menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Katten van buren

emma

Tekst aangepast

Emma

Hallo allemaal! ik heb een mooie aangebouwde serre waar we de heele dag in zitten en ook een mooie tuin met gazon, bomen en planten,en we genieten van het uitzicht, tot het ergernis begon,KATTEN POEP. Elke dag zie ik vier a vijf bergjes stront,dan ruim ik het op en de volgende dag het zelfde verhaal.ik kochte katten schrikker korreltjes,en dan ook kattenschrikker spray,maar ze komen toch,en als ik s ochtend koffie in mijn serre wil drinken durf ik niet naar buiten te kijken,anders word ik gelijk misselijk als ik het zie.... wie weet het raad?????
groetjes Emma
zondag 7 januari 2007 - 13:27
JovanDreumel

JovanDreumel

Ik heb hetzelfde gehad. 'n Paar dingen uitgeprobeerd, maar het hielp niks. Toen heb ik een beetje gaas gespannen bij de poort , zodat de doorgang van de kat belemmerd werd en zie geen poezen meer.
vrijdag 12 januari 2007 - 19:54
brompie

Brompie

Neem zelf een kat dan mept hij die andere katten wel uit je tuin
Rooie katers zijn hier goed in, zolang het maar geen vrouwtjes zijn.
Grt Brompie
vrijdag 9 februari 2007 - 20:15
boercharel

Boercharel

Bij ons hetzelfde. De katten nemen ons platdak van de garage als een kattebak. Echt gezellig.
In de zomer als we aan het barbecuen zijn, is het echt smakelijk. De geur komt ons tegen.
Sommige dagen ligt het gras vol platte uitwerpselen. Echt plezant als onze kleine daarin moet spelen.

Onze buurman heeft zes katten. Hij heeft zijn tuin vol met houtsnippers gestrooid. Zodat ze bij hem niet gaan. En kattenbakken gebruikt hij ook niet. Nochthans kattenbakvulling kost bijna niks.
Maar ja, het is gemakkelijk als ze op een ander gaan.

We kunnen er niks aan doen. Peper en azijn zijn de enige dingen die een beetje helpen.

Ik kan best begrijpen dat een kat een vrij dier is. Maar waar blijft de verantwoordelijkheid van de eigenaar ? Respect voor de medemens bestaat niet meer in deze tijden.

woensdag 14 februari 2007 - 16:14

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon