Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Telenet aanziet de mailtjes die van het forum komen als spam. Gelieve eens in uw spam te kijken en dan ons mailadres in uw lijst van gewenste post te plaatsen. Anders kun je uw telenet-adres veranderen door een hotmail, gmail,...-adres en dan zal je de antwoorden wel krijgen.
Bedankt voor de tip, heb m'n email adres aangepast. Ik zoek vanavond dan wel eens om de spamfilter bij telenet aan te passen.
Groeten, Koen
Koen,
Telenet aanziet de mailtjes die van het forum komen als spam. Gelieve eens in uw spam te kijken en dan ons mailadres in uw lijst van gewenste post te plaatsen. Anders kun je uw telenet-adres veranderen door een hotmail, gmail,...-adres en dan zal je de antwoorden wel krijgen.
email veranderd naar m'n hotmail en ik krijg mails binnen. Alleen jammer dat alle online helpdesktoestanden bij telenet gewoonweg niet werken. En wil je de spamfilter online aanpassen is er ook al een probleem bij telenet.
Ondertussen telenet kunnen bereiken via een of ander invulformulier op hun site, en er bleken inderdaad problemen te zijn met hun 'spam' pagina. Ik heb nu het email adres van tuinadvies opgegeven als 'geen spam' en de mails lopen nu mooi binnen via het telenet adres. Ik heb geen idee of dat email adres nu voor alle 'telenetters' als veilig aanschouwd wordt of enkel voor mijn mailbox,
Ondertussen telenet kunnen bereiken via een of ander invulformulier op hun site, en er bleken inderdaad problemen te zijn met hun 'spam' pagina. Ik heb nu het email adres van tuinadvies opgegeven als 'geen spam' en de mails lopen nu mooi binnen via het telenet adres. Ik heb geen idee of dat email adres nu voor alle 'telenetters' als veilig aanschouwd wordt of enkel voor mijn mailbox,
bedankt voor de hulp, groeten, Koen
Dag Koen, wij zijn dus ook bij telenet, hebben jullie tegenwoordig ook zoveel last van spam? ik geloof dat dat anti-spamaffaire niet te goed meer werkt, wat ik tegenwoordig allemaal binnenkrijg! nochtans staat hij goed ingesteld ???? marleen