menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ik word dakloos..

Ga naar meest recente reactie

cetinel
zondag 26 augustus 2007 - 08:29
Jeannette1

Jeannette1

Hai Cetinel, waarom zo treurig???

Vond jij het dan niet fijn vroeger om in de openlucht/natuur te slapen?

Groetjes, Jeannette
zondag 26 augustus 2007 - 08:34
cetinel

Cetinel

ik zal mijn huisje missen.


en deze heeft ook al geen dak:
[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 26 augustus 2007 - 08:37
Jeannette1

Jeannette1

Hai Cetinel, was het een grapje of gaan jullie het huis verbouwen?

Of hebben jullie het gekocht zoals het nu bij de aanbieding staat en moeten jullie het zelf afmaken?

Of wordt er net als bij ons in het dorp alleen maar meer gebouwd, kleine huisjes afgebroken en er hoge flats voor in de plaats gezet.

Groetjes, Jeannette

p.s. of hadden jullie de huur niet betaald???
zondag 26 augustus 2007 - 10:13
cetinel

Cetinel

wat te koop staat is mijn huis
wat in aanbouw is is mijn toekomstige huis,en als de eerste verkocht is ben ik dus letterlijk dakloos want die stta er op mijn nieuwbouw nog niet op
maar dat waarin we nu nog wonen,daar heb ik zelf zoveel in gedaan,zoveel herinneringen....
ik vind het nog best moeilijk om dat bord te zien.
zondag 26 augustus 2007 - 12:32
Jeannette1

Jeannette1

Hai Cetinel, dat zelfde hebben wij jaren geleden meegemaakt, omdat ik uit de traplift was gevallen, (maar 3 keer), moesten wij verhuizen!

Wij hadden een huisje met 2 verdiepingen plus een grote zolder.

Ook daar hadden wij erg veel aan gedaan!

Maar helaas dat ging echt niet meer omdat ik NIET in de kamer wilde slapen!

Nu hebben wij een huisje alleen gelijkvloers met een piepklein zoldertje!

Het scheelt 4 kamers, dat is heel wat, maar je merkt het pas als je in dat nieuwe huisje voor 4 kamers verhuisdozen overhoudt!!!

Nu na al die jaren zouden wij niet meer terug willen en is dit (ook al is het nog zo klein) ONS huisje!!!

Soms is Ger nog rommel aan het weg doen, wat wij nu teveel hebben of tewel er geen plaats meer voor hebben.

Zoals het goede vrouwen betaamt, bewaar en spaar ik ALLES!!!

Vanaf deze plaats wens ik jullie erg veel suc6 en sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zoals men in Zuid-Afrika zegt: alles sal reg kom!!!

Groetjes, Jeannette

zondag 26 augustus 2007 - 14:05
corrielat

Corrielat

ik zal mijn huisje missen.


en deze heeft ook al geen dak:
[afbeelding verwijderd niet-https]


Hallo Citenel, dat huisje waar nog een kap op moet!!!! waarom?????mijn huisje is zo ook, en daar zit helemaal geen kap op, de meeste buren hebben er een kap op laten maken, maar mijn centjes zijn op, door omstandigheden heb ik dit huis gekocht, anders zou ik ook dakloos geweest zijn,maar dakloos is niet hetzelfde als Kaploos, maar ik heb me daar heel goed kunnen settelen, dus aan het huis zal het niet liggen, je moet een huis eigen maken door er met plezier in te wonen, en dat zal jou ook lukken natuurlijk.
zondag 26 augustus 2007 - 22:33
Adrienne

Adrienne

O jee, da wordt nog serieus werken voor jullie.
Maar ik kan er best inkomen dat het niet echt simpel is om zomaar even
een ander huis als je thuis te bezien.
Je maakt immers je eigen thuis he en da's niet echt van vandaag op morgen.
Goh, als er hier een plantje de geest geeft ben ik al seieus down,
dus ..... mijn ganse tuin achter laten een katastrofe.
Kan jij je plantjes mee nemen cetinel ?

zondag 26 augustus 2007 - 23:03
cetinel

Cetinel

CITAAT:
">#666666;'>
ik zal mijn huisje missen.


en deze heeft ook al geen dak:
[afbeelding verwijderd niet-https]


Hallo Citenel, dat huisje waar nog een kap op moet!!!! waarom?????mijn huisje is zo ook, en daar zit helemaal geen kap op, de meeste buren hebben er een kap op laten maken, maar mijn centjes zijn op, door omstandigheden heb ik dit huis gekocht, anders zou ik ook dakloos geweest zijn,maar dakloos is niet hetzelfde als Kaploos, maar ik heb me daar heel goed kunnen settelen, dus aan het huis zal het niet liggen, je moet een huis eigen maken door er met plezier in te wonen, en dat zal jou ook lukken natuurlijk.


en ik heb hier dus met plezier 17 jaar in gewoond,en ik ben nogal honkvast
het is het langste dat ik ooit op 1 plek ben gebleven
ik was zes toen de familie naar belgie verhuisde,een dikke 10 jaar hebben we dan in zo een boerengat gewoond(zaaaalig is dat wonen in een boerengat)
dan verhuisd naar iets minder boerengat maar toch nog lekker buiten en nog een jaar of drie latern heb ik het echtelijk huis verlaten omdat ik enen was tegengekomen waarmee ik liever onder hetzelfde dak woonde....later ook mee getrouwd dus dat was geen verkeerde keus.
na nog een jaartje huren werd het huis waarin we woonden verkocht en moesten we eruit.
en toen kochten we ons allereerste eigen huis!!
ik heb hier altijd heel graag gewoond,huisje ondertussen opgeknapt naar eigen goesting,prima contact met alle buren( ze hebben nu al schrik voor wie er na mij komt hebben ze al laten weten,want alleman is nie gelijk gij hé)

@ adrienne een aantal planten neem ik mee maar mijn vijgeboom is te groot,dat gaat niet
verder heb ik heel veel in potten staan om later makkelijker mee te nemen en is mijn toekomstige tuin zomaar efkes tien keer groter,dus plaats genoeg....
voorlopig ben ik volop aan het kijken en kiezen en zo voor kleuren en materialen,kasten en keukens etc......
mens wat is alles op die tien jaar toch zoveel duurder geworden!!!
een keuken zoals in mijn vorig huisje( had toen rond de 3000 € gekost) dat kost nu meer dan
10 000€!!!!
dinsdag 28 augustus 2007 - 13:45

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon