menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een topic volgen

Ga naar meest recente reactie

Thanja

Thanja

Beste Kurt,

Zou het mogelijk zijn om een topic te volgen, zonder dat je daarop gereageerd hebt?
Sommige topics vind ik interessant om te volgen, maar heb ik niks zinvols te melden in het topic zelf.

Met vriendelijke groet,

Thanja
woensdag 20 januari 2010 - 22:18
lentemode

Lentemode

Ach Thanja,
zet er eenvoudigweg zo'n emoticonneke bij, daar ziet toch niemand graten in, zekers ?

Zo eentje:[afbeelding verwijderd niet-https]

voila, ik volg hier weeral mee, zie !

Groetjes,
Mia
donderdag 21 januari 2010 - 19:28
an

An

of je zet er een klein berichtje bij en je krijg van zelf elke keer een berichtje
gr an
donderdag 21 januari 2010 - 22:45
Lysianthus

Lysianthus

Als je mijn bloemstukjes bedoelt Thanja, ben ik best tevreden met een lachend manneke, want dat spreekt voor zich
Fijne avond
Lysianthus
donderdag 21 januari 2010 - 22:52
Thanja

Thanja

In de groente/fruit afdeling en bij de bloemstukken zou ik dat nog wel durven, maar in de rubrieken van de tuin- en sierplanten is het vaak ongepast om een smiley te plaatsen. Een leeg bericht is ook maar zo wat. En vaak wil ik zo'n topic graag volgen uit nieuwsgierigheid, om er iets van te leren. Ik ben namelijk helemaal niet thuis in de tuin- en sierplanten.
En een klein berichtje plaatsen moet toch ook wel zinvol zijn, lijkt me.
En doordat het een drukbezochte rubriek is, verdwijnt het topic dan al weer snel uit mijn oog. Jammer vind ik dat, vandaar mijn vraag.

En als iemand zich vanaf nu afvraagt waarom ik aldoor die smileys in berichten plaats...
vrijdag 22 januari 2010 - 09:55
evadepeva

Evadepeva

Ik loop de topics gewoon even door en reageer lang niet altijd...Ik geloof dat ik het probleem niet zo begrijp...? Of duid je op berichtjes in je mailbox?
vrijdag 22 januari 2010 - 09:57
Thanja

Thanja

De rubriek met de tuinplanten is een drukbezochte rubriek. De topics volgen elkaar snel op en dan is het soms lastig om een topic terug te vinden als je daar zelf geen berichtje in hebt geplaatst.
Ik ken enkele fora, waarbij het mogelijk is om een topic te volgen, zonder dat je zelf een berichtje hebt geplaatst. Je krijgt dan automatisch een berichtje in je inbox als er weer een nieuw bericht is geplaatst.

In de rubrieken die minder hard gaan is het ook beter om bij te houden.
vrijdag 22 januari 2010 - 10:04
Rita1960

Rita1960

Hi Thanja,

hier hetzelfde "probleempje"...

ik schrijf de topicnr's op en 1 x in de zoveel tijd ga ik even zoeken op het forum.

't werkt!

groetjes,

Rita
zaterdag 23 januari 2010 - 19:26
Mandy

Mandy

Bij een interessant topic is het inderdaad het makkelijkst als je even een heel kort regeltje schrijft, anders ben je het gegarandeerd kwijt en zo komen de reacties vanzelf bij je binnen---- en wat bedoel je met " topicnr" ???




zaterdag 23 januari 2010 - 20:53
lentemode

Lentemode

Mandy, kijk even helemaal boven op je scherm:
http://forum.tuinadvies.be/antwoorden.php?hid=7&sid=17&tid=30507
Dit is de topicnummer van 'Een topic volgen'.

Groetjes,
Mia
zaterdag 23 januari 2010 - 20:57
Mandy

Mandy

Oh bedankt, nooit geweten


dat heb je met die computeranalfabeten
zaterdag 23 januari 2010 - 21:25
Thanja

Thanja

@ Rita: dat ga ik ook eens proberen! (Ben alleen bang dat ik de briefjes vaak kwijtraak, want ik werk op een laptop...)

zaterdag 23 januari 2010 - 21:36
Lysianthus

Lysianthus

Je kan die topic die je wil volgen ook bij je favorieten zetten of bovenaan zoals Lentemode zegt de url te kopiëren en hem in een Word document te bewaren.

Lysianthus
zaterdag 23 januari 2010 - 21:56
Rita1960

Rita1960

Agenda-tje gebruiken?

@off topic: zit heerlijk te typen en tegelijk te luisteren naar muziek van Queen, wist niet dat dit tegelijkertijd kon op m'n pc'tje Maar het is heerlijk!

groetjes,

Rita
zaterdag 23 januari 2010 - 21:57
Thanja

Thanja

Handiger is dus een knop die je aanklikt en waarmee je automatisch het topic volgt

Maar er zijn genoeg mogelijkheden. Ik denk dat ik een documentje aanmaak met aanklikbare urls.

@ Rita: heerlijk he, een muziekje erbij. Hapje, drankje...
zaterdag 23 januari 2010 - 22:01
Lysianthus

Lysianthus

Als er iemand interesse heeft om vanaf het compuutje, radio te luisteren.............

http://www.belgie.fm/

ttz in Belgie lukt het toch.



http://www.nederland.fm/
zaterdag 23 januari 2010 - 22:15
Mandy

Mandy

Ik luister altijd naar BBC- Radio Cornwall terwijl ik op de PC bezig ben ( met forum of spelletje) gezellig.

Niet als ik aan het werk ben, dan moet ik STRIKTE stillte hebben
zaterdag 23 januari 2010 - 22:29
Rita1960

Rita1960

Hi nu weer@off topic!
doe mij maar muziek terwijl ik aan het werk ben.. anders kan ik me niet concentreren. want dan zie ik iedere -overdag- iedere vogel die voorbijvliegt voor bij komen en 's avonds de bewegende beelden van de TV
You tube "Hugh Masekela with Paul Simon" schitterend!

en voor zo meteen een goede nachtrust toegewenst en alvast een fijne zondag!

Rita
zaterdag 23 januari 2010 - 22:53

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon