andere koek!

Om niet telkens alle akelige boodschappen op het Forum te plaatsen, schrijf ik alles voor eenmaal nog even op.

Om met mijzelf te beginnen, mijn bloed is nog steeds niet in orde en er is uitgekomen, dat ik een ernstige vorm van bloedarmoede heb.
Ook de ontstekingen en vergroeïngen in mijn gewrichten zijn erger geworden, waardoor ik nog iets moeilijker mijn handen kan gebruiken.
Mijn schoondochter EN mijn zus, moeten beiden voor de 2e maal geopereerd worden vanwege uitzaaïngen aan borstkanker, mijn zus morgen al.
Mijn jongste broer moet nog even op zijn beurt wachten voor een nieuwe hartklep, hiervoor is er al een klein cameraatje in zijn borstkas geplaatst.

Dit is tevens de reden, waardoor ik mijn compuutje nog meer mis en niet in de laatste plaats het Geweldige TuinadviesForum met zijn lieve Forummers/sters.

Op dit moment heb ik mijn P.C. gelukkig sinds 1 dag weer terug, maar de schade door de hacker veroorzaakt, is helaas voor mij (geestelijk en lichamelijk) niet zonder gevolgen gebleven!

Dit mede doordat al mijn laatste toegezonden emails plus al mijn emailadressen voorgoed verdwenen zijn!
Diegene die wil, mag mij zijn/haar naam en emailadres wel weer toesturen, hoef ik niet alle profielen te doorzoeken.

De firma "S.C.R.computersvandaag" te Bleiswijk, heeft er alles aan gedaan om mij weer een volledig gevulde (met al mijn gegevens etc.) P.C. te bezorgen, dit voor een zeer voordelige prijs!
Zij hebben alle rottigheid kunnen verwijderen en wat de Grote Monou aangeraden heeft, alles van de harde schijf wat nog goed was en wat er allemaal in mijn P.C. zat eraf gehaald en op een nieuwe harde schijf gezet.
Zelf rust mij nog de taak, om alles weer met Wachtwoorden en Passwoorden te herstarten.

Vanaf deze plaats wil ik Corrielat héél erg bedanken voor alles dat zij voor mij op het Forum geplaatst heeft en mij de reacties doorgebeld heeft!!!

Tevens wil ik Minouke en de Grote Minou plus Adrienne en Jan héél veel dank zeggen voor hun geweldige aanbod wat hun hulp betreft!!!

Ook wil ik ALLE Forummers/sters van harte bedanken voor alle reacties op dit Forum of mijn Website.
Alle emails en kaarten die jullie mij toestuurden, zijn in dankbaarheid ontvangen!
Deze gaven mij toch een steuntje in de rug om door te gaan met alles en te blijven hopen op betere tijden!

Ik kom deze week nog niet op het Forum, omdat ik eerst achter vele emailadressen wil komen en alles voor en van mijzelf op een rijtje moet zetten!

Tenslotte wil ik Kurt nog eens extra feliciteren met al deze GEWELDIGE Forummers/sters, die (zo is wel weer gebleken), direct klaar staan om hun medemensen te helpen en te steunen!
PROFICIAT!!!

Een zeer dankbare Ger en Jeannette
woensdag 13 februari 2008 - 19:39
LauraK

LauraK

Hoera, Jeannette is er weer!!!
Ik hoop dat je je snel weer in staat voelt hier weer te posten.
Ik wens jou en je familieleden veel sterkte in deze moeilijke tijd,
en hoop dat er nu alleen nog maar betere tijden aan mogen breken
voor jullie allemaal!

Groeten van Laura.
woensdag 13 februari 2008 - 19:54
Jeannette1

Jeannette1

Dank je wel Laura, wij hopen zeker dat er nu eens betere tijden aankomen!
Bedankt voor je reactie, maar beloven dat ik er weer elke dag ben, kan ik nog niet.
Maar... allessalregkom zeggen de Zuid-Afrikanen!

Groetjes, Jeannette
woensdag 13 februari 2008 - 20:08
rialle

Rialle

Héééé Jeannette! Fijn dat je er (binnenkort) weer bent!
Tof dat je je computer weer hebt. Nu nog alles op orde brengen hè?

Jullie familie heeft weer van alles te verwerken en ik wens jullie alle sterkte toe.
Vergeet niet toch af en toe te lachen hè, want je weet: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! Al is het moeilijk want met al die ellende zou je het lachen vergaan.

Groetjes Rialle


woensdag 13 februari 2008 - 20:08
lentemode

Lentemode

Hallooooooooooooooooo Jeannette,

Ik wens je heel veel moed !!!
Ben blij dat je die groen mannen hier niet vergeten bent in een moeilijke periode !!!

[afbeelding verwijderd niet-https]

En deze knuffel drukt mijn medeleven uit ...

Alle goeds,
Mia
woensdag 13 februari 2008 - 20:23
Detuinenindemen

Detuinenindemen

EINDELIJK!! Fijn dat je er weer bent!!!!!!! Wat is nu een forum zonder Jeannette!!
woensdag 13 februari 2008 - 20:30
kerstkind

Kerstkind

HOERA

[afbeelding verwijderd niet-https]

welkom terug Jeannette!!!
We hebben je verschrikkelijk gemist.........

Hopenlijk ga je nu een tijd tegemoet van voorspoed en geluk.
Heel veel sterkte met je familie.

groetjes en een dikke knuffel; José
woensdag 13 februari 2008 - 20:51
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Inderdaad """EINDELIJK" ben je er terug...........welcome back!!!!
Ik hoop dat je er niet te fel hebt onder geleden en dat we snel al jouw slechte ervaringen met je compuutje mag vergeten.
woensdag 13 februari 2008 - 20:53
Jeannette1

Jeannette1

Citeer: Beste Jeannette,
Ik voel mij nu toch een beetje "vergeten" hoor....
Ik die jou zo "geprezen "heb, ook hier op dit eigenste forum.
Ik die reeds dikwijls een berichtje naliet op jou webstek....
Maar ja, zoals je zelf zegt...mensen vergeten soms wat iemand zijn mailadres is...
of ja zelfs de naam van ...de firma , die hun een nieuwe computer heeft bezorgd aan een "treffelijk" prijsje....
Het is inderdaad in nood dat men zijn echte vrienden leert kennen, dat valt niet te ontkennen..
Ik hoop, dan ook , dat je nog véél bezoekers mag verwelkomen op jouw eigen forumpje....
Citeer:

Beste Kleinetuinkabouter,

Ik heb NIEMAND vergeten en zal dat ook niet doen!!!
Alleen ben ik ook mijzelf nog niet en was al blij, dat ik een stukje op dit Forum kon plaatsen!
Sorry als je dit niet zo voelt als ik, door die crash ben ik al mijn emailadressen kwijt en kan ook nog niet op mijn website reageren helaas.
Wel heb ik alle goede woorden die je naar mij schreef gelezen of zijn mij door Corrielat voorgelezen, dus weet ik wel dat je mij een heel goed hart toedraagt.
Helaas voor jou en alle andere mensen die in mijn website of per email geschreven hebben, kan ik NIEMAND nog terug schrijven helaas.
Wel ben ik blij, dat ik zo nu en dan weer op dit fijne Forum kan komen en reageren!

Fijne groetjes en bedankt voor ALLES!!!

Jeannette
woensdag 13 februari 2008 - 20:56
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Beste Forummers/sters, mag ik voor één keer allemensen die tot nu toe gereageerd hebben hartelijk bedanken!
Voor deze keer wil ik het gaarne in één reactie doen, omdat het mij ietsje teveel is om iedereen apart te bedanken.
Wel ben ik zelf héél erg blij, dat ik weer op dit geweldige Forum kan komen en ook nog eens kan reageren!
Helaas is dit op mijn website en Forum nog niet mogelijk.
Ook zou ik gaarne iedereen persoonlijk een emailtje willen sturen, maar zoals eerder geschreven, ben ik helaas alle emailadressen kwijt door die crash!

Nogmaals allemaal heel erg bedankt, ik kom wel geregeld even kijken of reageren als ik het aankan!

Voor iedereen lieve groetjes,

Jeannette
woensdag 13 februari 2008 - 21:02
Maartendev1

Maartendev1

Och och, wat een ellende in uw familie. Nog heel erg veel sterkte gewenst in deze zware en moeilijke tijden! Maar na regen komt uiteindelijk zonneschijn. Ook al lijkt het regenen zo lang te duren.

We zijn allemaal blij dat je alweer langzaamaan berichtjes kunt schrijven, en nou hopen dat je niet weer met hackers e.d. te maken krijgt. Misdadigers zijn het gewoon! Ik heb er geen goed woord voor over!

Nog heel veel sterkte!!!

Groetjes Maarten

woensdag 13 februari 2008 - 21:22
Matabish

Matabish

Fijn dat je er weer bijna bij bent Jeannette,

hou je nog maar een beetje rustig.
Dit waren zware emotionele dagen voor jou en het zal wel eventjes duren voor je alles weer op een rijtje hebt.
'k Wens je veel geestelijke kracht om al je beproevingen te boven te komen en hoop, samen met jou, dat alles vlug weer beter wordt voor jou én je familie. En je hoeft me niet apart te bedanken hoor! Ik weet maar al te goed hoeveel jij van ons allen op het tuinforum houdt!

Héél veel liefs,

Matabish.
woensdag 13 februari 2008 - 21:27
corrielat

Corrielat

Fijn Jeannette dat je computer weer terug is,

Mijn computer was ook gecrashed en ging weer veel geld kosten om hem te laten repareren, omdat het een oud beestje was heb ik hem maar niet opnieuw laten maken maar heb ik besloten om een nieuwe te kopen,

Helaas zijn heel veel programmas weg en moet ik alles opnieuw installeren, alleen kan ik dat zelf niet en moet ik steeds de hulp inroepen van anderen,

Omdat ikzelf geen word geinstalleerd kan krijgen gaat dat morgen op mijn werk een collega dat voor me doen, dus straks kan ik weer gedichten gaan schrijven,
gelukkig kan ik wel op het forum,

Nu zit helaas An nog met een kapotte computer, laaat hopen dat het voor haar ook snel hersteld kan worden, dan zijn we weer compleet he.
woensdag 13 februari 2008 - 21:57
Jeannette1

Jeannette1

Hai Corielat, vanaf deze plaats even een persoonlijk dank je wel voor ALLES dat je voor mij gedaan hebt.

Na al die tijd van niets doen, hoop ik dat de vos wel zijn streken maar niet zijn/haar haren verloren heeft, zodat wij elkaar weer flink in de haren kunnen zitten.

Groetjes, Jeannette
woensdag 13 februari 2008 - 22:15
corrielat

Corrielat

Ha Jeannette, zoveel heb ik niet voor je gedaan hoor, maar het was wel graag gedaan,

Maar aub, niet aan mijn haren zitten..
die paar sprietjes die ik nog heb wil ik graag houden, al zijn ze dan nog zo grijs
woensdag 13 februari 2008 - 22:19
Jeannette1

Jeannette1

OKE!!!

Dan hoop ik dat de vos WEL zijn/haar haren verloren heeft maar NIET de streken!!!


Groetjes, Jeannette
woensdag 13 februari 2008 - 22:33
yeline

Yeline

Joepie, je bent er weer bij. Want we voelden ons hier een beetje moederziel alleen.
Ikwens jou en je familie veel sterkte en beterschap toe.En denk eraan achter de wolken schijnt de zon.


grtjs Yeline
woensdag 13 februari 2008 - 22:38
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Jeanette

Welkom terug Jeanette.
Fijn dat je weer van de partij bent.
Ik wens je nog heel veel sterkte,
voor de komende tijd.

Groetjes Marga
woensdag 13 februari 2008 - 23:08
Jeannette1

Jeannette1

Lieve allemaal, bedankt voor jullie reacties, en vergeet niet, dat ik altijd de zon zie, want Ger is het zonnetje in huis!

Tuurlijk, heb ik de moed ook wel eens laten zakken en ik ben er nog niet, maar ik ga door en hoop binnenkort toch weer vaker bij jullie te zijn!

Want wat ik niet in mijn 1e stukje geschreven had, IK MISTE JULLIE ALLEMAAL HEEL ERG!!!

Zo, nu is de waarheid er ook eindelijk uit!!!

Groetjes, Jeannette
woensdag 13 februari 2008 - 23:17
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Nou Jeannette, dat wisten we wel hoor! En....jij werd hier ook erg gemist! Groeten Martje
woensdag 13 februari 2008 - 23:52
Esem

Esem

Jeannette,
ik heb op het ander topic ook ee reatie geschreven en doe het ook hier weer.
Welkom terug,en het is idd een echte verslaving een pc.
Dat zal jij nu wel aan de lijve hebben ondervonden.
Goed dat alles weer opgelost is en je weer zonder problemen kan surfen op het internet.

Ook voor an een vlug herstel van je pc dat je ookweer vlug kan mee zeuren over van alles en nog wat.

Gr Eddy,
donderdag 14 februari 2008 - 00:28
ines

Tekst aangepast

Ines

Das nu goed nieuws hé...verder veel sterkte gewenst Jeannette!!!

[afbeelding verwijderd niet-https]

donderdag 14 februari 2008 - 00:30
minouke

Minouke

Wat een goed nieuws vandaag op St Valentijn ons Jeanette is terug met haar gekende vrolijkheid en optimisme
Ook van ganser harte wens ik je veel sterkte toe voor je gezondheid, ook aan je familie
Verzorg je maar goed hé
donderdag 14 februari 2008 - 07:29
Lilian

Lilian

Welkom terug op het forum Jeanette.
Ik wens jullie en je familie veel sterkte toe komende tijd en ik hoop dat de zon weer snel achter die donkere wolkjes uit zal komen.
[afbeelding verwijderd niet-https]
groetjes lilian
donderdag 14 februari 2008 - 08:52
Karintje

Karintje

Leuk dat je er weer bent Jeanette en erg veel sterkte met je computer, je familie en met jezelf!!

Grtz,
Karin
donderdag 14 februari 2008 - 09:37
lisa

Lisa

leuk dat je er weer bent jeanette had jou grapjes al gemist op het forum
gelukig ben je weer ik wens jou veel sterkte met alles


groetjes lisa











donderdag 14 februari 2008 - 11:55
Sarah

Sarah

Hoi Jeanette,

Geweldig dat je er weer bent. Laten we hopen dat alles weer een beetje positief voor je gaat
worden. En dat het mooie weer gaat beginnen want daar worden we ook weer vrolijk van.
Ik wens je heel veel sterkte met je familie en met je eigen gezondheid.

[afbeelding verwijderd niet-https]

groetjes Sarah
donderdag 14 februari 2008 - 12:40
annis

Annis

Jeannette fijn dat je weer terug bent en wens je ook veel sterkte met je familie en je eigen gezondheid.
Hopelijk breken er nu betere tijden voor je aan en kunnen we je ook weer meer verwachten hier op het forum.
donderdag 14 februari 2008 - 15:01
sylvain

Sylvain

Jeannette en Ger ik lees nu juist van de groote probleemen met je pc en met de gezondheid.
Ik heb op dit moment o zo, weinig tijd voor het forum daar ik met mijn bloggen zoveel werk heb en daar het buiten nu zo stil is maar het begint terug op gang te komen.
De hosta,s beginnen te neuzen de de pruimelaar begint zijn rood tintje te geven en zo kunnen we weer stilaan aan het forum beginnen met vragen antwoorden he Jeannette ik vind dat zo erg voor u jij die al zoveel hebt moeten doorstaan en dan dit er allemaal noch eens boven op Jij en Ger vormen een sterk stel nu laat ik niet zo lang meer op me wachten hoor forum vriendengroetjes en dag[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 14 februari 2008 - 18:29
minouke

Minouke

Hoi Sylvain, blij je ook weer te horen/lezen , ons vriendengroepje komt zo stilaan weer terug
donderdag 14 februari 2008 - 18:47
sylvain

Sylvain

Minouke (Chantal) ik vind het ook fijn om zo stilaan in de groep te komen o wat is die winter toch stil en schraal.
En nu kunnen we stilaan er tegen aan en als je zo een beetje afwezig bent geweest en er niet meteen er volop met bezig bent geweest dan moet je de schoentjes terug van onder vast nemen maar dat lukt wel .
En als je dan je beste vrienden hoort dan moet je er tegen aan gaan he Eddy groetjes Chantal en tot binnen kort mischien in Rummen in plaats van lummen

[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 14 februari 2008 - 19:02
Sandy

Sandy

Fijn dat je terug bent Jeannette, het was hier wel een beetje stil zonder je grapjes enz.
Nu nog hopen dat al je problemen zich iets of wat stabiliseren en dan kan je weer met kleine stapjes/grote sprongen vooruit !

Sandy
donderdag 14 februari 2008 - 21:52
TulipA

TulipA

Hallo lieve Jeannette,

Wat fijn dat je weer terug bent, wens je heel veel sterkte toe met je familie!!!

[afbeelding verwijderd niet-https]

Lieve groetjes, Lydia.
vrijdag 15 februari 2008 - 10:10
an

An

hoi jeannette
ik hoop dat je gezond heid weer beter gaat ,en ik wens jou en je familie heel veel sterkte en dat jullie maar weer gauw de ouden worden
heel veel beterschap

en ik ben blij voor jou en voor corrielat dat jullie er weer op kunnen na de problemen met de computers
nu ik nog
ik heb er nog niks over gehoord maar ik hoop snel want ik mis hem zo
kan ik weer op het form want dat mis het meeste aan de computer
ik ga weer tot de volgende hoop snel maar weer
maandag 18 februari 2008 - 17:56
jessy6

Jessy6

Hallo Jeannette

Wat naar allemaal voor je, zo komt ook alles tegelijk.
Ik had je al n tijdje gemist , met je reacties.
Begreep het niet zo goed, maar ben nog niet zo lang op het forum.
Wat wel heel leuk is , Jeannette ik wens jou heel veel goeds toe.
En zie je graag gauw weer terug.

Gr v Jessy
woensdag 20 februari 2008 - 09:46

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon