menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Foto test

Ga naar meest recente reactie

passiflora

Passiflora

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 8 juli 2011 - 23:23
passiflora

Passiflora

ok met imageshack is het gelukt maar ik upload normaal altijd op photobucket,
hoe komt het nu dat het niet lukt met photobucket ?
ik heb al op 2 manieren geprobeerd namelijk :
direct link kopiëren en dan hier op afbeeldingen klikken en de link plakken in het vak URL van de figuur en dan invoegen .
en de 2de manier heb ik img code gekopieerd en hier direct in het bericht geplakt maar telkens bekom ik het onderstaande
[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 8 juli 2011 - 23:39
lentemode

Lentemode

Bijzonder sprekende foto !

Mooie kleuren...
zaterdag 9 juli 2011 - 12:00
Esem

Esem

Vooral voor lentemode dan.

Ik heb de foto aangepast ,en je ziet nu de echte kleuren,de foto zelf zat onder het blauwzweem,daarom de blauwachtige foto.

Gr Eddy,
zondag 22 juli 2012 - 23:41
passiflora

Passiflora

Hey ,

dit is een al wat ouder topic hoor .
Ik wou gewoon nog eens proberen of het nog steeds niet lukt om
foto's vanaf photobucket te plaatsen maar blijkbaar lukt het nog steeds niet , helaas.


Groetjes
Ruben
maandag 23 juli 2012 - 00:39
sirius

Sirius

zoals ik vroeger al gezegd heb: tot zolang gebruikers de moeite niet willen doen om te begrijpen hoe het plaatsen van een photo werkt, blijft "photo test" een eeuwigdurende vraag. en dat heeft zelfs helemaal niets te zien met de site waar je foto staat omdat de methode een standaard is ttz ze is dezelfde voor alle web sites!
donderdag 26 juli 2012 - 00:08
passiflora

Passiflora

@ sirius , dank je voor deze totaal nutteloze reactie !


donderdag 26 juli 2012 - 10:29
sirius

Sirius

Idd. je bewijst exact wat ik zeg, omdat voor de goede verstaander, mijn reactie allesbehalve nuttloos is!

men kan dezelfde vraag hier nog 10 miljoen keer stellen, het antwoord is hier al 10 miljoen keer gegeven!
en ter info, ik heb nog nooit een probleem gehad met photobucket in de 10-12 jaar dat ik het gebruik.
Zelfs niet met het eigenzinnige Picasa.
donderdag 26 juli 2012 - 13:15
Esem

Esem

Laat ons het aub een beetje beschaafd houden,hier heeft niemand wat aan.

En de één heeft er wat meer tijd voor nodig dan een ander om alles te bergrijpen.

Je zou beter elkaar helpen ipv. elkaar het moeilijk te maken,op die tijd had het het de persoon nog eens duidelijk kunnen maken wat zij / hij verkeert doet.

Het is ten slotte voor het plezier en een ander te laten mee genieten van zijn/haar foto's.
Nog een prettige en warme dag verder.

Gr Eddy,
donderdag 26 juli 2012 - 15:06
krissie

Krissie

ik heb ook al eens willen proberen om een foto te plaatsen .
Daar ik héél weinig ken van het gebruik van een pc ,
zal het me waarschijnlijk ook niet van de eerste keer lukken .
En door zo'n reactie's te lezen ga ik me er ook niet aan wagen .

Krissie
donderdag 26 juli 2012 - 15:37
Boerke

Boerke

Krissie,we zijn hier toch vrienden(van den tuin) onder elkaar. Trek het je niet aan.
Ik heb ook al dikwijls een tweede en derde keer moeten proberen hoor. Moest je weten hoe dikwijls dat mijn foto niet meegaat. En dikwijls door de grootste stommiteit. En dan denk ik, zie dat ik dat de volgende keer niet meer voor heb en als het dan zover is , lap weer van dat.
Dus.......... laat maar komen, die foto's. En zoals je hierboven ziet, Esem houdt wel een oogje in het zeil.
donderdag 26 juli 2012 - 18:24
Esem

Esem

En als het je echt niet lukt mag je altijd je foto's naar me toe sturen, privé,dat zet ik de foto's wel voor jou ,geen enkel probleem;

We zijn er om mekaar te helpen ,en niet om mekaar belachelijk te maken.

Vriendelijke groeten Eddy,
donderdag 26 juli 2012 - 18:37
passiflora

Passiflora

@ krissie , het is niet echt zo moeilijk hoor om een foto te plaatsen via de link van het forum zelf .
Je hoeft enkel op afbeelding te drukken ( staat onder hyperlink ) dan gaat er een schermpje open gaan en daar druk je op bladeren , nu zoek en selecteer je de foto op je computer en drukt op openen .
Dan druk je op opladen en dan gaat er een nieuw scherm opengaan met bovenaan
Free Image Hosting geschreven .
Hieronder staan 3 balkjes met codes in , dan kopieer je de onderste link Direct link.
Dan ga je terug naar het kleine schermpje van het forum en plak je die code in het vakje : URL van de figuur , dan druk je op invoegen en klaar .
Je kan het in dit topic wel eens proberen als je wil

@ Eddy , ik weet hoe ik een foto op het forum kan plaatsen op bovenstaande manier .
Maar wat ik mij afvraag is hoe het komt dat het met photobucket hier maar niet wil lukken .
Ik zit op nog 5 andere forums dan deze en daar heb ik met photobucket nog nooit problemen mee gehad , dan kopieer ik de img code en plak die in mijn bericht .
Maar hier komt er dan steeds dat men foto verplaatst of verwijderd is .
Ik gebruik photobucket omdat ik hiermee snel en veel foto's tezamen kan uploaden en plaatsen .
Bedankt dat je de foto's wou plaatsen indien het mij niet lukte

Ik ben gewoon van mening dat sirius zijn eerste nog zijn tweede reactie informatief of behulpzaam zijn .
Interesseert het je niet , sluit dan gewoon het topic en ga naar het volgende en verspil je tijd niet door te reageren .
Wil je helpen vraag dan hoe en wat er scheelt en bied hulp.


Groetjes
Ruben


vrijdag 27 juli 2012 - 01:26
krissie

Krissie

iedereen bedankt voor het medeleven
en de aangeboden hulp .

groetjes
Krissie
vrijdag 27 juli 2012 - 20:11
sirius

Sirius

Het is verbluffend te moeten vaststellen dat mensen obstinaat weigeren om begrijpend te lezen en daarbij tevens weigeren om de archieven te raadplegen. Men blijft liever maar doorzeuren over het/zijn probleem terwijl de oplossingen al minstens 100x in de archieven te lezen zijn. en nogmaals .. NEEN de manier van fotos posten is niet veranderd gewoon omdat het tuinforum de algemene vastgelegde standaard moet volgen of de zaken werken niet!

Of dat "onbehulpzaam" is daar mag men over philosoferen maar ONPRODUCTIEF is deze herhaalde vraagstelling zeker. het forum gaat er aan dood wegens oeverloze verveling! Of moet men het 1000x geschreven zien?

en de ene die al wat sneller in begrijpen is dan de andere? kan zijn, maar als men 5-6 jaar nodig heeft om de postings hier te begrijpen dan blijft men beter ver weg van computers en hun gebruik. maar dat is geen nieuws en het verandert totaal niets aan het essentiele.

Het forum is trouwens wat censuur betreft geen haar verbeterd. dat heb ik vandaag nog gezien! waarschijnlijk zal ik dat hier ook mogen vaststellen!
maandag 30 juli 2012 - 16:25
minouke

Minouke

Sirius,

en ik denk dat het beter is je te laten blazen en blazen en nog eens blazen...

maar één ding wil ik je nog verbeteren over dat censuur!
Wie reclame wilt plaatsen op het forum moet maar betalen zo niet wordt dat verwijderd en ook DAT is al 1000x gezegd geweest!!!!!!

COMPRIS misschien versta je beter frans vermits je in Wallonië woont.
Want ook ik krijg er op den duur genoeg van !

Chantal
maandag 30 juli 2012 - 21:20
Esem

Esem

Sirius.
Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest.

Als zijn er leden die hun vraag meer dan duizend maal willen stellen,als ik kan zal ik ze blijven helpen.

Er zegt niemand dat je hier op het forum moet blijven,maar verwijt toch niemand die niet thuis is in het PC gebeuren, dat zij/hij er niet aan thuis is.

Iedereen hier op het forum heeft het recht om vragen te stellen ook meer dan één maal.Ook al is het dan wel 1000 maal.

Aan zo een opmerkingen als die van jou kan een mens zich oeverloos ergeren,als je dat al verstaat.

En het forum is om mensen te helpen en niet te gaan afbreken.

Zo niet is het misschien beter dat je een ander forum opzoekt.


dinsdag 31 juli 2012 - 12:15
sirius

Sirius

Voor moderateurs die het verschil niet kennen tussen informatie en reclame, groei op en begin een vie normale!

Voor de rest, blijf rustig bij het niveau van de "caféklash" méér valt er hier niet meer te rapen!

en voor wie graag Frans spreekt .. il n'y a que la vérité qui blesse!! a bon entendeur, salut!!
ik zoek wel een froum met mensen die iets te vertellen hebben! adieu!
dinsdag 31 juli 2012 - 13:15
focus

Focus

test


[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 31 juli 2012 - 14:29
focus

Focus

[afbeelding verwijderd niet-https]

test2
dinsdag 31 juli 2012 - 14:33
passiflora

Passiflora

Inderdaad sirius ga maar de tuuuut uithangen op en ander forum en ga je daar maar wat belachelijk maken .
pffff ik ga er gewoon geen woorden meer aan vuil maken

@ Mensen.
Ik heb dus naar focus ( tuinforum programmer ) een berichtje gestuurd ,
daarin heb ik uitgelegd hoe ik juist mijn foto's plaats .
Volgens hem zou dit moeten lukken maar hij heeft het hierboven zelf ook eens geprobeerd en zoals je bij test 1 kan zien lukt het bij hem ook niet .
Test 2 is met imageshack geplaatst .
Zijn er mensen waarbij het wel lukt om een foto te plaatsen met photobucket ?

Groetjes
Ruben

dinsdag 31 juli 2012 - 23:10
minouke

Minouke

Passiflora,

ik ga een nieuwe topic starten met je vraag en naar deze verwijzen, zo krijg je misschien meer respons op je vraag

groetjes
Chantal
donderdag 2 augustus 2012 - 07:16
passiflora

Passiflora

Het is in orde nu , LordOfCantecroy heeft het probleem gevonden .
Als je foto's op je computer de naam hebben img_843... en je upload deze zo op photobucket dan zal het niet lukken om de foto hier op het forum te plaatsen .
Dus gewoon men img verwijderen vooraleer ik de foto's upload en dan werkt het wel .

LordOfCantecroy en chantal , jullie zijn enorm bedankt voor de hulp

Groetjes
Ruben
donderdag 2 augustus 2012 - 14:29
focus

Focus

Blijkbaar zou het aan de naamgeving van de foto gaan.
Vandaar dat ik om te testen 1 foto heb gekopieerd.
De eerste maal als test.jpg, de tweede als img_test.jpg
De tweede zou normaalgezien moeten mislukken... Ben benieuwd.


[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 2 augustus 2012 - 14:54
focus

Focus

ook de naamgeving met img_ ervoor lukte wel direct.
in principe moet iedere figuur lukken als ook de figuur zelf te bekijken is via de url van die figuur.

bovenstaande url van de figuur is http://i1075.photobucket.com/albums/w429/tuinadvies/img_test.jpg


om die te gaan embedden in het forum plaats je er [ img ] voor en [ /img ] na (let wel, tussen de haakjes mogen geen spaties staan.
donderdag 2 augustus 2012 - 15:00

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon