menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuwe start

Ga naar meest recente reactie

nientje

Nientje

heb de laatste maanden weinig aktief deelgenomen aan de gesprekken en weinig vragen beantwoord in de rubrieken, mijn excuses daarvoor, zit nl in een scheiding en kan me slecht herpakken, hoop nu in dit nieuwe jaar er verandering te kunnen in brengen en weer aktief deel te nemen in alle rubrieken maar is niet makkelijk, heb wel al de maanden alles op de voet gevolgd en aanpassingen gedaan maar achter de schermen en in stilte
dit zijn nu mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar, terug de draad proberen opnemen en starten met leven, al is het alleen, ben vast de enige niet,maar de ene verwerkt zoiets schijnbaar makkelijker dan de andere,toch zal ik mijn best doen en proberen hier en daar een antwoord te geven op die vragen waar ik het antwoord weet natuurlijk
groetjes
nientje
dinsdag 1 januari 2008 - 19:39
Merel

Merel

Nientje het klinkt inderdaad bekend, veel geluk in deze nieuwe start en niet vergeten..... de reis van duizend kilometer begint bij je voeten

Liefs Merel
dinsdag 1 januari 2008 - 19:57
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Nou soms gaan andere zaken gewoonweg voor, of je wilt of niet. Veel sterkte! Groet, Martje
dinsdag 1 januari 2008 - 20:05
Esem

Esem

nientje
best dat je je kan herpakken want niemand is het waard om je leven te laten verwoesten, ook als was het dan ............
Laat je niet tegen houden je leven terug in te richten naar eigen smaak, ook al lijkt het niet haalbaar.
Ja, alles is haalbaar als je er zelf achterstaat.
Geef je leven terug een doel om voor te gaan,en je zal zien grijp het met beide handen vast.
Gr Eddy,


Samen zijn we sterk
dinsdag 1 januari 2008 - 20:07
Jeannette1

Jeannette1

Hai Nientje, opnieuw een hartelijk welkom op dit enorme fijne gezellige familiaire en zeer leerzame TuinadviesForum!!!

Zoals je wel gemerkt hebt in die (achter de schermen liggende periode), dat wij inmiddels meer één familie dan vreemden van elkaar geworden zijn.

Als oudste van deze familie, ben ik zeker blij, dat je weer in ons midden bent!!!

Want hoe kun je beter op de rails gaan rijden, dan er door de Forummers goed op gezet te worden met een steuntje in de rug.

Uiteraard, is het een TUINADVIES Forum, maar wij mogen gelukkig van Kurt (indien wij dat willen) en dat willen wij ook, elkaar steunen en helpen in de goede zin des woords!

Dus Nientje, wij zijn er voor en met elkaar en zeker in dit nieuwe jaar.

Nogmaals, WELKOM!!!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 1 januari 2008 - 20:39
Tine

Tine

Nientje, ik ben ervan overtuigd dat het je lukt om je leven weer op de rails te krijgen. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte .

Tine
dinsdag 1 januari 2008 - 21:06
Lilian

Lilian

Nientje, zoals Esem al geschreven heeft geef je leven terug een doel om voor te gaan en grijp het met beide handen vast. Met vallen en opstaan zal het je best wel lukken denk ik ....

In ieder geval wens ik je heel veel sterkte toe.

groetjes Lilian
dinsdag 1 januari 2008 - 21:34
nientje

Nientje

allemaal héél erg bedankt, het was al een stap het hier neer te schrijven, maar de volgende stap, nl mijn leven weer opnemen zal het moeilijkste zijn en eigenlijk zie ik het niet zitten, maar proberen kan altijd
bedankt aan allen
nientje
dinsdag 1 januari 2008 - 21:35
lentemode

Lentemode

Hallo Nientje,

Ik las vandaag nog:

Slagen in wat je wilt, is een STREEFDOEL !

Slagen in wat je kunt, een TAAK !

Aanpakken dus !

Groetjes,
Mia

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 1 januari 2008 - 22:04
kurt

Kurt

Beste Nientje,

Ook al las ik niet zoveel van jou, toch wist ik dat je er alle dagen was om achter de schermen zonder dat iemand dat weet heel veel tijd stak in het verplaatsen van topics naar de juiste rubriek, foto's zichtbaar maken, url's aanklikbaar maken,...

Ik wens voor jou dat 2008 toch een schitterend jaar mag worden. Je verdient het dubbel en dik.


Veel sterkte en succes,
Mvg,
Kurt
dinsdag 1 januari 2008 - 22:33
kerstkind

Kerstkind

Lieve Nientje,
Net zoals vele anderen op dit forum heb jij een bewogen jaar achter de rug.

Het zal niet altijd gemakkelijk voor je wezen de aankomende tijd.
Maar kop op en sterkte gewenst!!

en denk eraan: op dit forum kun je altijd je verhaal kwijt. Wij proberen er voor je te zijn

[afbeelding verwijderd niet-https]

En denk eraan Nientje: achter de wolken schijnt de zon

groetjes José
dinsdag 1 januari 2008 - 22:53
Eliane

Eliane

Hallo Nientje!

Het zal helemaal niet gemakkelijk zijn voor jou.Maar het feit dat je toch de draad weer wilt oppakken en toch al een stap gezet hebt, is toch al goed.
Denk zeker "mij slaan kunnen ze maar mij VERSLAAN nooit"
Nog veel sterkte en moed
Groetjes
Eliane
dinsdag 1 januari 2008 - 23:14
an

An

hoi nientje
heel veel sterkte en kom op het zal niet meevallen,maar je hebt geen andere keus .
het maakt je alleen maar sterker.

ik voel met je mee.

en de er zijn op dit form die weten wat ik bedoel ,ik weet wat je mee maakt .
dinsdag 1 januari 2008 - 23:17
corrielat

Corrielat

Hallo Nientje,

Uit eigen ervaring weet ik dat het een moeilijke tijd voor je zal zijn, mij is het ook overkomen en dat na 32 jaar huwelijk.
Maar een ding moet je van mij aannemen, je komt er sterker uit dan dat je nu gelooft, misschien nog sterker dan dat je ooit was, eerlijk waar,
en....als je wil mag je me altijd een privemailtje sturen, ik zal altijd klaarstaan voor zover dat in mijn vermogen ligt, en denk erom kop op!
Laat de andere partij (Je ex) zien dat je je niet gek laat maken.
dinsdag 1 januari 2008 - 23:39
an

An

wat heb je dat onzettend mooi gezegt corrielat
ben helemaal met je eens.

en je weet waarom ik dit zeg
want ik vond het moeilijk
dinsdag 1 januari 2008 - 23:42
corrielat

Corrielat

An,

Mijn gezegde is......al ben ik nu ALLEENSTAAND, ik ben niet ALLEENGAAND.
woensdag 2 januari 2008 - 00:11
Sandy

Sandy

hoi nienke,

Laat je er niet onder krijgen hoor... en zeker naar je ex-man toe!!! Wees sterk en denk steeds aan jezelf (niet aan je ex) in deze moeilijke tijd.
HEb je ergens een probleem dan laat jehet maar weten he... scheiden is lijden, maar daarna : vrijheid is blijheid.

groetjes
Sandra
woensdag 2 januari 2008 - 11:21
an

An

An,

Mijn gezegde is......al ben ik nu ALLEENSTAAND, ik ben niet ALLEENGAAND.


maarvoor sommige is het wel zo .
het is toch heel anders
woensdag 2 januari 2008 - 14:12
Victor44

Victor44

Nientje,ook van ons veel moed gewenst.Bedenk wel:"Achter de wolken schijnt toch de zon!"
Groetjes
Victor en Mia
woensdag 2 januari 2008 - 19:11
minouke

Minouke

Veel moed Nientje ..... alles gaat voorbij ook de pijn .....
woensdag 2 januari 2008 - 19:37
nientje

Nientje

bedankt aan allen, echt waar, en ik weet alles slijt, maar 28jaar huwelijk is niet niks, kan beter mislopen als je jong bent, maar ik vind dat ik geen vooruitzichten meer heb op deze leeftijd en opnieuw beginnen zit er ook niet meer in, dus zie ik alleen maar een zwart gat op het ogenblik en veel leegte, wat schiet er nog over, en buitenkomen, naar waar en wat heb je er aan op je eentje, ik weet het, ben de enige niet maar als je er voor staat voel je je wel alleen op de wereld
toch aan iedereen bedankt, zal wel beteren
nientje
woensdag 2 januari 2008 - 20:22
ines

Ines

Nientje U moet U sterken aan het feit dat het ergste misschien achter de rug is. Ik ben ook zeker dat U mensen rondom U heen hebt die met U meegaan, "U bent niet alleen" zoals U schrijft!
Eerst een kort verwerkingsproces en dan terug volop LEVEN. Kop op, U kan het!
Veel moed!
woensdag 2 januari 2008 - 21:48
corrielat

Corrielat

bedankt aan allen, echt waar, en ik weet alles slijt, maar 28jaar huwelijk is niet niks, kan beter mislopen als je jong bent, maar ik vind dat ik geen vooruitzichten meer heb op deze leeftijd en opnieuw beginnen zit er ook niet meer in, dus zie ik alleen maar een zwart gat op het ogenblik en veel leegte, wat schiet er nog over, en buitenkomen, naar waar en wat heb je er aan op je eentje, ik weet het, ben de enige niet maar als je er voor staat voel je je wel alleen op de wereld
toch aan iedereen bedankt, zal wel beteren
nientje


Ach meisje,
Ik ken het gevoel waar je nu mee zit, ik had dezelfde gedachten dan die jij nu hebt, maar neem maar van mij aan dat je leven niet stopt na je scheiding, misschien ga je het nog beter krijgen dan hij, want jij mag laten zien dat je moeilijke dagen hebt, hij niet....hij moet iedereen laten zien dat hij de juiste keuze gemaakt heeft, hoe lang denk jij dat hij dat vol kan houden?
En als er een andere vrouw is (wat bij mij dus het geval is) moet hij op zijn tenen lopen, en denk maar gerust dat dat niet gemakkelijk loopt op de duur.
Ik weet dat het even gaat duren maar ook jij komt door deze moeilijke tijd,net zo goed als andere vrouwen.
woensdag 2 januari 2008 - 22:49
minouke

Tekst aangepast

Minouke

Nientje, je zit nu in een rouwproces waar de wolken voorbij komen maar nadien breken weer mooie tijden aan, waar je zelf zult beslissen waar en wanneer je zult gaan of zoals mijn schoonmoeder zegt : gene man die met zijn staart in mijn affaires roert (voor de noorderburen : geen moeial in huis meer).
Ze is nogal onafhankelijk hé mijn schoonmama... een bezige bij trouwens dat niet bij de pakken blijven zitten is, alhoewel ze in het begin zwarte sneeuw gezien heeft (6 kinderen) maar nu .... vrij en vrolijk door het leven gaat.
Elk einde is een nieuw begin , maar geef je verdriet tijd om te slijten en dan zal je weer open staan voor weer het geluk te kennen.
ne keer goe bleiten .... en dan vooruit met de geit

Nienke, het komt weer in orde kijk rondom je, je zult weer andere vrienden maken die je vroeger niet zou ontmoet hebben, en misschien zal daarin juist die ene zijn die je weer zal gelukkig maken als nooit voorheen
donderdag 3 januari 2008 - 07:16
TulipA

TulipA

Nientje, ook ik weet uit ervaring dat het pijn en verdriet doet,neem de tijd voor jezelf meis,zolang je nodig hebt!
Ik wens je sterkte toe, kijk in jezelf en weet dat je sterk bent, de zon gaat echt weer schijnen!

Groetjes, Lydia.



[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 3 januari 2008 - 09:37
nientje

Nientje

bedankt aan allen, tzal idd wel lukken, ik weet nog niet hoe, maar ik sla me er wel door,is mss nog te kort om een klare kijk te hebben maar zal idd wel na een poosje wennen en veranderen
ga me alleszins weer voor 100% inzetten voor tuinforum omda knu zie dat allen hier idd vrienden zijn voor alkaar
bedankt
nientje
donderdag 3 januari 2008 - 20:15
Adrienne

Adrienne

Ma Nientje toch,

Ik dacht dat het hier alleen niet stopte.
Jeetje, toch meid !!!
Enfin denk er maar aan ..... wij zijn het sterke geslacht hé.
Da zeggen ze toch, dus laat je lekker maar niet doen.

Oh ja, ik begin weer zaadjes alle richtingen op te sturen.
Dus hou je busje maar weer in de gaten.
Ik stuur je lekker veel zonnebloemen op.
Zit straks het weer even tegen, een boeketje in huis
en je brengt gelijk het zonnetje binnen.

Liefs
vrijdag 4 januari 2008 - 18:26
nientje

Nientje

bedankt
nientje
zaterdag 5 januari 2008 - 20:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon