menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Reclame tussen de topics

Ga naar meest recente reactie

Lysianthus

Lysianthus

Hallo forummers,

Krijgen jullie ook zoveel reclame tussen de topics? zelfs gewoon aanklikbare afbeeldingen, zoals ik hieronder in de link heb gezet, het is erg verwarrend, soms denk je dat het een posting is van een van de leden, dan klik je daarop en het is een reklamestunt

http://googleads.g.doubleclick.net/pagead/imgad?id=CLG1jJfcyJCKbhDQAhiNAjIIzvWuHAYxbZc

Dat er opzij of onderaan reclame verschijnt, kan ik nog begrijpen maar tussen de topics??? vind ik zeker niet aangenaam, je moet voortaan goed uitkijken waar het antwoord staat.
Die vele hints, door Google aangeprezen, kan ik best missen.
Ben ik de enige?
Groetjes
Lysianthus



woensdag 21 januari 2009 - 16:36
Esem

Esem

Niet aan storen Lysianthus iedereen moet immers zijn kostje kunnen verdienen,iedereen zal deze reclame wel zien staan tussen de berichten.

Gr Eddy,
woensdag 21 januari 2009 - 17:48
kurt

Kurt

Beste Lysianthus,

Die reclame wordt automatisch geplaatst volgens het onderwerp waarover de topics handelen. Vandaar dat de reclame soms nauw (vaak ook niet) aansluiten bij het onderwerp waarover wordt geschreven.

Meestal zijn het inderdaad geschreven teksten en zie je dus duidelijk dat het om reclame gaat. Indien je echter afbeeldingen ziet, die niet wordt voorafgegaan door een avatar, dan is dat ook reclame.

Ik weet dat het ergens wel storend is, maar anderzijds is die reclame wel nodig om de kosten van het forum te betalen.

Wie veel op het forum ziet, kijkt meestal gewoon over de reclames heen, het zijn volgens mij eerder de nieuwe gebruikers die op de site komen via een zoekrobot die geïnteresseert zijn om op een reclame te klikken die bij hun zoekopdracht aansluit.

Nu klik je toch af en toe eens op een reclame dan zal je mij daar niet over horen klagen hoor

Algemene Vragen ivm het Forum

woensdag 21 januari 2009 - 17:51
kurt

Kurt

ok 'k mag dit waarschijnlijk niet zeggen maar 'k heb ook niet gezegd HOE je het eigenlijk moet doen in detail he ..

Als ik me goed herinner heb je dat ooit al eens gedetailleerd uit de doeken gedaan. Zoals ik al hierboven aangaf vermoed ik dat die advertentieblokken voor de meeste dagdagelijkse gebruikers net hetzelfde zijn als zouden er witte blokken staan. Ik kijk er in elk geval gewoon over als ik de topics lees.

Mvg,
Kurt
woensdag 21 januari 2009 - 18:57
Lysianthus

Lysianthus

Ik ben er in elk geval van af, zelfs van de witte blokken, die de reclame zouden vervangen
Alles sluit mooi aaan elkaar aan.
Dank je wel tipgever.
groetjes
Lysianthus

@ Kurt, ik begrijp heel goed dat de kosten van het forum moeten gedrukt worden maar daarom kan ik het nog vervelend vinden.
Dat het bij mij opgelost is , brengt jou of het forum toch geen schade toe , hoop ik, want dat is geenzins mijn bedoeling.
Groetjes
Lysianthus
woensdag 21 januari 2009 - 21:34
kurt

Kurt

@ Lysianthus

Geen enkel probleem hoor. Ik zal af en toe een boterhammeke minder eten en dan eens aan jou denken

Van die witte blokken zou ik nog niet zo zeker zijn. Als de topics langer worden zullen die zich er wel tussen vestigen. Dan denk je maar eens aan mij

Vele groeten,
Kurt

Algemene Vragen ivm het Forum

woensdag 21 januari 2009 - 22:41
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Dat is dan prima opgelost, als jullie aan elkaar denken. En Kurt, als je honger hebt, kom je maar lekker aardbeientaart eten he!
donderdag 22 januari 2009 - 00:05
Lysianthus

Lysianthus

dan denk je maar eens aan mij

Beste Kurt, ik denk voordurend aan jou en ben zelfs alle dagen bij jou, erger nog......ik ben verslaafd aan jou en kan je niet missen
Enne......................dat boterhammeke: dt krijg je hier, dat is beloofd
Lieve groetjes
Lysianthus
donderdag 22 januari 2009 - 08:08
hugo

Hugo

voor wie net als ik allergisch is voor reclame

http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=7&sid=17&tid=15033&hl=adds

groetjes
donderdag 22 januari 2009 - 08:17
Esem

Esem

Lysianthus

Even denken dat deze reclame een inkomsten zijn voor ons ,zo belangrijk forum, waar we elkaar hebben leren kennen en toch veel kennis wordt opgedaan.
En mij heeft deze reclame nog nooit hinder opgeleverd.

Er moet toch iemand onze Webmaster Kurt zijn uitgave drukken,waar wij alleen maar voordelen van hebben.

Mij stoort deze reclame helemaal niet.

Bekijk het zo Lysi de reclame zorgt voor ons plezier,hier op het forum kennis en mensen leren kennen,en eventuele uitstapjes meemaken.

Gr
Eddy,
donderdag 22 januari 2009 - 09:25

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon